Tak isteže, mne to vraveť nemusíš, ja som budúci elektrotechnik, ale beriem, zabudol som napísať maximálny a priemerný odberaný prúd, tých 100A je priemerný tuším. Sry
Ja vyrazne zmeny linkovania urcite neocakavam. Hovori ti nieco AVED? Je to skratka pre "autobusova verzia elektrickovej dppravy". Tak bola pracovne oznacovana linka 95, ktoru istu dobu navrhovali oznacit 19. Sucasne linkovanie (od 2005) totiz uz na elektricku pripravene je.
Autobusy a taxíky nič nekazia (červená a v ideálnom prípade žltá), to autá. Nedalo by sa samozrejme s príslušným P+R zatrarasiť vjazd do širšieho alebo užšieho centra mesta pre autá? Za Račkom, Trnavským, za Mostom SNP, za Patrónkou atď? Viem v Ba hlboko nereáne. Napríklad na Obchodnej autá, alebo na Kamennom mi dosť idú na nervy. A okolo trate na Obchodnej by mohli byť zátarasy, nech tam môžu ísť eliny aspoň 30-40, a medzi zast. Chatam Sófer a Most SNP , by mohla byť aj 60tka, aj v tuneli(!)
Ono najmenším problémom by bol úsek Pionierska - Trnavské mýto. Tá Železničná poliklinika by sa musela vzdať parkoviska. Najväčší problém by rozhodne bola Karadžičova (ospravlňujem sa za omyl). Tam by bolo treba obetovať ten ostrovček, stromy a minimálne jeden jazdný pruh. Ale myslím si, že takáto trať naozaj chýba.
Ja viem, ale treba si uvedomiť, že otvorenie trate do Petržalky zákonite vyvolá podľa môjho názoru dosť významnú zmenu linkovania. Očakávam, že sa uvoľní obratisko pod Novým mostom a nič nebráni presunúť linky zo Šafka tam. Z Námestia treba spraviť slušný a pekný verejný priestor. Celé to parkovisko, autobusy a taxíky to kazia. Ten miniparčík
ja Ťa teda mám za odborníka a rovnako som pri estakáde na Tvojej strane, ale nehnevaj sa na mňa, to čo si tu za 2 dni predviedol.... to si si vážne mohol odpustiť
Kam mam este napisat staznost na neaktualne informacie o linkach, trasovani liniek na mapach v autobusoch (aj novych 185x), ci na zastavkach? Na vnutornu kontrolu som to pisal uz dva razy za posledne 4 mesiace, bez odozvy.
Mne sa páči ako sa tu linkujú trasy električiek do a z Petržalky a pritom na Starom moste nebola ani len povolená jedna skrutka.No ako plánovanie je to dobré ale obávam sa,že to bude riešiteľné tak po roku 2020 ak nie neskôr z dôvodov ktoré podľa mňa určite nastanú.(tendre,konštrukcia mosta,peniaze a pod.)
A ak sa stane daco na kamennom, tak okrem 6 a skratenej cez vazovku 3/8 by zase nejazdilo nic. A ten isty model vies uplatnit aj na ine radialy. Ak sa nieco stane v raci, bude oslabene centrum KV, dubravka, ruzinov, a este po novom aj petrzalka to sa mi zda horsie, ale prakticky to pri sucasnom systeme ide vsade tak...
V čom? že už nepredpokladám otvorenie a dlhodobé prevádzkovanie tunela? Či s tým že neverím pri denšných zakázkach siemensu že pripraví šafko aby zvládalo nápor (bacha, šafko je napojené signálne aj na Wustenrot, nám štúra, nivy, novy most....) pri pripojení električiek z mosta. Som skor realista Rád by som bol optimista ako ty, ale nedá sa to. Nie po tom, čo tu predvádzajú....
Náhodou, súčasná 3/8 je dobrý koncept, pretože pri dnešnej električkovej sieti, ak sa niečo stane v Karlovke, tak na račianskej aj ružinovskej radiále je interval oslabený a v horšom prípade ani na Zlaté Piesky nemá čo jazdiť.
petoo
vlaky: 3kV = alebo 25kV 50Hz ~
prúd? ten predsa záleží od konkrétného vozidla (aký má príkon)