Re #166280 Peter6607: Myslim ze tvoja kritika vozidiel a ich kvality je nespravna, ked sa pozries natu slovensku mizernu udrzbu pri ktorej stale funguju, tak zistis ze tieto vozidla su super-kvalitne. A to nehovorme otom ze Skoda trolejbusy jazdia v hojnom pocte v europe a pekna rada ich jazdi aj v amerike, cize ozaj sa jedna o tie lepsie vozy.
A akú inú odpoveď si mohol očakávať na sovje stupídne nekonkrétne bláboly? Len tak mimochodom, vozidlá sa na poradie nevypravujú podľauváženoa výpravcov ale podĺa toho, aká osádka túto službu ten deň podľa zadelenia robí. Takže tvoje paranoické teórie nemajú žiadny reálny základ.
Vyradené sú pre rôzne dôvody: niektoré vyradili pre zhnitý rám, alebo pre zlý technický stav (1801, 4803, 4805, 4812, 4813, 4816, 4817, 4820, 4825, 4826, 4833, 4835, 4839, 4841, 4847, 4854, 4858, 4759, 4860, 4861, 4872), niektoré sa za premávky prelomili v kĺbe (4829, 4836, 4840, 4848)...
Ikarusy sú už po životnosti a nakoľko sa im nerobia GO, tak sa tie najhoršie vyraďujú. ?
Ja vnímam dopravné predpisy ako nejaký "návod", ako by to malo fungovať, schému, pravidlá... ale ľudia sú živé bytosti a ich pohyb v meste a v teréne sa podľa mňa nedá vždy zaregulovať a zaškatuľkovať v zmysle predpisov. A to aj vtedy, keby boli (napr. pre cyklistov) oproti súčasnosti výrazne lepšie.
Práve preto by sme mali rozlišovať, ktoré porušovanie ktorých predpisov má aký dopad na bezpečnosť ostatných, výstupy z tejto diskusie by mali byť reflektované napr. v miere finančných či iných postihov za porušenie predpisu.
Príkladov a porovnaní by sa tu dalo uviesť X, keď však niekto chce všetko dávať na rovnakú úroveň, diskusia je nemožná.
Taakze, aby som to zhrnul, kedze som na pomalom pripojeni..
Ivan, intony: Pokial nie sme schopni sa bavit v normalnej rovine tak to nema zmysel. Ivan, odpoved k porusovaniu predpisov som uz dal, porusuju ich samozrejme vsetci, tak to funguje. Ja bojujem proti tvrdeniu ze "cyklisti mozu". No nemozu - tak ako nemozu ostatni. Tiez mam subjektivny dojem z mojho cestovania ze cyklisti vytvaraju casto tie uplne najzbytocnejsie nebezpecne situacie. Anyway, pokial jedina vasa argumentacia bude "nerozumies tomu", zalozena najma na tom, ze s vami nesuhlasim tak sa nikam nedostaneme. Ak vsak budete argumentovat takymto sposobom tak sa nedivte ze ludia maju cyklistov za "tych zlych". Je to opat ten princip, ze presadzovat fundamentalisticky dobru myslienku znici vsetky rozumne argumenty za jej realizaciu.
tr3mp, na tvoj priklad sa pozriem o par dni ked budem doma a odpoviem potom.
Stále si mi nedal odpoveď všeobecne ohľadne porušovania dopravných predpisov (keďže toto je pre teba akési "absolútne" kritérium) pri bežnom pohybe po meste.
Trosku OT: Blaguss sice zdrazel aj na linke BA-ZH-TR-MT, no ked Blaguus porovnam s dopravcom SAD ZVOLEN s dobou jazdy do mesta X , tak Blaguss je stale lacnejsi + o komforte vozidiel SAD ZV a Blaguss radsej tiez pomlcim ☺
1) PAYPASS V DPB: Dnes som si v predajni pod Novým Mostom všimol cestujúcim ľahko dostupné čítačky PayPass (v niektorých obchodoch ich totiž podávajú k zákazníkovi až pri platení).
Od predavačky som sa dozvedel, že cez PayPass je možné platiť cestovné lístky na bratislavskú MHD, ale príhraničná doprava (Hainburg) sa môže platiť iba v hotovosti.
Petto