Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Keď už sme pri tej Dúbravke tak niekedy by mohla pribudnúť aj odbočka z/do Dúbravky na obratisko KV
Neviete, ci je posilnenie L32 Vrakosami trvale, alebo je to iba nahoda, ze dnes vidim iba Vrakosy na L32? ?
Reply on: Sharpay #187754:
Za koľko dokázali zmodernizovať trať v Prahe od Motola po konečnú na Sídlisku Řepy? To len pre príklad.
Reply on: Valec #187772:
Ježííš, ja som takmer zabudol na tento zákon. Tak nič, môj príspevok je irelevantný 🙂 Inak, nejak mi asi zo skusky z chemie stoji hlava, ale ta foto (okrem toho ze tak nadherne podvozky uz asi nikdy vidiet nebudem v prevadzke) mi nejak..nikam nepasuje. Znaci nieco?
Reply on: Solider #187775:
Pokial viem plany na tu vozovnu nikde nezanikli, hoci uprimne povedane neviem kde tam presne ma byt...
Reply on: 810zssk #187773:
A má tam mesto nejaké dostupné pozemky?
Reply on: aquila #187763:
Od obratiska v KV asi sotva, trať sa pred pár rokmi opravovala až po Harmincovu, predpokladám, že už hotovej časti sa ani nedotknú.
Reply on: aquila #187768:
Obratisko by som urcite nerusil, kym bude do Borov taka frekvencia dopravy aby tam malo zmysel jazdit kazde 4 minuty este uplynie par rokov. Teraz by to zbytocne robilo naklady.

Kazdopadne, predlzit trat po Bory v ramci tohto projektu by urcite bolo vhodne, ale za sucasneho zachovania obratiska Pri krizi (na Bory by sa jazdilo len s jednou linkou, pripadne len vybranymi spojmi).

Btw, bolo by nejak z ojrofondov mozne stavat aj vozovnu? Lebo ta by sa v zapadnej casti hodila a usetrila by dost nakladov na manipulacne presuny...
Reply on: TeBeCe #187769:
Co na Dlhacoch?
Reply on: aquila #187768:
Áno, aj ja odhadujem že niečo také komplikované ako si predpripraviť trať na budúce predĺženie ich nenapadne. Len mi napadu dve veci - Aký by to malo vlastne význam. Ak zrekonštruujú obratisko tiež v ramci revitalizacie trate, jeho deštrukcia po dostavaní trate bude veľmi žalostná a zbytočne minuté fondy. Ak obratisko ostane, potom by už jednoznačne malo byť budované aj s novým pripojením (ktoré si ani za boha neviem predstaviť, možno koľaje obratiska by pretínali hlavnu trať...). V oboch prípadoch skrátka je chyba 🙂 Alebo s obratiskom bez pripojek s nutnostou ich dobudovania pri vystavbe, alebo bez vsetkeho, avsak potom zbytocna modernizacia ak cele obratisko nasledne zanikne....
Reply on: Mike #187764:
to by nebola ziadna finta, ale normalny proces, vid aj projekt v prahe

http://www.dpp.cz/projekt-tramvajova-trat-radlicka/

len treba patricny projekt predlozit. EU by s tym nemala najmensi problem, kedze prepojenie na TID resp napojenie na regionalnu dopravu je uplne validny argument.

fanatikmhd: silne pochybujem, ze ich napadne take nieco ze by v ramci reko obratiska saratovska rovno urobili aj odbocku na trat ktora ma ist na bory ..

kazdopadne keby sa rozmyslalo, tak sa mohol urobit ozaj projekt az po bory a obratisko saratovska zrusit ..
Reply on: 810zssk #187766:
áno podľa mna, 15 mesiacov trať bude zatvorená a 3 mesiace na nej budú prebiehať opravy.
Reply on: AAA #187760:
18 mesiacov je dezinformacia, realne to bude cca stvrt roka.
Reply on: aquila #187763:
A nebude nejak uz v tej reko zakomponovana odbocka z dnesneho obratiska smerom dolu k borom? Tam by sa uz cena mohla odvijat dostatocne (inak, reko dubravskej je podla mojho nazoru nova trat. Co z povodnej je pouzitelne? TV? ). Navyse, ak by sa aj spracovali bory, Pri Krizi by ostalo? ci ako boli plany?
Reply on: aquila #187763:
No spraviť vrámci modernizácie električkovej trate za € fondy jej 1.5 kilometrové predĺženie by bola pekná finta ..
Reply on: Sharpay #187754:
18 mesiacov je sialene vela, to by bolo akceptabilne jedine ak by tam robili aj nejake seriozne prekladky, respektive aspon jedno mimourovnove krizovanie. dalej aj ta cena je sialena, vsak to su 3.8 km ak to budu robit od obratiska v karlovke a teda cca 3,9 mio euro za 1 km ..

inak pevne verim, ze ich napadne ked uz nic ine aspon zredukovat zastavky na drahe ..

skoda, ze magoriat tak sprosto planuje, keby rozmyslali, mohli mat vypracovanu DUR a projekt na prepojenie s TID bory a mohlo by sa to urobit rovno jednym vrzom a to nehovoriac o zachytnom parkovisku bory. proste normalna planovana komplexna investicia, medzi mestom, ZSR a sukromnikom.. ale take nieco na slovensku nie je mozne, lebo kazdy si chce kradnut na svojom piesocku
Reply on: S499.1023 #187750:
No nahodou L4 medzi zatisim a zlatymi pieskami dosahuje priemerku prazskeho Acka.
Reply on: Mikimaus #187759:
Možnosť č. 2 kaliforňan niekde ako je býv. obratisko Hanulova a už keď tu budú tie nové obojsmerné eliny tak nech chodí jedna linka po Damborského (potiaľ je nová trať). Už aj v okolí tej zastávky je dosť dobrý potenciál ľudí... Síce pri počte 15? či koľko ich má byť sa asi nepokryje ani 4ka a už duplom nie 5ka, ale tak možno nejakú výlukovú L6 Damborkého - Šafko v premávke po-ne celodenne...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.