Ja som len zvedavý kedy príde k "obnoveniu" liniek typu 47-S resp 127,181. Ono v Ba je totiž stále ten istý problém a to v rannej špičke a žiadna zmena linkovania za posledné roky (a hlavne tá v Petržalke) na to neprihliadala, výnimkou je 178. Ráno všetko smer centrum a málo smer Pe. Stačí sa postaviť na zastávku Aupark a pozerať tie prázdne 80 a poloprazdne 93 a 94 (nefungujuci preklad) čo idú do Petržalky + klasické dvojičky/trojičky na L68.
Verím tomu že by sa dosiahla úspora voz+šofer, nafta, už len tým že:
L 80 každy druhý spoj naprazdno do Pe (úspora 1 voz)
L 94 ranná špička iba smer mesto /sedlo nepremava /poobede bez zmeny (úspora min 1 voz)
L93 v sedle by nahradila L94 Hl. St. - Holičská interval ako dnes 93+94
L 68 každý druhý spoj by išiel Krížna - Legionárska (prestup na Električky) a odtial cez Vazovovu prázdna na Holičskú po trase L94. (úspora 1,1km, 9min na voz) = úspora min 2 vozy na rannú špičku
+ úspora za naftu a vodičov
Otazne je či takáto úspora vzhladom na prazdne vozy a zhoršenie intervalu smer Pe je rentabilná.
Verím tomu že by sa dosiahla úspora voz+šofer, nafta, už len tým že:
L 80 každy druhý spoj naprazdno do Pe (úspora 1 voz)
L 94 ranná špička iba smer mesto /sedlo nepremava /poobede bez zmeny (úspora min 1 voz)
L93 v sedle by nahradila L94 Hl. St. - Holičská interval ako dnes 93+94
L 68 každý druhý spoj by išiel Krížna - Legionárska (prestup na Električky) a odtial cez Vazovovu prázdna na Holičskú po trase L94. (úspora 1,1km, 9min na voz) = úspora min 2 vozy na rannú špičku
+ úspora za naftu a vodičov
Otazne je či takáto úspora vzhladom na prazdne vozy a zhoršenie intervalu smer Pe je rentabilná.
810zssk
27 - zrusit
34 - neviem sa vyjadrit
35 - vratit trasu na Solosnickej.. v PD cely den po Borsku, v SN od 11:00 do vecera. Do Tesca v PD po 13tej, v SN stale. Polianky mozno zrusit.
44 - nemenit, v spicke mozno aj posilnit
58 - ponechat ako teraz
147 - neviem sa vyjadrit
151 - ponechat ako teraz + vikend
Problem je ze na vacsine tych liniek nie je dopyt vyrazne vyssi v spicke.