Kurna vcera ma vytocili z TV JOJ. Ako si mozu dovolit pustat cele doobedie dopravu cez Most SNP v 15min intervaloch? Sedis v horucom buse, listok ti plati 10 minut a oni natacaju nejaku uputavku.
Nič by sa nemuselo hore prehadzovať. 5, 9 a 13 budú jazdiť z SNP doprava na Obchodnú, 4, 9, 11 a 13 pôjdu do Tunela z Obchodnej. Niet preto dôvodu, aby nemohla ísť z SNP na Obchodnú ešte 6 alebo 14.
frenky: Ďakujem za vysvetlenie z dispečerského fóra.
Systém označovania záložákov sa mi zdá švacnutý. Električky 13 (pritom občas jazdí linka 13), trolejbusy 331, autobusy 710 (a 7xx sa pritom používajú ako počítačové synonymum pre X-kové, výlukové linky). Používa sa ešte niečo iné?
ale to by si museli vodici prehadzovat vyhybku hore na SNPcku a to by bol velky problem, to vies, nahodou by niekto zabudol v tom kopci zabrzdit voz...
TeBeCe: Oprav info o výluke v Karlovke, na linke 9 máš trasu "...Trnavské mýto - Špitálska - Vazovova - Radlinského - ...".
Mimochodom, podľa toho oznamu počas výluky nebude jazdiť nič smerom z Trnavského mýty na Špitálsku (len 6-ka a 14-ka cez Obchodnú). Mohli snáď otočiť 6-ku (ako protismer k 4), alebo otočiť 14-ku a 9-ku pustiť späť po Špitálskej.
No v bežnej premávke teoreticky stačí jedno jediné obojsmerné na linku W, ktorá končí pri OC Optima, kde nie je slučka.
No momentálne prebiehajúca výluka na Južnej triede a nedávno realizované výluky na kruhovom objazde Moldavská a na Komenského myslím dokazujú, že obojsmernosť KT-čiek sa v KE hojne využíva.
Re #18522 Majkl: Nemáš správne info. Aj v KE boli časy všelijaké, ale už sa zobudili a dnes sú opäť všetky KT-čká obojsmerné. V Košiciach je len jedna konečná bez slučky - OC Optima (predtým sa to volalo OC Baumax, predtým Štadión VSŽ, predtým LUník VIII...)
ale veď už ich niekoľko zjednosmernili (zaplechované zadné svetlomety) - tak namiesto toho mohli spraviť takú rekonštrukciu ako ostraváci - to som mal na mysli.
Btw. viem o 1 konečnej, kde nie je slučka: Luník VII, resp. OC Baumax pre linku W - je v KE (okrem výluk) ešte nejaká?
Turbo: Sorry, netušil som, že si taký precitlivelý:-).
K veci: Klasické T3 nemajú Barrandov zakázaný kvoli páleniu zrýchľovača ale kvoli prehrievaniu TM. A okrem toho je to len výhovorka na vyrazenie kopy peňazí z DP na domontovanie nového SW s meraním teploty TM a obmedzovaním trakčného prúdu podľa toho. Vybehol som preto, lebo keď niekto takúto vec vypustí na verejnosť, tak sa dezinformácia potom lavínovite šíri.
I.
Majkl