Namietal by v tom, že ta cesta bola ukrátená o jeden pruh... takže zbytočne je mať pruh pre autobusy keď autá majú len 2-3 pruhy. A predsa len... aby most začínal... a auta by tam nesmeli ☠ ?
A proti čomu by p.Drahovský mal v tom videu namietať? Tam sú oddelené bus pruhy od bežnej komunikácie.
Pre neho by bolo užitočnejšie video skôr z centra Paríža ,kde sú dva pruhy a z toho jeden vždy vyhradený BUS+Taxi. No aj tam majú problém s parkujúcimi autami prevažne zásobovania.
nejde, v ramci reko tunela, sa opravovali len urcite miesta ostenia. na tychto sa vsak praskliny pocas mrazov neobjavili, nasli sa na inych neopravovanych miestach, preto sa nedaju reklamovat.
chcem sa len spýtať k tomu tunelu .... nejde náhodou o závadu zistenú počas plynúcej záručnej doby ? ... nemal by to opraviť pôvodný zhotoviteľ v rámci bezplatnej záručnej opravy ???
nie, znami takto prestupoval z 83 na 93 na Hodzku. Kedze 83 na hodzku meskala, listok mu nestacil, pricom keby isla na cas tak prestup stiha a listok mu bude stacit. poslal odvolanie a oni to uznali. pokuta bola stornovana.
Tarifa,
článok 11 cestovné lístky na 1 cestu:
3. Na cestovných poriadkoch, zverejnených na zastávkach MHD, je vyznačený čas prepravy
z nástupnej do cieľovej zastávky. Tieto údaje sú záväzné pre posúdenie platnosti
cestovného lístka na jednu cestu pri kontrole revízorom. V prípade poruchy vozidla platí
postup podľa článku 18 a 19
5. Cestujúci je povinný označiť si prestupný cestovný lístok pri jednej ceste iba pri prvom
nástupe do vozidla. Pri prestupe sa cestovný lístok neoznačuje. Do času platnosti sa
započítava aj čas prerušenia cesty. Platnosť cestovného lístka končí uplynutím času
označeného cestového lístka. Ak počas jazdy skončí časová platnosť cestovného lístka, je
cestujúci povinný označiť si ďalší cestovný lístok.
Článok 12
Podmienky zakúpenia a použitia SMS cestovného lístka
1. V súlade s Článkom 10 bod 3 písm. f) sa realizuje prevádzka elektronického cestovného
lístka zakúpeného mobilným komunikačným zariadením (ďalej „MKZ“) vo forme SMS
(ďalej „SMS cestovný lístok“).
5. Časová platnosť SMS cestovného lístka na jednu cestu je 70 min. a platí len v čase, na
ktorý bol vystavený (v dobe platnosti cestovného lístka je 10 minútová rezerva na jeho
zakúpenie) . Časová platnosť cestovného lístka SMS 24 je 24 hodín od jeho vystavenia.
6. Pri použití SMS cestovného lístka predaného prostredníctvom MKZ sa neuplatňuje
ustanovenie Článku 11 bod 3 tejto tarify.
Ale čo ak spoj meškal už na zastávke kde Ike nastúpil a teda on síce prekročil čas platnosti lístka, ale kľúčový údaj o dĺžke trvania jazdy podľa cp nebol prekročený. Z tohto hľadiska by mu DPB mal z princípu dať pokutu a ak bol v práve, odvolal by sa.. a ak by nebol odvolával by sa márne ? ?
dnes na krizovatke fazulova-radlinskeho-majkova nejdu semafory. efekt? ako na kamennom. ziadne cakanie, ziadne zapchy, plynula doprava. Dalsia CSS na odstrel!
a v SRo informacia o rekonstrukcii tunelu. Vraj to cele stoji na UVO, kedze kotroluje sposob zadania verejneho obstaravania.
Zaujímala by ma jedna hypotetická situácia, ktorá sa mi včera stala.
Išiel som linkou X do mesta a kúpil som si SMS lístok, ktorého platnosť bola do 17:35.
V meste som vybavil, čo som chcel a šiel som naspäť tou istou. Pravidelný odchod linky bol 17:15, jazdná doba na požadovanú zastávku podľa CP 15 minút, čiže môj SMS lístok mal platiť ešte 5 minút po vystúpení. Linka X však na zastávku meškala a prišla 17:21, teda vystupoval som 17:36 a úsek medzi poslednými zastávkami som šiel na čierno.
Ako by sa zachoval v tejto situácii revízor? Vedel by v ktorom je spoji, v ktorom poradí a vedel, že spoj mal meškanie 6 minút, ktoré keby sa mi prirátalo do platnosti lístka, tak by som cestoval korektne. Dostal by som pokutu? Dalo by sa voči tomu odvolať?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Hug0