Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #165865:
ty dážďovka, mi radšej vysvetli, že ako to beží v tom MÁV keď si povedal "dlhy sa neplatia"... v BB diskusií v príspevkoch kde s píše o tom kde behá 3001 v BB je písané, že to kapacitne stačiť na L1,2 a 6 nebude. Je ich tam dosť myslím.

P.S.: akoto, že si vynechal v mojom mene "killzahradnikhatekarlovka"?! Na to si potrpím! Furt som odporcom súdruha Gardenescu a KV ?
Reply on: no.ev.di. #165864:
Tan link, ako Bystričania prišli na to, že SOR je fuj, by bol, fantasta?
A inak - ako môže nejaká vec s IQ presknutej dážďovky hodnotiť, či je niekto zapečený "jak" (po slovensky "ako") fritéza ? ?
Reply on: 810zssk #165862:
ale ty si fakt zapečený jak fritéza ? ja nehovorím, že 12m SORky znižujú kapacitu oproti 15Tr-kám lebo sú krátke, ja hovorím niečo úplne iné a špeci pre teba ešte raz! 12m SOR znižuje kapacitu oproti 14Tr-ke, čo je dosť zlé. Usporiadanie interiéru v Škoda 30Tr je akurát tak vhodné na prímestskú dopravu.
Reply on: Emo #165858:
povedz mi, kde v tom autobuse môžeš pohodlne stáť? Porovnaj si, odkrokuj si teda ak neveríš, že kĺb v SORe je priestorovo bieda, zadná časť SORu, kde môžeš stáť iba vo dverách a uličke je bieda, predná časť ponúka tiež iba dvere a potom priestor kde sú sklopné sedadlá, tam tiež vieš ako to je na figu. Strašne som zvedavý na interiér kĺbového Tedomu.
Reply on: no.ev.di. #165843:
Teba nema zmysel riesit, kym nepochopis, ze dlzka 12m je tam preto, ze si to dopravca objednal a nie preto ze SOR. Keby DPMBB chcel klby, bude mat klby.

To je to iste ako ked si kydal, ze SORky su zle, lebo znizili kapacitu na L37.. ?
Má někdo fotky provozu tramvají z centra do Petržalky 1951-1961? Dík.
Reply on: Emo #165856:
Ja nemusím o BMW snívať, ja ho možem zajtra mať ale mne netreba, ja sa potrebujem len doviezť. Ale keď sa tu už začali omieľať Mercedesy, tak v rámci tejto cenovej kategóri uprednostním BMW ? . A keby SOR vyrábal limuzíny, tak SOR, aby vŕŕhaf šľaktrafilo ? ? ? .
Reply on: no.ev.di. #165854:
Slabo riešený? Že som si to doteraz akosi nevšimol.
Reply on: Technopol #165685:
Ale tak aspoň je sranda. ?
Reply on: S499.1023 #165691:
Škodovkár snívajúci o BMW? ?
Reply on: no.ev.di. #165697:
Pozri, ja som proti rušeniu vlakov všetkými desiatimi, ale v tomto konkrétnom prípade - kto by sa trepal takou obchádzkou? Iba ak nejaký ultrašotouš. ?
Reply on: Emo #165853:
bohužiaľ sa takto vyhotovený interiér opakuje aj v trolejbusoch pre Hradec Králové. A pochybujem, že by dva dopravné podniky mali tak ťažko v paži minimum priestoru na státie. Uvidíme ešte ako budú vyzerať trolejbusy pre ostatné mestá. Ak sa to zopakuje, tak potom to už bude chyba na strane SOR. Zaujímavé je, že keď SOR testoval trolejbus s výzbrojou Cegelec, tak ten priestor na státie bol väčší. So Škodováckou výzbrojou však prišla aj neželaná zmena interiéru. Beztak je v Bratislave ten problém, že stáť môžeš v SORke iba vo dverách alebo v úzkych uličkách, čo spôsobuje značné problémy pri vystupovaní, keďže tam kde je najviac miesta na státie sú sklopné sedačky, ktoré sa používajú aj počas špičky. V MBCC som videl človeka použiť sklopné sedadlo iba raz a to bolo skoro ráno. SOR je veľmi slabo riešený čo sa týka interiéru a priestoru pre ľudí v ňom.
Reply on: no.ev.di. #165843:
Áno a to je chyba SORu, že? Ale to tebe nemá zmysel vysvetľovať. ?
Reply on: no.ev.di. #165814:
"zaujímavé, že väčšinou je predvádzací voz v bielom, iba SOR robí v červenom"

Pre Dunča kardinálny problém. ?
Reply on: S499.1023 #165834:
Nechápeš, že keď Dunčo povedal, že to zistili, tak to zistili? ?
Reply on: MatejBA #165822:
A to si ešte poniektorí pamätáme, ako v 2005 zubami nehtami bojoval za priame linky. ?
Reply on: Peon #165835:
myslíš H4? ano, týka sa to všetkých H-čiek aj posiloviek po zápasoch, lebo 10.5 a 14.5 sa nehrá.
Reply on: S499.1023 #165842:
fuj, škarede hovoríš ? a inak mňa stále zaujímajú tie praktiky MÁV, keď si spomínal to neplatenie dlhov či čo...
Reply on: kecho #165846:
o rok bude mať každý tím povinne 7 zápasov a celkové "zučtovanie" potom rozhodne o postavení posledných tímov v A a B skupine, automaticky posledné dva tímy zostupujú do A-kategórie. Takže trebars ak o rok budú Lotyši hrať, tak už nejaký jeden pokafraný zápas s Dánskom ich nerozhodí.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement