90ka v meste v noci by bola trochu sialenost, ale zvysit rychlost aspon na 70 nie je zly napad... ci uz globalne, alebo len na vybranych komunikaciach znackami.
Habánsky mlyn býva zapnutý hlavne pred sviatkami... aby to nebolo také jednoduché!
jazdná doba na L32 30-40 min.: z nábr. smer Ml.dolina - ZOO - Habánsky mlyn - Patrónka - Kramáre, a samozrejme Pražská I. (von z BUS pruhu a Sokolská) a Pražská II. + odb. na Hl.st. ?
§20 ods. 10
"V době od 23 do 5 hodin smí jet motorové vozidlo i v uzavřené obci rychlostí vyšší než 50 km za hodinu nebo než je uvedeno na dopravní značce č. 36."
Na to nemusia zapínať svetelné križovatky, ale na to by mali policajti hliadkovať. Inak zelená vlna ťa môže v noci primeť ísť ešte rýchlejšie, aby si stihol tú predchádzajúcu ?
Zaujímavosťou je originálna vyhláška k premávke na poz. kom. z roku 1960, ktorú mám doma. Tam je uvedené, že v čase od 23:00 do 5:00 sa celoplošne na území ČSSR ruší platnosť značky "obec" a "koniec" obce, pričom všetky komunikácie sú v tomto čase "mimo obce" (neviem, aké bolo vtedy označenie tejto značky). Keď to nájdem, naskenujem.
Teoreticky by som este chapal zapnutie krizovatiek typu Prievozska-Kosicka ktore su trochu zlozitejsie (napr. v tomto pripade ma 5 ramien). Jasne, vodic by mal vediet tu krizovatku prejst aj bez svetiel, ale vieme ake osobnosti dostavaju vodicaky
je to dost mozne z dovodu zelenej vlny. Keby boli vypnute tak je dost mozne, ze si to tam budu v noci palit taxikari a iny 90 a viac.
Znama takto prisla o vodicak, lebo noc a rovna cesta, tak isla 120. No krava a takych je vela.
Práve, taký je každý druhý, preženie sa okolo jak Fittipaldi a potom potrebuješ voľný pruh na križovatke aby sa dal obísť keďže tam stojí a úplne zbytočne sa rozbieha. Veľa križovatiek by mohlo byť na oranžovej celú noc, ale za tie situácie to asi nestojí ?
Ved zelena vlna je jedna vec, ale funguje len pre jeden smer, nie pre tych co sa pripajaju z inych smerov. Chodcov je dost, ale aut malo, takze by presli
Inak suhlasim ze problemom su momoti co tam lietaju, taky isty problem je na Kosickej vzdy. Z Mosta Apollo na smer Mileticova je pekne spravena zelena vlna na 50 a ked idem prisne predpisovo tak na krizovatku s Prievozskou dojdem presne ked naskoci zelena. Teda by som mohol prejst plynulo. Ale nemozem, lebo dementi ma zacnu obiehat 80kou a potom tam pridu na cervenu a ono samozrejme nejaky cas trva kym sa rozbehnu.
Tam bývali a neviem či stále sú nastavené zelené vlny na takých 60 v hodine, časť Prievozskej medzi Mierovou a Tomášikovou bola aj na 50 tuším. V prípade, ak by neexistovali momoti, ktorí by tu inak jazdili 80+ (tá ulica na to dosť zvádza..), resp. ak by rýchlosť bola pod dohľadom stáleho systému, tak môže byť, ale na týchto križovatkách je aj v neskorých hodinách dosť prechádzajúcich chodcov..
Este by ma zaujimalo ci vedia odovodnit co je na nich nebezpecne, podla mna su to klasicke krizovatky, nicim rozdielne od kvanta dalsich neriadenych. Jediny rozdiel je intenzita dopravy, ale ta je v noci nizka.
To Ti vysvetlí KDI + magistrát: bezpečnosť cestnej premávky.
Tak napríklad už tri roky celú noc svieti križovatka Uzbecká - Kazanská na žiadosť KDI, kadiaľ jazdí dosť veľa liniek, vrátane nočákov.
Na internete nie je zverejnena ziadna zmluva ani objednavka podla ktorej by sa od zajtra pokracovalo v prevadzke L37. Znamena to, ze zajtra uz premavat nebude, alebo bude premavat na komercne riziko DPB?
Naco je dobre aby o jedenastej vecer svietili krizovatky ako Prievozska/Mileticova, Tomasikova/Ruzinovska a podobne? Ved to uplne zbytocne zdrzuje vsetky formy dopravy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk