Nech cicinbrus na špagátiku J&T - synáčikov ŠtBáckych svíň - Belfi aj ukáže, že koľko miest v Rakúsku, Švajčiarsku, Nemecku, Taliansku, Francúzsku, či inde na západe tak potrebuje 5 dverové kĺbové vozidlá a 4 dverové 12m vozidlá! Dokonca na západe nemajú problém ani s 3 dverovými klbákmi či 2 dverovými 12m vozidlami. Tak potom čo opíja rožkom? To môže tento mafián, či pridržiavač mafie tvrdiť koňovi, lebo iba ten má tak veľkú hlavu, že sa to do nej zmestí, no myslím, že aj kôň má dosť veľké IQ na to, aby videl cez tieto "férové" tendre. Odkedy sa začal tender na 11m vozidlá alebo ešte predtým vyleteli peniaze na trolejbusy pre DD na 9,5 BN, tak sú tendre v BA jasné ešte skôr než sú vyslané do obehu.
P.S.: A to mám podvodníkom platiť zas viac za PCL?! Už ozaj drzosť nepozná hranice... ?
PCL (na rozdiel od JCL) sa zdražovali naposledy od 1. 8. 2012 aj 1. 8. 2011 čo si pamätám. Viem, že od 1. 3. 2013 bude možné používať aj linky Slovak Lines a ZSSK na území Bratislavy, ale aj tak...
Tak mohol to viac konkretizovať teraz je to len o domienkach. Ale nakoľko tam spomínal ľudí čo sa zaujímajú o MHD (hneď ma napadlo imhd.sk), že navrhovali dva motory tak ma napadol dieselagregát keďže ten sa tu len riešil. Na druhú stranu dve hnané nápravy nie sú zlá vec nakoľko je dnes vidieť, že hneď ako začne snežiť prvé trolejbusy, ktoré sú v správe flash na imhd.sk sú 25Tr, ktoré majú len jednú hnanú nápravu. ?
Mohol tým myslieť aj dva elektromotory, a teda pohon dvoch náprav, tak, ako majú napr. Škoda 15 Tr, 22 Tr alebo niektoré 18m Solarisy z DPO s výzbrojou Cegelec...
V tej dobe sa dal zákon ľahko obísť a tak môj podnet bol zbytočný lebo som nestihol čas 7 dní pred uzatvorením zmluvy, o ktorej som sa dozvedel až mesiac po jej uzatvorení z vestínka... Bola tam zverejnená takmer po mesiaci od uzatvorenia. Ak si pamätám v tej dobe tam nebola uverejnená ani zmienka o tom, že plánujú takéto rokovacie konanie. V tej dobe (neviem ako teraz) firma mala v hlavnej činnosti obchodovanie s realitami a pritom dodávala prevodovky na električky Tatra...
Ale toto neznamená, že tender na trolejbusy je podozrivý a na druhej strane má u mňa plus pre tento krát firma Teknoplast, že podala podnet na tieto tendre. A podľa Sme ďalší podnet podal výrobca trolejbusov. Už len treba počkať na ÚVO ako rozhodne teraz.
Ak vraví pravdu námietky nepodal ani jedne výrobca trolejbusov (podľa Sme.sk tak ale spravil aj výrobca trolejbusov) ale firma Teknoplast. Taktiež tam spomína podozrivú zmluvu s firmou Teknoplast, ktorú nemohli zrušiť. O podozrivosti tejto zmluvy s touto firmou má naozaj pravdu, sám som toto verejné obstarávanie pred rokmi kedy prebiehalo napádal ako fyzická osoba - neúčastník konania podľa starého zákona o obstarávaní a ÚVO v tej dobe bohužiaľ už nič nemohol urobiť. Takže v tomto mu dávam za pravdu. Sám mám dopis od ÚVO ohľadom tohto verejného obstarávania niekde doma založený. Ten kto sledoval toto fórum pár rokov dozadu možno o tom ešte nájde informácie.
Potom tam vravel ďalšie argumenty o nejakej štúdii ohľadom 5 dverových trolejbusov/autobusov. Na konci uviedol to, že ľudia navrhovali dva motory pre kĺbové trolejbusy. Na 99% tým myslel diesel agregát a vypočítaval tam aké by to bolo drahé. Zabudol sa zmieniť o tom, že tieto dieselagregáty navrhovali ľudia len v prípade malého počtu trolejbusov kvôli problémom s 25Tr. To, že ich objednáva pri časti krátkych trolejbusov zabudol povedať...
Takže môj osobný názor na túto tlačovku je tak 50:50. V niečom pravda v niečom aspoň podľa môjho názoru nie.
Zastavka Zochova, smer centrum, voz 28641 s poruchou vyckaval na zochovej. Dalej na auparku nezname ev.c. smer Pe stali IK435 na zastavke (tusim l.94) a na hlavnej ceste bez blikaciek postaval (zeby neubrzdil?) NB18 na l.84.
Petto