Reply on: barack40 #186975:
Na tej 91/191 ti to nevýjde, lebo nemôžeš mať na jednej linke také vozy a na druhej také, pretože obe linky robia rovnaké vozidlá, to znamená že sa striedajú. A čo sa 30 týka, to je podľa mňa blbosť, keď tak, nechať 37 interval 15 minút s prestupmi na 63 na Patrónke a k tomu dať 130 s intervalom 30 minút s tým, že na každý druhý spoj 37 by nadväzovala pri TESCO Lamač a linku 30 cez víkend zrušiť. Na 37 dať dajme tomu Tedomy alebo Citelisy, podľa toho kto by to vypravoval.
barack40
Návrh sa týka zmien v linkách 30, 37, 70, 91, 191.
Pred zmenou LV mali totiž električky interval 20 minút a cez víkend a večer nadväzovali pod Mostom SNP na autobusy (37, 70, 91). V smere z KV mala prípoj L12, v smere do KV to bola L4.
Keď sa otvorí tunel, navrhujem nasledovné zmeny, aby bolo možné prípoje zachovať (zmeny sa týkajú iba víkendu, prípadne pracovných dní po 20:00):
L70: Interval 15 min
L91: Interval 30 min (kĺbové vozy, snáď by mohlo pre Čunovo kapacitne stačiť)
L191: Interval 30 min (sólo vozy, v lete prípadne kĺby, v Rusovciach prípoj na L90)
L37: Interval 15 min
L30: Interval 15 min (premáva len v úseku Patrónka-Lamač a späť, v oboch smeroch tesný prípoj na 37)
Výhody: Možnosť vytvorenia prípojov pod Mostom SNP, zlepšenie intervalu v okrajových MČ (okrem Čunova), možnosť vytvoriť prípoje medzi linkami 70, 77, 87 a 98 (najmä prestup na 98 by sa hodil ako čiastočná náhrada zrušenej 74)
Nevýhody: Zhoršenie intervalu pre Čunovo, nutnosť prestupu pre cestujúcich z hornej časti Lamača ďalej za Patrónku.
Je tento návrh reálny?