Za 480 000,- € chcú toľko toho opraviť? To sa tam nikto nechystá nabaliť? ? ? V Karlovke sa za 476 000,- € bez DPH vymenilo cca 1750 m2 dlažby, postavila fontána a kúpilo pár lavičiek... A potom nech človek nevraví, že sa na tom niekto nenabalil. ?
Zas o ničom príspevok... ? Tak som zvedavý, či si aj napr. d.p. v KE, BB, či PO zapožičia niečo od Solarisu, či Irisbusu teda no, keď mi chceš asi naznačiť, že to sú štandardné postupy. Mohli by aj načrtnúť teda keď máme také kamarátske vzťahy, že s akým interiérom nám plánujú dodať 30 a 31Tr, či "sardinkový" žilinsko-banskobystrický, alebo normálny náš-BA. Odporúčam ti, sa ísť tam odviezť tým vozidlom aby si mal predstavu a skúsil si to premietnúť na linky 201, 202, 204 či 208. Možno aj ty začneš štekať jak to uvidíš. ?
A potom nech ešte niekto drzo tvrdí, že tender šitý na mieru pre Škodu s karosériou SOR je úplne, ale úplne v poriadku. By ma zaujímalo, že kde ešte majú takéto vrúcne vzťahy výrobca a dopravný podnik ?
Ešte to najhoršie nám môžu iba úžerníci zo SpORu pripraviť, keď nejak ten zmanipulovaný tender prejde a dodajú nám také 30 a 31Tr, aké dodali aj do Žiliny, teda absolútne žiadne miesto na státie : iba v uličkách, vo dverách, v točni a v mieste pre vozíčkara (pre lepšiu predstavivosť asi tak veľké ako v Tedome C12G). Čert to bral aj keby už došli, v tomto štáte zbastardenom asi ani nič iné čakať nemôžeme pokiaľ si budú synáčikovia ŠtBákov podávať kadetade kľučky po podnikoch, kanceláriách a úradoch. Avšak aj v tej mizérií sa to dá nejak tak riešiť, aby sa to dalo prežiť a to, čo jazdí v Žiline či BB s tým interiérom, to u nás jednoducho nesmie byť. Skrátka DPB mal v tendri bodovať aj plochu na státie, ale nie, oni považujú za najhlavnejší počet dverí. Uznávam, že pohotovostná hmotnosť je odôvodniteľná. Ak si DPB ale trúfa na skrátenie intervalov na t-bus linkách, tak prosím, ale to asi Belfi nepodpíše lebo : viac šoférov + viac vozidiel + viac vzkm = vyššie náklady = mesta nemá € = interval ostane. ?
luky133