takže teraz sa môže Gardenescu aj so svojími opičkami ukázať ako štedrý sponzor a zacvakať opravu ciest. ?
Re #166071 810zssk: nejde o to, že dakto si objedná/neobjedná. Problémom je to, že dopravný podnik nahodí, že chce také vozidlo a nejak detaily nerieši. Potom dojde na cesty taký paškvil ako 30Tr a ľudia sa nestačia diviť, že to má 80% z kapaciy 14Tr. Ide však o detaily. DPB asi nejak nebazíroval na klíme pre SORky NB18, tak si to SOR spravil na miere dobrovoľnosti. Súdim tak z toho, že nemálo ľudí v DPB bolo prekvapených týmto konaním, že prečo iba 30ks má klímu. Takže dopravca ako taký si môže akurát nechty kúsať, rozhodla mafia za nich.
možno pre toho, kto o tom nevie. To, že sem došli opraviť popraskané rámy, tak to im ozaj nič iné neostávalo, lebo by sa mohlo stať, žeby už ďalšie "bedne" DPB neobjednal a to nechceli riskovať. Ale inak na ostatné veci serú.
BID nie je len o doprave. Na minsterstvach a komisiach po prve nie su casto manageri a hlavne im chyba motivacia. Ja nevravim, ze GR BID nesmie byt odbornik na dopravu. Len to nestaci.
Ja potrebu schopnosti nespochybnujem, na druhej strane tvrdim, ze tam je co ucit, minimalne na Bsc. To ze na slovenskych skolach to vyzera tak ako to vyzera na tom nic nemeni.
Ako ti už bolo povedané, na manažéra buď máš schopnosti, alebo nie. Ak ich máš a si inteligentný tak ti stačí aj semester. No ak sa na tú pozíciu nehodíš, tak môžeš manažment študovať 5 rokov a mať samé Áčka, no aj tak budeš stáť ako manažér za nič.
v ČR už boli aj prípady keď si dopravca dačo objednal (jeden prípad bol niečo pre kabínu šoféra) a SOR sa jednoducho na to vysral, rok a pol to už urgujú a SOR na to serie. Taktiež nejaké dodatočné výtky zákazníkov k interiéru SOR neakceptuje. Hmm, tak nejak sa myslím chovajú aj mafiáni. SOR si je už prehnane istý svojou pozíciu na trhu, ktorú mu istia neštandardné postupy a ohybnosť ľudí u dopravcov. Čo ostatne čakáš od podniku s mafiánskym pozadím?
Ivanecko