A naco by to akoze Slovak Lines robil? Vodic mal odchod tak proste odisiel. Je to tupy system, ale hladat za tym ze "Slovak Lines prikazuje vodicom utiect cestujucim s vlakom" je hlupost.
Poznas TIS BID? Ak ten dokument nechcu porusit tak to z v sucasnosti existujucich produktov moze byt zrejme jedine EM-Trest.
Nemam nic proti farebnemu displeju (nie principialne), mam vsak vsetko proti tomu ked si niekto pomyli vyrobu portable televizora a palubneho pocitaca.
Mám skúsenosť, že pre SL 5 - 10 minút meškania žiadny problém. V nedávnej minulosti som potreboval z ASMN cestovať do Pezinka. Autobus prišiel na nástupište vždy 2 až 4 minúty po odchode + čas na tarifné vybavenie cestujúcich podľa ich počtu. Sumasumárum - už z východzej zastávky sme meškali od 9 do 13 minút. Keby toto robil DPB...
Rôzne "džentlmenské" dohody sa robia a potom je súťaž len formalita, ale to nikto neprizná. Beriem, že pokrok ide dopredu a farebný displej je jedným z prvkov pokroku. Lenže - iní výrobcovia na západe by si ani neškrtli, keby ten ich farebný PP nespolupracoval s tým, čo má vo vozidle riadiť, ako je to u MTest-u. Áno, BUSE zaspalo vo vývoji dobu, lenže stále im to u nás funguje (aj v ČR). Až sa raz systém zrúti, potom môže byť sranda. BUSE bude skúmať, prečo to padlo a nové PP, či už od BUSE, alebo od niekoho iného nebudú odskúšané, kompatibilné s ostatnými zariadeniami. Nakoniec budú, ale chvíľu to potrvá a čo počas toho hluchého času?
Referencie sú pekná vec ako jedna z podmienok súťaže. Myslím si, že SAD-ky, kde to nefunguje poriadne by im to dosť osolili, pokiaľ nedostanú nejaký zákaz "zhora"
Hmm, tak to s vami teda súhlasiť nebudem. Roky rokúce som sa čosi nacestoval EC po tejto trati a zastavovať tu s EC kvoli pár ľuďom je fakt nezmysel.
Iná vec je, že tam nejazdí prakticky nič v rýchlikoch ale, ako som už písal, EC nemajú suplovať lakomému štátu ZDO.
Vedenie ZSSKje na rozprášenie ale nie kvoli zrušeniu zastavovania EC v Kútoch a ten, kto tú tému s krajom komunikoval týmto sposobom, si zaslúži pár po papuli.
1) Kedy bolo zrušené zastavovanie EC vlakov v Malackách?
2) Aký je dovod zastavovania vlakov EC v Kútoch? V Kútoch sa zastavovalo kvoli colnému a pasovému odbaveniu, už pekných pár rokov sa tam zastavovať nemuselo. Vlak sa nevolá EuroVillage a nemá suplovať ZDO.
normálny dopravca si spraví rezervu 10min v prípade, že by vlak meškal 5min, tak 5min ešte stále ostáva na presun vlak-bus. Ale čo by si chcel, veď máš na výber :"Keď sa ti nepáči, cestuj autom."
Furt mám taký pocit, že dopravca SL naschvál nečaká na vlaky na staniciach. R meškal v SC len 2 min, na prestup normálne máme 3 min. Na zastávke pred stanicou stál abus, čakal na svoj odchod. Čakal však len na príchod vlaku, a v tom momente ked zastál, odišiel. To spoločnosť prikazuje vodičom, či čo? Však vidí, že ludia utekajú, tak prečo nevie čakať aspon minútu kým dobehneme? ?
Ráno nejaké nadvadzujuce spoje samozrejme taktiež nijaké.
Tak lahko podla mna nebude fungovať so Slovak Linesom nejaká normálna BID. ?
"Dostali sme ponuku, aby sme si tieto výkony ako samosprávy objednali a platili."
Presne to by som urobil. Akurát nie u ZSSK ale u RegioJetu alebo iného subjektu, ktorý by o to mal záujem. Keď o platiacich zákazníkov nestoja zločinci, bude o nich stáť niekto iný...
Hop, trošku odvážne tvrdenia o zaspaní. Buse pohotovo dokáže svoj ovládací soft zakomponovať do dotykového farebného displeja. Všeobecne sa pristupuje k čo najmenej ovládacím krabičkám na stanovišti a k zjednoteniu do jednej dotykovej obrazovky.
L801 premáva ledva cca pol roka a už je v ňom štvrtá zmena ? teraz ak som si všimol dobre vypadla zastávka MiÚ Čunovo, skrátil sa jazdný čas a interval je 40/90/40//90.
toto je už hajzelstvo a drzosť najvyššej triedy čo si dovoľujú ? oni budú ešte aj určovať, že kto bude vlakmi cestovať a kto nie. Čo je EC niečo špeciálne? Mnohokrát majú EC vlaky ešte horšie vozne ako IC. Títo kresťanskí fanatici vedia veľké hovno a nie revitalizovať železnice, jediné čo vedia je kupovať obrazy a sochy svätých, sekírovať zamestnancov (mnoho už odišlo dobrovoľne lebo jak videli čo KDHáci stvárajú tak to zabalili) a riešiť záľubu Buzinkaya vo fotení kúpou foťáku za 5500€ ? ešte ani rok táto vláda nie je pri moc a lezie všetkým na nervy aj s jej ľuďmi dosadenými "iba" na základe "odbornosti" ☠
To, že bolo pred pár rokmi zrušené zastavovanie EC vlakov v Malackách ako-tak chápem - ani v Senci a (IC) v Pezinku nestoja. Dokonca ani viaceré rýchliky v týchto okresných mestách nestoja. Ale zdržovalo to tie EC tak veľmi? Nemyslím teraz Slovensku strelu - tá nech si stojí hoci len v Brne a Prahe nech sa ČD môžu vychvaľovať, aké je ich Pendolino rýchle. ?
A teraz aj Kúty chcú odstaviť? To je síce iba mestečko (väčšia dedina), ale je tam prestup do Holíča a Skalice (trať 114) a do Senice a Trnavy (trať 116).
Snahu o odstavenie Kútov by som chápal, KEBY to využívala nejaká "spodina" robiaca neplechu vo vlaku (ale aj to by sa malo dať riešiť pomocou Železničnej polície). Peniaze za cestovné od Záhorákov nie sú kompetentným dosť dobré? ?
A keď niekedy znova bude treba viesť vlaky medzi Kútmi a Břeclavou odklonom cez Holíč a Hodonín, tak to potom v Kútoch pri prepriahaní vlaku (či ako sa to volá) budú EC mimoriadne zastavovať alebo nástup a výstup cestujúcich bude zakázaný?
Zaujímavé, že do zastavovania EC v Štúrove nikto nerýpe, aj keď to nie je ani okresné mesto. Podľa mňa zastavovanie EC vlakov je aj tam opodstatnené.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Inak podla mna by tym mohli celkom savnut ak by v Breclavi nemenili vlakove caty.