to nie je len kupit, lebo sa nam to paci.
treba najst linky, na ktore by sa tie busy, tbusy hodili Nasledne zistit ich prejazdnost na danej trase, ale aj to ci by sa otocili vo vozovni. Zatocil by taky to tbus na Mileticovu pri spominanej L201? Treba preratat zmenu intervalu . Dnes ma L201 7,5minutovy interval. Pri dvojklbovom by bol interval 10min a posilnenie kapacity o 120 ludi za hodinu. Ale ci by bola L201 rovnako atraktivna pri 10min intervale je otazne.
Dalsiu otazkou je, ci sa nakup takehoto vozidla oplati. Jeho kapacita je oproti klasickemu kbovemu vyssia o 46% pri mercedese capacity je to uz len 19%. Porovnanim obstaravacich cien dostanes vysledok.
Na linke 201 určite, tá býva v špičke natrieskaná. Len ako by sa točila na Hlavnej stanici, keď aj teraz je tam odstavné miesto pre max. 2 T? 202ka by mala asi problém výjazdu z Rajskej
na mnohych linkach urcite ano, ale na vybranych par linkach to dobrou alternativou urcite je si myslim, hlavne v case rannej a podvecernej spicky. Samozrejme to potrebuje analyzu a dobre naplanovanie
Takže znovu sa začalo striekať VDZ? Mne sa zdalo, že posledné týždne bola obnova pozastavená keďže dali stav dopravného značenia preveriť výskumnému ústavu... Dokonca niektoré priechody v kompetencii magistrátu doteraz neboli obnovené pritom sa obnovovali od konca augusta... ?
Podľa informácie od známeho pracujúceho v oblasti aj obnovu VDZ schvaľujú policajti. Podľa vyjadrení ktoré dostali z DI z iných okresov SR sú staré šípky v rozpore so zákonom a normou a teda takúto realizáciu by policajt nemal schváliť, resp. mal by nariadiť, aby ju správca cesty dal do zákonného stavu.
To, že VDZ obnovili bez BUS pruhu ale ZDZ ostalo len potvrdzuje to čo som už napísal, príslušný DI sa stará do toho, do čoho sa nemusí ale to čo by malo riešiť nad tým zatvára oči.
Neviem, či je chyba v KDI, keď na iných v miestach v kraji používajú nové šípky. Aj keď podľa mňa sú malé a mohli by byť väčšie (ako v Rakúsku). V BA som ich však okrem ciest, ktoré spravuje NDS nevidel.
To však nebol predmet môjho príspevku. Chcel som len poukázať na to, že ten BUS pruh tam proste zmizol a ignorujú ho aj vodiči. Jediné, čo zostalo je ZDZ.
Ani viac ako 3 roky od zmeny zákona OCH a "striekacia" firma nepostrehli že sa tvar šípiek zmenil. Že ma to neprekvapuje. Hlavne že KDI sa stará o somariny.
Inak BUS pruh na Dostojevského smer Šafko od Nív pomaly sublimuje?
Je tam obnovené VDZ a je obnovené tak, akoby tam BUS pruh nebol = čiary oddeľujúce BUS pruh od regulérnych jazdných pruhov sú rovnaké ako medzi regulérnymi jazdnými pruhmi (čiarkované, nie "bodkované"), sú obnovené šípky (samozrejme starý "hranatý" formát) ale nie sú obnovené nápisy "BUS", ktoré sú už sotva viditeľné a v kontraste s obnoveným VDZ to vyzerá ako keby ten BUS pruh dávno zrušili. Jediné, čo zostalo je ZDZ, podľa ktorého tam BUS pruh stále je.
zase ďalší ľudia ktorí ani za ...všetko... nebudú jazdiť verejnou dopravou. Trasa Fabiany Crespo ktoru jazdí autom, je identická s trasou linky metra č.1 ...
Ámos
treba najst linky, na ktore by sa tie busy, tbusy hodili Nasledne zistit ich prejazdnost na danej trase, ale aj to ci by sa otocili vo vozovni. Zatocil by taky to tbus na Mileticovu pri spominanej L201? Treba preratat zmenu intervalu . Dnes ma L201 7,5minutovy interval. Pri dvojklbovom by bol interval 10min a posilnenie kapacity o 120 ludi za hodinu. Ale ci by bola L201 rovnako atraktivna pri 10min intervale je otazne.
Dalsiu otazkou je, ci sa nakup takehoto vozidla oplati. Jeho kapacita je oproti klasickemu kbovemu vyssia o 46% pri mercedese capacity je to uz len 19%. Porovnanim obstaravacich cien dostanes vysledok.