Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eripmav #165440:
V tomto úplne súhlasím. Ale napr aj teraz: zrazu bude fungovať aj "záchytné" parkovisko v areáli ŽST Filiálka. To je vyše 500m od arény... a koľko ľudí pôjde od auta na zimák pešo a koľko tú 1 zastávku MHD?...
Alebo dochádzková vzdialenosť od zimáku na zastávku slovkalines na Bajkalskej... koľko je...
proste tá orange arena tram má prirodzenú väzbu na orange arenu, to je úplne ok...
Reply on: Mike #165439:
keby ta arena stala niekde v poli pri meste (co mnoho zastancov americkeho urbanizmu presadzovala samozrejme...) tak by tych 420 metrov nikomu nerobili problem prejst aj 3 krat od zaparkovaneho auta k stadionu, lebo asi take velke, minimalne, by bolo pakrovisko ? ? nech zije americky "urbanizmus"
Reply on: kvorka #165438:
Električkové H-čko (H4) bude zastavovať na zastávke Orange Arena, Tram (rovnako ako linky 1,2,4 a N53), ktorá sa od hlavného vchodu do Orange Areny nachádza cca 420 metrov. Máš dojem, že v mestách, kde sa pohybuješ prevažne, je dostupnosť zastávky 420 metrov nejako extrémne dlhá? a zvlášť v prípade významných športových podujatí.
Reply on: kecho #165334:
že to električkové H-čko nestojí pri Orange-arene ako sa to uvádza v tom vrchnom popise, teda nezabezpečuje spojenie s Orange arénou. Maximálne tak prípojovosť. ?
Reply on: 810zssk #165435:
Na začiatku to bolo budované ako súkromné (preto neverejné údaje), jediná verejná spoluúčasť bola vo forme umožnenia umiestnenia zariadení na stĺpy VO a možno nabíjanie batérií z elektrickej siete. (za čo možno mal magistrát prístup k údajom, alebo bol platený nejaký paušál za tú energiu... zasa až také podrobnosti neviem)
Reply on: Ruslan #165411:
Viedenský architekt v tom článku nejako zabudol spomenúť, že OeBB na zvojkoľajnení z Parndorfu do Petržalky neurobili ešte ani meter práce (pričom spodok je na to pripravený od rekonštrukcie v roku 1996), elektrifikácia cez Marchegg je aj z rakúskej strany v nedohľadne.... ale že my nebudeme mať tunel (ktorý má s koridorom TEN-T len málo spoločné) by bolo medzinárodnou blamážou. Kde sa títo experti stále berú? ?
Reply on: Valec #165430:
Dufam, ze to je zas tak ze je to robene za nase peniaze, ale vysledky neverejne. Alebo to plati niekto sukromny? Inak nice vec, len male pokrytie.
Reply on: Andy #165425:
Neviem, nemam cisla. Ale napr. na nakup vozov myslim dostava peniaze od statu.
Reply on: no.ev.di. #165423:
No vsak prave, kto povedal, ze RegioJet musi mat diesle?
Reply on: no.ev.di. #165422:
Milej zlatej, tu ide o to ze debata VOBEC nebola o SORe a ked uz tak JeTimu by sa oplatilo prevadzkovat SORky na svojich spojoch.
Reply on: SORBN12 #165420:
Kiezby ten "zlty mor" pri autobusoch bol aj na Slovensku...

Nech idu sukromni dopravcovia (nie nevyhnutne RegioJet) na co najviac trati.
Reply on: Andy #165387:
Ak je to to čo myslím, tak takéto monitorovanie beží už asi 3 roky na rôznych úsekoch ciest v BA, akurát výsledky sú zatiaľ neverejné.

Re #165390 no.ev.di.: "Otec robí u ZSSK"
Re #165405 no.ev.di.: "čo tam ešte ZSSK skrblíci osekajú"
Nedostaneš doma za to výprask? ?
Reply on: MiroBA #165427:
To mohol byť aj Flirt alebo Desiro, pozri si napr. http://zeleznica.railnet.sk/modules/AMS/article.php?storyid=257
Reply on: MiroBA #165426:
Z BA do KN môžeš ísť normálne cez Nové Zámky. Tá trať z BA do KN cez DS je regionálneho charakteru, nikto normálny ňou nebude cestovať celú trasu, slúži na odvoz obyvateľov obcí, ktoré sú na jej trase 🙂
Reply on: MiroBA #165426:

Mimochodom, včera v Komárome v diaľke z mostu som videl na stanici tuším elektrickú súpravu 2xTalent. Chodí niečo také po tej trati?
Inak napadlo ma v súvislosti cestovaním Bratislava - Komárno.
Nebolo by vhodnou alternatívou aj možnosť využiť trať po Maďarskej strane? Že by chodil vlak Bratislava - Petržalka - Rajka - Hegyeshalom - Gyor - Komárom. prípadne až do Budapešti. Prípadne, s prestupom v Hegyshalome, alebo že by sa potiahla L801 až do Hegyshalomu.
Podľa mňa by to bola nejakým Rýchlykovým spojom aj rýchlejšia alternatíva pretože Trať Hegyshalom-Gyor-Komárom je robená určite aspoň pre rýchlosť 120 km/h. čiže lepšie ako 2 a pol hodinový moták cez Dunajskú Stredu. A stanica v Komárome(na maďarskej strane) je hneď pri Dunaji.
Nevie niekto koľko by trvala cesta, keby chodil vlak Bratislava - Hegyeshalom - Komárom?
Reply on: 810zssk #165416:
Myslíš, že ZSSK na tom nie je teraz zisková?
Reply on: Ruslan #165411:
prečo blamáž? Ukázal by mi niekto koridor, kde je jednokoľajka, tak ako medzi Petržalkou a Parndorfom? To by bol veľmi zaujímavý koridor... Okrem toho TEN-T17 nie je jediný TEN-T, totižto uchádzačov o dotácie na vybudovanie koridoru je viac, napr. MÁV+OBB pre trať Viedeň - Gyor - Budapešť, čo je trať takou frekvenciou vlakov, že na Slovensku taká snáď ani nie je.
Reply on: SORBN12 #165420:
snáď nechceš ťahať dieselové súpravy pod troleje? Inak takéto vlaky sú aj v prevedení ako elektrické jednotky a Stadler na svojej stránke ponúka súpravy rôznej dĺžky.
Reply on: 810zssk #165413:
ti hneď z rána prepína už? Chruňo si akurát tak ty, lebo sa nevieš normálne vyjadriť. Aby ani nie po roku prevádky už autobus vykazoval takéto kixy, tak "ďakujem" pekne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.