Andy: No to máš pravdu, dlho som si nadtým lámal hlavu a nakoniec sme to spravili hentak. Neopl@n ti môže potvrdiť, koľko času sa strávil nad tým aby ten spletenec trás mal aspoň trochu zmysel. Ideme teraz robiť električky a tam bude ta schéma vylepšená o nejaké detaily, ktoré by sme potom spätne zapracovali do tých nočákov. Ako v matrixe: hm update :-)))
Najväčší problém je v tom, že Bratislava nie je rovnomerne rozložená tak ako iné mestá, ale pretiahnutá ako bumerang. To sa potom dosť ťažko robia schémy.
Najväčší problém je v tom, že Bratislava nie je rovnomerne rozložená tak ako iné mestá, ale pretiahnutá ako bumerang. To sa potom dosť ťažko robia schémy.
J
No ešte k tej mape na zastávkach JCDecaux. táto firma okrem zastávkových prístreškov má aj čisto len tabule. Na viacerých z nich je na jednej strane plán mesta (stadtplan an die andere seite alebo tak nejak) no možno by sa dalo spolu s JCDecaux, teda že oni by to financovali, spraviť na ich zastávkach farebné mapy. Kedže je ich po celom meste cez 200 a najviac v centre mohlo by to pomôcť v orientácií turistov v meste. V posledných BA novinách bol článok Cestovný ruch pre mesto prioritou. Toto prispeje k atraktívnosti mesta a za lacné peniaze. Možno by bolo dobré nad tým v klube pouvažovať, niečo zlepiť a ísť s tým na magistrát a JCDecaux. Teda stou mapou najbližšieho okolia a mapou trasy liniek na CP.
Aj keď to nebude na všetkých zastávkach, tá mapa, ako sám hovoríš: ak to pomôže len 10% cestujúcich je dôležité aby to tam bolo. Povedzme si narovinu, že prepravný poriadok nikomu v orientácií v meste a v MHD nepomôže. Informácie na zastávke by mali byť CP liniek, ktoré na nej stoja, info o tarife, orientačná mapa. Všetko ostatné ak bude chýbať škodu nenarobí.