Je to moc blízko Rybničnej, ani 55 a 59 tam nestoja. A 65 tam má zastávku podľa mňa skôr preto, aby ľudia z Rybničnej nemuseli do Rače cestovať cez pánty. A po druhé, kto by tam už len v noci nastupoval? N21 na ČOV DNV tiež nemusí stáť, ale veď je to jedno či tá zastávka existuje v CP alebo nie, aj tak tam bud nestojí (hoci to isté by sa mohlo potom tvrdiť aj o Vajnorskom potoku).
Inak ako to ide s tou petíciou proti Belfimu? Lebo keď si predstavím, že pri 6 000 000 strate ročne ideme vymieňať ešte stále dobré Buse a tarifné systémy za EMTresty a podobné, je mi až zle...
No v aute to priestupok (dopravny) nie je (inak by som sa nemohol bavit s instruktorom), v autobuse by to teda tiez nemuselo byt, ale ci to neporusuje vnutorne smernice to neviem.
Môžem sa opýtať, keď sa vodič za jazdy rozpráva s niekým, najčastejšie s druhým vodičom, prípadne sám so sebou, je to veľmi závažný priestupok?
Inak to see&go je fakt perfektne... vianočné koledy, do toho nám želajú sivester, hučí to na celý bus, a len čo niekomu príde SMS, otrasne sa to ruší....
palubak.
sory maju tlacidlo na pristrojovke prechod medzi zastavkami, uplne napravo pri tlacidle 2a ostatnych dveri.
ale predsa prechod medzi zastavkami robi BUSE, co taktiez riadi informacne panely, oznacovace...
a dopyt na znamenie by potom riadilo tiez co ? neviem, nech napise technicky odbornejsi jedinec.
ja si myslim ze dopyt a stop je v soroch rieseny nasledovne:
ak tlacidlo -- palubovka(autobusik) -- co svieti na dverach -- co sa stane
ak STOP -- pri konkretnych dverach na autobusiku STOP -- STOP -- otvoria sa dane dvere
ak DOPYT -- pri konkretnych dverach na autobusiku DOPYT -- STOP -- otvoria sa dane dvere
ak INVALID, KOCIAR -- pri konkretnych dverach na autobusiku INVALID/KOCAR -- otvoria sa druhe dvere, lebo kociar/invalid ide 2 dvermi,
Ja si takisto myslim, ze by stacilo v pohode 1 tlacidlo - dopyt, kt. by logicky znamenal aj signalizaciu pre vystup. OK a vlastne este jedno - pre kocik/vozik.
Keby sa boli byvali sudruhovia zamysleli, tak mohli tahat tr.vedenie rovno - ako ide 201 a az potom doprava (za priechodom pre chodcov). Trolejbus by tak elegantne zlava obehol celu kolonu smerujucu do podz. garaze. Ale nie.
Ja som šiel asi 2 týždne pred Vianocami a teda úsek Trnavské - Jelačičova trval tak isto ako Lovinského - Trnavské Mýto ? čakali sme v rade s autami. Neviem, prečo to vedenie neťahali mimo áut. Mohla tam byť taká falošná BUS-odbočka miesto tých bielych pruhov na ceste.
Inak tiež som nad tým minule rozmýšľal. Ja takto vystupujem na zastávke na znamenie a je to fakt príjemné keď musím postláčať 2 tlačítka a z toho nie vždy reagujú na prvýkrát.
Nedá sa to nejako prepojiť cez palubák?
Ak(zastavka_na_znamenie == 1): signal na znamenie = dopyt; endif;
Max