Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #165910:
Síce z 2. serie ale najlepšiu prevodovku mala ževraj 1112 ☺
Reply on: Petto #165922:
oprava: v BA bol na testoch 10,5 metrovy CNG SOR ( nie BN verzia)
Reply on: no.ev.di. #165919:
Tak po prvé SOR NBG 18 momentálne jazdí v KE...
Po druhé porovnávať 10,5 CNG Citelis so SOR 10,5 je dosť nepredstaviteľné už len pre ich obstarávaciu cenu. Okrem toho Trnava, Zvolen, Prievidza, Košice či iné mestá majú pri obstarávaní nových CNG busov jednu výhodu nenachádzajú sa v Bratislavskom kraji a teda môžu ich dostať tak povediac zadarmo...
Reply on: no.ev.di. #165919:
Ved Kosice maju uz na testovanie SOR LE NB 18 CNG, ci ako myslis ze nebol predstavený ? Aj 10,5 BN CNG Sor sa uz testoval v BA na 32ke(44), no to bol taky zmatok ze AMEN. A to ze SOR predstavil neskor CNG verzie by som nejako tragicky nebral, nakolko je to novy vyrobca "autobusov".
Neviem ci TT a PD akurat zrovna cakali na vyrobu 10,5 metrovych Citelisov - to tazko posudit, lebo PD nakupila aj zopar hrbacov 9,5 a 10,5 v dieslovej verzii.
Reply on: no.ev.di. #165919:
pokiaľ viem, Pe nemá CNG plničku, takže by zrejme cng citelis nerobil 99nu 😉
Tr 14 6308 prudke narážanie spodku do podlahy v zadnej časti, odbijanie plechu 1 šrom vyrazený stredny podlažný kryt dorážaním naskakuje. Cestujúca ohlásila vodičovy pri kauflande tento problém ale vodič spokojne zaparkoval trolejak na konečnú RADIOVA. a nešiel s tým trieskačom do vozovne.
Reply on: Petto #165917:
Prievidza a Trnava si počkala chvíľu so starými hrčami a dnes dostali 10.5 a 12m CNG Citelisy. Navyše 10.5m CNG Citelis by L99 vyjazdil na jedno tankovanie, čo SOR 10.5 nedokáže. Navyše SOR 10.5 doteraz nebol vyrobený v CNG variante a takisto ani 18m nebol ešte predstavený vo variante na CNG, čo je vec, ktorú majú ostatní výrobcovia už za sebou.
Reply on: frenky #165912:
Neviem presne kedy, mozno to bol len "ošuh" - ale 1106 uz chybaju farebne kocky na dverovej strane.

Re #165911 Mike: ?
Reply on: no.ev.di. #165916:
Mohol sa spravit tender,no ocividne chceli nahrat zakazku SORu,ale to uz netreba riesit. Co bolo bolo, pykat sa bude neskor ?
Reply on: Mike #165911:
čert bol tie autobusy asi dlžný ? mohol sa spraviť radšej normálny tender na 10.5 a 12m v jednom trochu neskôr keď už 10.5 vyrábal aj Citelis a Solaris a mohli sme mať 10.5m busy na CNG pohon.

Mimochodom, keď som spomenul CNG, tak ma napadlo, že kedy konečne sa vybuduje plnička CNG aj v Petržalskej vozovni? ?
Ja si myslim,ze na tom budu rovnako ako prva seria.A aj keby boli lepsie tak 2.dp ich poriesi raz dva ?
Reply on: 810zssk #165913:
A preco nie? Ta posledna je zatial relativne dobra, uvidime, aka bude, ked bude tak stara ako ta prva seria.
Reply on: Petto #165908:
A preco brat ako referencnu prvu seriu a nie napr. tu poslednu?
Reply on: Petto #165910:
Kedy mala 1106 nehodu? Ani neviem...
Reply on: frenky #165909:
Aby som citoval jedného vodiča momentálne je najlepší tedom 1108. Lebo má zadretý motor a nevedia to opraviť, tak je dlhodobo nepojazdný ?
Reply on: frenky #165909:
I know ?, 1110 je detto črep ako jeho rovesnici z 1.serie. Som rad,ze si ho zobrali !Jurajovci". Inak ani ja si neviem vybrat najlepsi voz. Dlhodobo sa drzala 1106, no od tej nehody je to vrak detto,ktory viac už nejazdi ako jazdi. Mozno najlepsie co sa tyka jazdy je jazda v 1109 a 1107 - tie nejmenej hádžu
Reply on: Petto #165908:
Na Trnavke ostali uz iba 1101-1109; 1110 dostala elitne cislo 2121 ?
Netrufam si odhadnut, ktory z Tedomov, ktore ostali na Trnavke, je ten najlepsi. ?
Reply on: 810zssk #165905:
Čo je zle? ? Vyskúšaj si jazdy v 1.sérii Tedomov 1101-1110 hlavne v kopcovitých častiach 32ky. Odporúčam vozidlo 1104 ?
Reply on: no.ev.di. #165904:
Košické Tedomy majú o jeden rad sedadiel menej pri kočíkoch, no to riešenie je sice praktickejšie, no chýba tam tá jedna stena zo sklopných sedadiel, čím stojaci ľudia môžu dobre postúpat sediacom ludom na nohy (je to niečo na spôsob ako v klbových Karosách oproti 3.dveram) Okrem toho potom Košice majú vpredu ( medzi 1. a 2 .dvermi) 2 rady sedadiel 2+2, Ba ma 2+1
Podla mňa najideálnejsie by bolo keby sa motor Iveco montoval do karosérie Tedom - možno sice sci-fi , no aspoň by nemuseli behať karosérie LE NB12,18 po SR,CR a tedomácka motoricka cast + prislusenstvo išlo kade ľahsie detto. Ale dúfam v to, že Tedom vychytá tie muchy v motorickej časti a bude rovnako kvalitný ako Solaris.
Reply on: Ivan3 #165902:
Tam robili iba jeden prejazd, inak je to stale tankodrom :))

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.