Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #164745:
všetky uvedené posilové spoje pôjdu od štadiónu (zastávka Orange Aréna Bus). Je možné že vozidlá budú vyčkávať niekde pred ich začiatočnou zastávkou, tak aby neblokovali ostatnú premávku.
Reply on: Mike #164744:
aha, díki 🙂 a to oni pôjdu len od štadiónu, či až od Rádiovej (prípad 204ky)? 🙂

Re #164743 no.ev.di.:
akosi nechápem
- v cene lístka na hokej je aj nazvime to "turistický 24h lístok"
- SZĽH neprispelo na dorpavu
- DPB súhlasil s dopravnou zadarmo po preukázaní lístku

z toho mi vychádza
- buď že nemáš úplne pravdu
- alebo že DPB (resp. mesto) je už naozaj na hlavu

kto teda pokryje straty z tých "nepredaných" cestovných lístkov? ak SZĽH, tak potom je to v poriadku, ak mesto, resp. dpb tak potom je to na hlavu
Reply on: Ike #164742:
Neviem aké "doplnkové" spoje myslíš. Ak myslíš "Večerné posilové spoje po skončení zápasov od Orange Arény (29.4. - 15.5.2011)" tak oni budú čakať na koniec zápasu a potom ako sa ľudia postupne vytrepú von budú vypravené. Vlani, či už sú to 2 roky dozadu?, počas play off po skončení zápasu Slovanu tak išli posilové 21, 63, 68 a možno ešte aj ďalšie a fungovalo to úspešne.
Reply on: Ike #164742:
neviem ale keby to bolo na mne, tak by som ten lístok obmedzil platnosťou na 2h pred zápasom 2h po. Nie, že na celý deň sa budú voziť gratis na "private party SZĽH" a oni (Široký & spol.) lakomci ani cent nedajú na dopravu. Si malo SZĽH prenajať tie autobusy a zakúpiť príp. výkony u DPB, alebo prenajať šoférov od DPB a zaplatiť ich riadne.
inak ak mám lístok na hokej, tak je to de facto celosieťový 24hodinový? alebo je to nejako obmedzené.

Ten lístok platí aj cestou naspäť? prípadne sa vzťahuje aj na nočáky?

tie doplnkové spoje (napr 204) pôjdu presne v čase koncu zápasu?
Reply on: 810zssk #164734:
ešte je otázne, či tam bude normálna tarifa DPB (označovače), potom by to boli expresy
Reply on: 810zssk #164739:
tak sa trochu prešiel po daždi, ale je to fakt nezvyk vidieť v Rači ako idú za sebou 16-tka a 11-tka, i keď neviem, či to náhodou už tak nebolo aj v minulosti 😉
Reply on: 810zssk #164738:
Jezis pardon, chodi ?
Reply on: jandro #164735:
11ka nechodi.
Reply on: Ruslan #164732:
95 po skončení zápasu ani nepôjde na Vyšehradskú, ale do vozovne ? 95 je lepšia, kvôli väčšiemu rozsahu obsluhovaného územia. (okolie zast. Farského, Bradáčova, Technopol, okolie Janátorvej cesty). 68 skôr oblushuje oblasti, kde sa dá dostať aj 98 (Ovsište), príp. 93 časť Dvorov; zast. Smolenická. A na 68 možno ľudia prejdú na riadne spoje linky na zast. trhovisko ?
Reply on: derik #164728:
Ale vsak naloz bicykel do busu a odvez sa na ZST Petrzalka 🙂
Brat včera logicky uvažoval a namiesto na Nam. L. Stura sa presiel od Nového Mostu "az" na Obchodnu. Kedze chodi 16-tka, tak predsa nemôže chodiť aj 11-tka. Môže ? ? ?
Reply on: kecho #164722:
Ja by som to dal ako kyvadlovku.
Reply on: luky133 #164718:
DPB nie je schopny si spravovat CP na vlastnej stranke, nie este toto.
Reply on: Mike #164731:
prečo vlastne neurobia posilovku z L68, ale z L95 po večerných zápasoch? L68 aspoň premáva v blízkosti štadóna.
Na Vyšehradskú sa dostanú ľudia aj L93.
Reply on: kecho #164730:
Ja by som ani okruh nerobil. To mali byť 3 kĺbaky pristavené buď na Panónskej alebo na Kopčianskej (s dobrou navigáciou na ten smer), ktoré by robili robili prípoj od vlakov z Viedne a išli by rovno na zimák. Po ceste by zastavili na Karadžičke (alt. na Ml. Nivách) pri autobusovej stanici. Z ostatných zastávok po trase je Zimák dobre dostupný s MHD a po skončení zápasov aj tak idú posilové 93 95 a 98 rovno spred Zimáku...
Reply on: Ruslan #164727:
ono by stačilo, aby H3 nepremávala cez celú Petržalku, neviem, na ktorého svätého to vymysleli až skoro z Vozovne...
stačil by okruh (v Petržalke) Aupark - ŽST Pe(93/94/91/191), kopčany(bez zastavenia) ŽST Pe(80/89/99) a alternatívne buď naľavo cez záporožšskú a einsteinovu alebo doprava cez hálovu a doľava na nájazd (podľa toho, ktorá trasa je kratšia) Aupark atď...
Reply on: kecho #164722:
vidím to na oxydovanie na L89 nejaké tie dni a špeciálne asi budem chodiť na L89 v dni predstavenia. Potom už tie čísla iba posuniem do DPB a pán umelec si môže ľudí vyvážať na čom chce ? Aby sme 30-31 dní v mesiaci prevádzkovali linku, ktorá vozí šoféra + 2-8 ľudí, tak to je na rozum. Spravil som taký návrh, že bol CP účelovej L82, kombinovanej s programom divadla. Linka by premávala iba v tie dni kedy by divadlo hralo. Jeden odchod by bol pred predstavením a jeden po predstavení.
Reply on: kecho #164722:
Našťastie zo ŽST Petržalka premávajú kvalitné Rakúske nízkopodlažné vlaky, takže kto chce kvalitnejšiu jazdu na bicykli, sadne na tento vlak a odvezie sa do Pandorfu. Žiaľ k ŽST Petržalka si to treba odšľapať po našich nevydarených cyklotrasách (alias po chodníkoch, cestách a pod...).
Rakúske železnice dokonca ponukáju tzv. Einfach-Raus-Ticket aj za 35€, kde môže skupina 2-5 ľudí cestovať cez deň v R a REX (regionálne vlaky) aj s bicyklom (alebo za 28€ varianta bez bicykla)
Reply on: derik #164726:
možno by aj stačilo, ak by H3 premávala od zastávky: Lúky II. po trase: Smolenická, Jiráskova, Kopčany-sídlisko (na týchto zastávkach by samozrejme nestála) a po Kopčianskej k ŽST Petržalka (pred hlavný vchod tak ako 80, 89 a 99) a odtiaľ cez nadjazd a pri semaforoch na Hálovej do ľavého jazdného pruhu a odtiaľ na Nový most.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.