si: no to máš pravdu, že podstatnejšie je to čo máš na zastávke. Asi by to tam naozaj malo byť, teda mapka trasy na CP.
No ešte k tej mape na zastávkach JCDecaux. táto firma okrem zastávkových prístreškov má aj čisto len tabule. Na viacerých z nich je na jednej strane plán mesta (stadtplan an die andere seite alebo tak nejak) no možno by sa dalo spolu s JCDecaux, teda že oni by to financovali, spraviť na ich zastávkach farebné mapy. Kedže je ich po celom meste cez 200 a najviac v centre mohlo by to pomôcť v orientácií turistov v meste. V posledných BA novinách bol článok Cestovný ruch pre mesto prioritou. Toto prispeje k atraktívnosti mesta a za lacné peniaze. Možno by bolo dobré nad tým v klube pouvažovať, niečo zlepiť a ísť s tým na magistrát a JCDecaux. Teda stou mapou najbližšieho okolia a mapou trasy liniek na CP.
Aj keď to nebude na všetkých zastávkach, tá mapa, ako sám hovoríš: ak to pomôže len 10% cestujúcich je dôležité aby to tam bolo. Povedzme si narovinu, že prepravný poriadok nikomu v orientácií v meste a v MHD nepomôže. Informácie na zastávke by mali byť CP liniek, ktoré na nej stoja, info o tarife, orientačná mapa. Všetko ostatné ak bude chýbať škodu nenarobí.
No ešte k tej mape na zastávkach JCDecaux. táto firma okrem zastávkových prístreškov má aj čisto len tabule. Na viacerých z nich je na jednej strane plán mesta (stadtplan an die andere seite alebo tak nejak) no možno by sa dalo spolu s JCDecaux, teda že oni by to financovali, spraviť na ich zastávkach farebné mapy. Kedže je ich po celom meste cez 200 a najviac v centre mohlo by to pomôcť v orientácií turistov v meste. V posledných BA novinách bol článok Cestovný ruch pre mesto prioritou. Toto prispeje k atraktívnosti mesta a za lacné peniaze. Možno by bolo dobré nad tým v klube pouvažovať, niečo zlepiť a ísť s tým na magistrát a JCDecaux. Teda stou mapou najbližšieho okolia a mapou trasy liniek na CP.
Aj keď to nebude na všetkých zastávkach, tá mapa, ako sám hovoríš: ak to pomôže len 10% cestujúcich je dôležité aby to tam bolo. Povedzme si narovinu, že prepravný poriadok nikomu v orientácií v meste a v MHD nepomôže. Informácie na zastávke by mali byť CP liniek, ktoré na nej stoja, info o tarife, orientačná mapa. Všetko ostatné ak bude chýbať škodu nenarobí.
J
Napríklad 94. Tá končí po 22:00. A potom by na vazovovej bolo na CP napísané. Náhradný spoj v smere petržalka. Električka číslo 2, 3 a 8 z Vazovovej na hlavnú stanicu s prestupom na autobus číslo 93 . Pri technickej univerzite a na nám 1. mája by bolo napísané náhrdný spoj v smere petržalka autobus číslo 39 a 31 na Zochovu s prestupom na autobus číslo 93. Mohlo bytam byť aj posledný odchod tej 93. Vlastne by to pomohlo aj cez víkend.
No a ďalšia vec, či by vo vitrínach na prístreškoch JCDecaux nemohli byť trochu krajšie CP. Farebne spracované, väčšieho formátu (pre ľudí čo slabšie vidia do blízka a vždy ťahajú bríle) a s peknou kresbou v perpektíve autobusu, trolejbusu či eliny (nie ako v KE). Zase by to nestálo nič no ľudia by to brali ako plus. bolo by to estetickejšie.
Ja viem, že kým by sme ich na to presvedčili, ale ak by sa niekomu chcelo dotoho pustiť a dal by im hotovú vec, do ktorej by len dopísali čísla a zastávky, tak by nepovedali po dlhšom naliehaní nie. A mohli by sa z tých zastávok stiahnuť, tie nič nehovoriace oznamy typu prepravný poriadok, ktoré aj tak nikto nečíta.