To odbacanie je o inom, o tom sa vie, na ziadost dpb je uz aj naprojektovane a aj schvalene zrezanie toho stredoveho ostrovceka, uz sa caka "iba" na realizaciu..
To som chcel prave napisat... Radsej by som k tej krizovatke Kosicka - Mileticova prichadzal od Mileticovej... vyzera to priepustnejsie.. a s nulovym rizikom,ze trafim semafor zadkom pri odbacani...
Prievozska - Kosicka by ti ubudla, ale pribudla by ti (mozno este horsia) Prievozska - Mileticova...
Co rozumies pod krizovatkou Kosicka - Zahradnicka? Myslis Kosicka - Mileticova? Tam by ti semafor neubudol, akurat by si k nemu prichadzal z ineho smeru.
Ono aj v leteckej doprave je prilet vcas ak je do 15 minut od pravidelky, no ked mas na prestup na dalsi let 25 minut (co je minimum connecting time na VIE) tak ti to moc nepomoze ?
Verim tomu ze presmerovanim by sa eliminovali 1-3 minuty cakania na semafore na krizovatke Prievozska - Kosicka, a dalsia minutka na krizovatke kosicka - zahradnicka. To by som uz povazoval za istu usporu....
Podľa mňa určite áno. Aj keď je fakt že keď bola kamiónová doprava na tom najhoršie, vtedy mal dpb vodičov prebytok. A prispievalo k tomu aj gardenerove vedenie ktoré dávalo vodičom rôzne motivačné a stabilizačné príplatky. A potom najväčšia kríza poľavila a z rôznych zdrojov viem že viaceré firmy zasa začali lákať vodičov z busov na kamióny. A potom došlo toto vedenie dpb a vodičom začali škrtať odmeny hlava nehlava, začala značná buzerácia, zrušenie busovej voz. Krasňany atď a lavína odchodu vodičov sa spustila. A k tomu boli situácie že zo šiestich nových vodičov v zácviku si to traja ešte počas zácviku rozmysleli a z dpb po necelom mesiaci odišli.
Nechcem sa tu teraz niekoho dotknut, to vobec, ale urcitu cast viny na tom ma aj ten clanok medzi sedadlom a volantom.. Ono totiz ak si niekto v tom uz aj tak nasponovanom CP urobiii z toho vyhliadku s obzeranim okolia, tak potom sa necudujem ze niekto priide uz na Markovu z Holicskej na -2..... a pritom by stacilo keby tam sedel clovek co ide bezpecne, no na hrane dovoleneho...Nad niektorymi bohuzial len zasnem...:/
Tzv. motivačná chronometráž ? Na druhej strane meškanie do 3 min. sa považuje za jazdu presne načas...
Re #184411 no to by šlo že počet vozov ostane rovnaký aj ich odchody budú v služobnom cp rovnaké ale na zastávkových cp sa napíše iba každý druhý ☺ ?
Ak si myslel zriedenie intervalu a zníženie počtu vypravených vozov to by bolo ešte horšie, lebo k veľkým meškaniam a k zhlukovaniu vozidiel bude prichádzať tak či tak...
dopadlo by to ako pri 50tke, kde teraz chodia niekedy (teraz v Novembri a decembri to bude už dosť často ?) 3 naraz a predtým 24 min. nič... a to si niektorí myslia že keby tam boli kĺbaky a 10 min interval ako šibnutím čarovného prútika by všetko bolo ok .. aj pri 10 min. intervale a kĺbakoch chodili 50tky pravidelne vo dvojiciach a bývali prípady že aj po troch a predtým 30 min nič...
to preto, lebo 68 pri odchode z Petržalky už na tretej-štvrtej prestane dodržiavať čas na CP. Stačí ak na križovatke pri Terne dostane červenú a už na Romanovu príde na -1, ďalej ak chytí červenú aj na tom "perfektnom" semafore (medzi zastávkami Starohájska a Lachova, pri alberte), tak už je to na -2, Ďalšie zdržanie nastáva na križovatke Prievozská, kde na zelenú prejde iba zopár áut a 68 aj keď nezastaví na Prístavnej, aj tak cez týždeň tam čaká dva cyklusy na zelenú. Na Tr.my. príde už s riadnym meškaním a do Petržalky ani nehovorím. Obzvlášť,ak ide MBCC a za ním Ikarus 435, ten druhý takmer vždy na trase dobehne a obehne toho prvého.
Podľa CP by cesta napr. z Holíčskej po Hrobákovu mala trvať 4 min., v reále to trvá 5-6 min.
Dnes sme mohli mať o jeden Ikarus 435 menej. Pri VW autobusu nedal prednosť kamión a ak by nebol vodič pohotový tak Ikarus to napali v plnej rýchlosti (cca 80km/hod) rovno do toho kamiónu... Takže sa to skončilo len prudkým zabrzdenim (našťastie nikto nestal lebo aj sediaci sa mali problém udrzat na sedadlách) a strhnutim volantu do prava a tuším, že sme aj šli po tráve... Kamión si potom pekné odfrcal prec... ?
Pochybujem ze presmerovanim cez Prievozsku a Mileticovu (predpokladam ze si nepredpokladal ze by zachadzala do Ruzovej doliny) by si nejak zlepsil pravidelnost.
Inak na 68 by mozno bolo lepsie znizit pocet spojov, nech je CP realny. Zbytocne mame v CP krasne intervaly ked neplatia
Včera sa znovu vykoľajil nákladný vlak. Už druhý počas ostatných 2 týždňov. Nedávno som cestoval IC vlakom pod Tatry - a vo Vrútkach zostal stáť na hodinu a pol! Vraj mu začala horieť lokomotíva. V lete iný rýchlik tiež zostali stáť na 90 minút v poli kvôli poruche na lokomotíve. Z každého druhého rýchlika urobili drahé IC, a tie "obyčajné" sú pozostavované zo starých, špinavých vozňov, ktoré asi vytiahli z múzea. To, že v týchto vozňoch funguje iba každé tretie WC by sa dalo prežiť, ale bohvie v akom stave sú ich podvozky... Aby sa dnes človek bál vôbec si do slovenského vlaku sadnúť. Quo vadis, ŽSR???
Ten nedostatok vodičov a vozov beriem ako fakt, s tym nic neurobime, bohuzial. Neviem ako je to s tou dodavkou novych MBCC a SOR, co maju byt este dodane, kedy by to malo byt. Vodicov vsak nenaklonuju, takze stale nebude mat na vozoch kto jazdit..:D
S tymi buspruhmi je to v Bratislave biedne, a to ide ruka v ruke aj s tym dodrziavanim intervalov. Proste akokolvek by sme chceli zahustit sucastny 6 minutovy interval o 1 ci 2 minuty, stale sa bude proste vytvaarat diera, vozidla sa budu zhlukovat aj tak, a neviem kde by este vzali dalsi 1 ci 2 vozy navyse na jeho dodrzanie...
Trasa od Mosta Apollo az po trhovisko je nedodrzatelna z pohladu intervalu, co takto uprava trasy? Od mosta Apollo by sa odbocilo doprava na Prievozsku, a z nej potom doľava cez Ruzovu dolinu na trhovisko. Navysili by sa vzkm, no verim ze by sa lepsie dodrzal interval /o to predsa ide ako sluzbu mesta obcanom/.
S tym intervalom v CP si to neviem celkom predstavit pri úrovni a flexibilite sucasneho dispecingu. Ak sa zmeni pristup dispecingu, stane sa flexibilnym na aktualne situacie a bude mat moznost operativne riesit problem /a budu ZV/, potom si to predstavit viem.
Pretoze to aby naraz prestavkovali napr 4 vodici s vozmi len preto, ze predtym sa podobiehali a jazdlili za sebou ako vlacik, sa mi zda plytvanie vozmi. Jednoducho, vodic ma narok na prestavku, nie je o com, tak poslem vodica vo vozovni zo zalohy s dispecerom na konecnu a to kolo s vozom sa riadne odjazdi. /viem, sci-fi, ale takto nejako si to predstavujem.../
Musi konecne niekto pochopit ze treba zacat vo vypravach ci sledovani vyprav rozmyslat, nie len sa krvopotne drzat nejakej smernice a neurobit nic flexibilne....
prepac, musel som si este aj toto povedat...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
IK435_FAN