Stále sa tu hovorí o kĺbových trolejbusoch. Ale DP ide nakupovať v jednom tendri aj krátke autobusy. A napadli ma pri tomto otázky:
1. Zvlášť sa bude dávať počet bodov za 18metrové autobusy a zvlášť za 12 metrové? Aj v tomto by vychádzal lepšie SOR? Alebo ako sa budú posudzovať jednotlivé veci, keď jedným tendrom sa ide obstarávať viac druhov vozidiel?
2. Na internetovej stránke SOR Libchavy som nevidel, či vyrábajú aj trolejbusy s pomocným pohonom. Vyrábajú takéto? Ak nie, ako bude DP postupovať, keď by podľa iných kritérií SOR mal vyhrať, ale nemohol by dodať 15 trolejbusov s pomocným pohonom (čo DP v tomto tendri plánuje), lebo také trolejbusy nevyrába? Alebo všetci výrobcovia vyrábajú nielen klasické trolejbusy ale aj trolejbusy s pomocným pohonom?
Ono to z google autíčka nevyzerá tak zle, ale umiestniť prístrešok tak, aby vodič auta videl prejdenia chtivých chodcov až v momente keď sú v polovici jazdného pruhu chcelo asi málo ľudových tried vychodiť.
Teraz seriózne, toto je fakt veľmi nebezpečný priechod
Zrejme len namietka že vozidlo ma 5 dveri by neuspela, aj keď 5 dverove trolejbusy existovali, len sa na to zabudlo, zato že v súčasnoti vyrába karoseriu len SOR, je skor neschopnosť ostatnych vyrobit take vozidlo, resp sucasne tak upraviť... Aj keď potreba je diskutabilna, ved MBCC ma, len 4... V odkaze Skoda 22 Tr. http://www.fotodoprava.com/images_mhd_v2/usti602v_kbrezno.jpg
Multifunkčný automat v Tesco Lamač už bol spusteny. Prehľadosť menu vyzera hrozne. Automat vydava do 9 Eur. JCL sa daju zakupiť asi všetky typy vrátane 4 cestneho za 3.3 €.
Inak maximálnu netransparentnosť vidím v schválení vozidla v SR, keďže si neviem predstaviť výrobcu, ktorý by si pred prihlásením do neistého tendra nechal za svoje peniaze schvaľovať vozidlo.
Pokiaľ viem, tak priestor dverí nie je určený na státie. A áno to, že všetci čo stoja vo dverách musia vystúpiť, aby vystúpili ľudia z vnútra vozidla ohromne zrýchľuje výmenu cestujúcich.
Prečo by v nízkopodlažnom vozidle nemohli stáť vo dverách? Pri sólo vozidle nemajú tie dvere navyše žiaden význam, ale pri kĺbaku už áno – a to na linkách s častou výmenou cestujúcich, kde nie sú zastávky od seba ďaleko vzdialené. Ja by som napríklad pri štvrtých dverách odstránil tie 4 sedadlá v NP časti a namiesto nich tam dal dva notsitzy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
tadá - Odborárska http://goo.gl/J0IqN
Ono to z google autíčka nevyzerá tak zle, ale umiestniť prístrešok tak, aby vodič auta videl prejdenia chtivých chodcov až v momente keď sú v polovici jazdného pruhu chcelo asi málo ľudových tried vychodiť.
Teraz seriózne, toto je fakt veľmi nebezpečný priechod