Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ivan3 #165902:
Tam robili iba jeden prejazd, inak je to stale tankodrom :))
Reply on: Petto #165903:
Co je zle na Tedome?
Reply on: Petto #165903:
trochu by mohol Tedom zväčšiť ten priestor na státie v interiéri. V kraťasoch by mohlo byť o jednu dvojicu sedačiek menej aby bolo viac miesta na státie a dal by som iba dve sklopné sedadlá v smere jazdy, nie 4. Ešte hluk od motora je v interiéri nemalý. O technických veciach okolo Tedomu nemám vedomosti, ale verím, že sa Tedom posunie vpred, zatiaľ čo SOR, ktorý je si už istý odoberateľskou základňou zaspal na vavrínoch. Asi si myslí, že donekonečna budú všetci naviazaní na nízku obstarávaciu cenu, o ktorej som presvedčený, že je aj tak nadhodnotená, lebo aby SOR vyrobil za rovnakú cenu väčší šerbel ako Solaris, tak to je podvrh! ?
Reply on: no.ev.di. #165863:
Co som videl fotky klboveho Tedomu, tak vlecka je riesena praktickejsie ako libchavacka pomsta - je tam 2. priestor na kocik, no ulicka vo vlečke je rovnako na figu. Ulicka pri 2. naprave je tiez uzka nakolko su tam 4 rady sedadiel 2+2. Vpredu priestor pre kociky je myslim rovnaky ako v kratasoch - cize ziadna slava. Ked si ale porovname pocet sedadiel v NP casti v Tedome C18G a SOR LE NB 18 , tak Tedom ma jasne navrch , no len tie ich motory a celkova jazda v nich je bohuzial zla. ?
Nevyfotil někdo už tu vynovenou TT k hlavnímu nádraží? ?
Reply on: 810zssk #165861:
To je škoda, rád bych se podíval jak to tam s tramkou vypadalo a jak jede tramka po mostě do centra nebo z centra a jak to bylo napojený a tak. Škoda, že v tejdobě se moc nefotilo. škoda, že tam nezůstala. ?
Reply on: intony #165898:
Ale vsak klud, to bude iba cast vlaku. Kludne mozes ist mimo "bezpecnej zony" a zhasnut si tam (ak tam bude plesnive kupecko) - tak to budem robit napr. aj ja..

Aj tak si myslim, ze silnejsie ako to dnes je v Bdteeri to uz nejde 🙂
Reply on: 810zssk #165876:
To je super, mna by potesil vozen s garantovanou nizkou intenzitou osvetlenia, zial citania a svetlonamaximum chtiva lobby je asi prilis velka.
Reply on: 810zssk #165879:
Preto radsej skoro rano, v noci, alebo vecer, cestujem v plesnivom kupecku, kde si mozem znizit / vypnut osvetlenie, nez nastupit a sediet s ospalymi ocami v super vynovenom velkopriestovom, standardy splnajucom, vozni osvetlenom "by modernizovana T3".

A cloveka uplne dozere, ked vlak vezie niekolko vagonov, iba v jednom z nich je nizka intenzita osvetlenia, nastupi don nejaka pani Irena a pozaduje ho rozsvietit na maximum. Sorry, ale tu tuzbu po nechutne silnom bielom svetle nikdy nepochopim. ?
Reply on: Emo #165890:
keď nevieš o čom hovorím, tak si sa potom ešte neviezol v SORke NB 18, keď je špička. Odporúčam vyskúšať hlavne na L68 počas špičky!
Reply on: S499.1023 #165895:
nerobí ten týpek náhodou na ŽSR, ZSSK alebo Cargo???
Reply on: Mike #165892:
Povedzme si to inak a pravdivo. Žijúci psychopat, pri ktorého mene si vždy kladiem otázku, načo sú dobré psychologické pracoviská, keď tento človek získal VP na cestné aj dráhové vozidlá?
Reply on: S499.1023 #165884:
A ako tú snahu sabotujem? Tým, že hovorím, že bezpečný má byť celý vlak?
Reply on: TeBeCe #165891:
Ooo, tak si predsa nechali povedat. Ja sam som pisal niekolko e-mailov ohladom tych prekladov a dotycna osoba prislubila rychlu napravu, tak sa celkom tesim. ?
Reply on: mrcheef #165887:
"text a foto: Marek Rychnavský" wow, žijúca legenda ?
Schemy okolia Zimneho stadiona boli vo vozidlach vymenene za nove, kde namiesto Surrounding Orange Area je The Orange Arena Surroundings (snad to zodpovedna osoba zaplati zo svojho)
Reply on: no.ev.di. #165863:
Sorry, ale fakt, neviem o čom hovoríš. A je mi jedno, že pre teba budem pripečený jak fritéza. ?
Reply on: Ike #165869:
E e, 2005. Vtedy, keď boli tie veľké zmeny v Petržalke. ?
CP L801 je zatiaľ ten najlepší CP čo L801 vzhľadom na nadväznosť na vlaky Rajka - Hegyeshalom - Gyor ? 5-7min trvá peší presun od zastávky na stanicu a tam potom vo vlaku si počkáte na odchody cca 10-15 minút ☺
Pár foto a postrehov k zastaveniu osobnej dopravy na trati 132

http://zeleznica.railnet.sk/modules/AMS/article.php?storyid=1121

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement