Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fanatikmhd #184562:
V Rači nebolo obratisko, bol tam triangel, na ktorom boli pravidelné výkolaje, lebo bol krátky triangel a K2 sa nie vždy trafili až na koniec oblúku.
ČFo sa týka Amerického nám. nepamätám si, či bolo funkčné, ale výhybky boli vybrané v roku 1997.
Hanulova urcite bola funkcna aj po spojazdneni predlzenia po Pri krizi, ja som 87 rocnik a este si pamatam obcas odstavene T3 na nej...potom boli znesene vyhybky a zaasfaltovana iba kolaj triangla od cesty po koniec-su tam lavicky, tak tam vzniklo take male asfaltove namestie...velka cast kolaji bola vytrhana az pri reko krizovatky (asfaltu) a trate po Hanulovu (tusim 2006), ale stale tam je cast obluka v asfalte (nechapem preco ten kusok uz tiez nevybrali)
ElaineDeClerq - Ano aj nie, kedze elektricenku citaju aj EMTest palubne pocitace sadky, bude ti hold sluzit aj ako zlavnenka u SADky 🙂 Ale da sa to, na DPB s tym nerobia problem. Hodzovo i Olejkarska to vybavuju bez problemov.

K elektrickovym tratiam - Popravde ta genitalna spojka na americkom ma velmi zaujala, bola kompletna? (myslene odniekial niekam, nie iba slepa kolaj).

Ak si to zhrniem pre model - Tunelove spojky boli kratkodobo, nevyuzivane (aj tak mozne iba v smere do mesta), jedna v zastavke kapucinska, druha v tunelovej rure.

Spojak na Trnku bola tiez celkom kratkodoba, dlhsiu cast svojej excistencie to prezilo ako kolaje v ceste bez vyhybiek, inak len dojazdova, bez prevadzky linky z dovodu kratkodobeho cyklu uvolnenia (divim sa ze nedokazali pripravit dva cykli, pricom rele spinane vyhybkou by prehodilo cyklus, nuze dobre)

Spojka na americkom stale zahadna.

Obratisko Hanulova existovalo aj po zapojeni trate po pri krizi, pravdepodobne ZV odstavene, kratkodoba existencia.

Molecova povodne s jednou objazdnou, a dvoma vyhybkami pred a po na prejazd na spravnu stranu

Raca stare obratisko na dnesnej Detvianskej, dodnes videne pozostatky, avsak, tu som nejak nepostrehol jednu vec - existencia obratiska resp jeho napojenie na novu predlzenu trat. Bolo aj sucasne, ci obratisko zaniklo a kolajivo vytvorilo dnesny fucking perfect plytky oblucik (tak ako raciansky triangel dnesnu vonkajsiu kolaj na obratisku):)

Este nieco, su dakde aj fotografie obratiska Nova Doba?
Zdravím, otázka odveci, ale... je možné zakúpiť si ako študent električenku výlučne na
cestovanie MHD, aj keď mám ISIC, avšak nepoužívam ho a ani ho nechcem používať na cestovanie
MHD?? Riešil niekto niečo podobné? Ďakujem ?
Reply on: dedek #184558:
Ešte sa doplním: odbočovanie bolo zrušené po výstavbe podchodu, lebo by to klenba nevydržala.
Reply on: Sharpay #184532:
Čiže nikdy, ešte môžeme dúfať, že tú pôvodnú ani zbúrať nestihnú, lebo to bude pohrama pre cestujúcich.
Reply on: S499.1023 #184549:
Prepáč, ale využívala sa, my sme po nej robili výjazdy a dojazdy - smer Ružinov. A čo sa týka koľaje
na Americkom námestí, tak to bolo genitálne riešenie okolo benzínky.......
Reply on: S499.1023 #184556:
Ano, to viem, myslel som to tak ze by ju znova vybudovali 🙂
Reply on: 810zssk #184555:
Lenže to tam už spojka dááávno neležala.
Reply on: S499.1023 #184553:
Myslel som tie nedavne rekonstrukcie Mileticova, Krizna, robilo sa aj priamo TrMy ciastocne...
Ešte dávno sa tu rozoberalo novo obnovené dopravné značenie a aj to, že mesto ho prezentuje ako protišmykové pritom sa na ňom šmýka. Prebehli skúšky vo VÚD a ten potvrdil, že dopravné značenie vyhovuje norme čo sa týka šmýkania (šmyku) viď. protokol https://www.odkazprestarostu.sk/_data/_media_attachments/1/9/3/5/communication/5c32c42a26712291d14fbe1bc3c5fe536264fb3d.pdf Takže zhrnul by som to tak, že mesto dalo do tlačovej správy, že je protišmykové ale pritom len vyhovuje norme proti šmýkaniu. Za protišmykové považujem rozhodne iné dopravné značenie. ?
Reply on: 810zssk #184551:
Keď sa rekonštruovali trate v tejto oblasti (a hlavne svetelná signalizácia), tak ešte také možnosti neboli.
Reply on: 810zssk #184548:
Pokiaľ viem, nezískali sa pozemky ani peniaze na stavbu, mesto navyše požadovalo pri povolení tejto spojky zrušiť Vazovovu, ktorá je predsa len operatívnejšia, keďže spojka na Americkom mala byť jednosmerná.
Reply on: S499.1023 #184549:
Pokial bol len toto problem tak je skoda, ze sa na to nemyslelo ked sa rekonstruovali trate v tej oblasti - stacilo by tam dat nejaky snimac ktory by elekricke dal signal len ked by bolo treba (ono by to zas nebolo nejak casto) a vybavene...
Reply on: 810zssk #184546:
Vysvetlené v reakcii na Emila. Táto spojka koliduje so všetkými smermi okrem pravého odbočenía z Trnavskej na Vajnorskú a z Vajnorskej na Šancovú, vyžadovala by minimálne 30-40 sekundovú fázu vrátane vyprázdňovačiek, čiže nebolo reálne ju radiť v každom cykle a technické možnosti vtedy nedovoľovali dopyt v takejto zložitej križovatke.
Reply on: Emil #184542:
Svetelný signál bol, ale nebol reálne použiteľný na to, aby súprava prešla celou križovatkou (ak si pamätáš, trval len dve-tri sekundy a nemal žiadnu vyprázdňovačku). A to bol aj dôvod, prečo to policajti nikdy nepovolili. Musel by tam byť odlišný signálny plán s fázou pre odbočenie električky.
Spojka sa, pokiaľ viem, nepoužívala nikdy, možno s výnimkou nejakých "pankrácovín".
Reply on: N/A #184547:
Neviete preco sa to nakoniec nedostavalo?
Reply on: S499.1023 #184544:
Preco?
Reply on: Mike #184539:
Čo myslíš, spojka na Trnavskom? Samozrejme, že bola zapojená výhybkami.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.