nech MÁV vyskúša, žily nám to trhať nemusí, aspoň sa uvidí, či veľké reči o tom ako by ľudia využívali boli fakt pravdivé alebo iba kecy lebo si dotyční myslia furt, že vlak bude chodiť každú hodinu a presne ako oni potrebujú ?
Čo sa týka toho návrhu prestupu vlak+L59, tak mám na mysli nejaké spojenie, ktoré je funkčné celý rok.
"Z týchto všetkých staníc je podľa MÁV potenciál prepravovať ľudí do Bratislavy. Nech to vyskúšajú, buď sa popália alebo uspejú. Roky sa nad vlakom z Maďarska do BA cez Rajku iba láme palica zo stupídneho dôvodu, že ľudia nevyužívali Pannoniu, resp. Amicus premávajúci v úplne tupom čase"
Čo to tu trepeš, aký potenciál? Potenciál možno je, ale slabý aj na autobus. Prečo asi tak prestal jazdiť Blaguss, a prečo by prestal aj DPB keby to nemusel 5 rokov prevádzkovať? Palica sa neláme kvôli Pannonii resp. kvôli Amicusu, ale práve kvôli tomu, že tých ľudí je neskutočne málo. Keby ich bolo dosť, tak by nezrušili časom všetky Os a R vlaky čo na tej trati jazdili.
Re #164525 no.ev.di.: 2015? To preháňaš, tak skoro isto nie. ?
Re #164528 MiroBA: Ďalší expert? A kto by sa tými vlakmi vozil? Keby si presmeroval všetky rýchliky z KE do Petržalky, tak by si dosiahol akurát to, že jedna polovica vlaku vystúpi na Predmestí a druhá na Novom meste. Do Petržalky sa povezie maximálne tak vlaková čata.
Re #164530 no.ev.di.: Ešte rýchlejšie je vystúpiť na Vinohradoch a ísť L59.
Chcem sa opýtať či boli 15-metrové vozidlá skúšané na L50 a ak, tak či autobus zvládaj prejsť celú trasu bez problémov? Tiež ma zaujíma, že aký je dôvod premávky krátkych vozidiel na L50? Stalo sa tak kvôli nedostatku klbákov v čase keď sa prechádzalo na súčasný interval so sólami, alebo aj kvôli lepšej manévrovateľnosti kratších vozidiel na tejto linke? Ďakujem za všetky odpovede vopred. ? ?
A ešte mi napíš ako by si prepravoval tie masy študentov v nedeľu zo ŽST Nové mesto/UNS/Petržalka na internáty v Mlynskej doline a Horskom parku? Ďalšie vlaky, ďalšie prestupy (fakt pohodlné), predĺženie posilových liniek 131/141 (okrem navýšenia vlkm ešte by sa navýšili vzkm pre DPB).
Osobne sa mi z pohladu ciest do BA zda byt tiez lepsie vedenie vlaku Nove Mesto - Petrzalka (Os so zastavkou na lepsie spropagovanej UNS), lenze tym by sa ti rozbili prestupy na vlaky z/do Kutov a Ceska..
keby to malo zmysel a bol by dopyt po cestovaní vlakom do Petržalky tak by tie vlaky čo chodili z Galanty a Leopoldova/Trnavy chodili inak využité a nie iba 10-20 ľudí na 5-vozňový vlak ? ani mňa to neteší, no taká je realita, že ľudia tým nemajú moc dôvod cestovať rýchlejšie sú na ŽST Petržalka kombináciou vlak + L93 ako vlakom cez ŽST Nové Mesto, ÚNS a most.
A byť na mne - ja by som (pokial by to bolo technicky možné) práve všetky Rýchliky Bratislava-Žilina-Košice presmeroval do Petržalky. Pre Obyvatelov Dúbravky, Karlovej vsi, Dolných Honov a Vrakune by som zaviedol vlakové prípoje a prestupovalo by sa na stanici Nové Mesto a Rača.
-Od 1. 5. 2011 bude pozastavená osobná železničná doprava v úseku Nové Mesto - ÚNS - Petržalka.
- Vedenie ZSSK - TUPCI!!!
Doboha, to nemyslia vážne...namiesto toho aby bola snaha zaviesť v rozumných intervaloch spoje napr. Petržalka - Rača tak zrušia celú dopravu.
Je to absurdné už aj preto, že Petržalka má o dosť lepšiu Železničnú stanicu ako terajšiu hlavnú -s katastrofálnym s prepáčením zašťatým predstaničným priestorom ? .
Vobec byť na mne by som ako Hlavnú stanicu urobil Petržalskú a polovicu rýchlikov od Žiliny presunul tam.
Ako, kedysi som bol bez rozmyslu z každú lokálku a je mi jasné, že trať kde vlaky chodia s 2-3mi ľudmi medzi dedinami cnemajú zmyslel. Ale Petržalka má 120 000 obyvateľov.
Sám som veľakrát vlak z Petržalky využíval aj na smer Trnava, Žilina. Okrem toho aj do viedne je lepšie ísť z Petržalky - cez Parndorf chodia lepšie súpravy.
NAČO má Petržalky takú Stanicu, NAČO sa stavala keď bude z 2/3ín nevyužitá.
..aspon ten rýchlik na prievidzu mohli nechať.
Ten Tríbeč? tiež takisto... to isté je aj v Os vlaku z Galanty ráno.
peon: učel? náklad tam vezú. Viackrát za týžden tam vidím rakúske cargácke vozne. zdržanie neviem, ale podla mna nie až tak vela. Využívajú iné typy rušnov, ktoré sa sem hodia. Vlak do rajky teraz radšej nie. O niekolko rokov však dúfam, že sa tam objavia Os vlaky.
Iné: Mesto Senec už velmi chce postaviť terminál integrovanej dopravy, ? ..projektová dokumentácia je už odovzdaná, finálna podoba hotová, už len začať stavať a vyčerpať peniaze z BSK.
Mesto Malacky ešte neide stavať, ? ale chystajú aj tam dokumenty. Pezinok neviem.
integrovaná doprava vyzerá trochu inak ako toto čo máme my... za tie roky mohli aspoň postupne integrovať postupne prímetské linky, tak ako to robili v JMK. Takýmto tempom prvé prímestské BID linky budú možno v roku 2015. ?
Pre mna za mna nech si skusaju, ale nech do toho netahaju ZSSK (v inej forme ako predajcu listkov). Som dorazne proti tomu aby ZSSK prevadzkovala taketo nezmysly, specialne v tomto obdobi.
Napokon, v SR maju len dve zastavky tak mozu byt alternativnym dopravcom.. nech si dohodnu ze ZSSK im v SR bude predavat listky za ich tarifu (+ podiel pre ZSSK) a na vnutrostatne useky nech si stanovia vlastnu cenu + akceptuju BID (snad by na to stat vedel zatlacit, predpokladam, ze musi udelit licenciu). Kedze na trase Petrzalka-Rusovce by boli jediny dopravca, nie je problem s vzajomnym uznavanim cestovnych listkov.
a myslíš, že tie vlakové spoje by boli limitované využívaní iba pre ľudí z Rajky? Práveže MÁV má záujem prepravovať z/do Bratislavy aj iných ľudí ako z Rajky. Nechce sa mi tu vypisovať zoznam zastávok medzi Rajkou a Gyorom, ktorými prejde Os vlak. Z týchto všetkých staníc je podľa MÁV potenciál prepravovať ľudí do Bratislavy. Nech to vyskúšajú, buď sa popália alebo uspejú. Roky sa nad vlakom z Maďarska do BA cez Rajku iba láme palica zo stupídneho dôvodu, že ľudia nevyužívali Pannoniu, resp. Amicus premávajúci v úplne tupom čase ? a ak nie pre tento dôvod tak pre to, že keď tie vlaky "zdochli" tak premávali slabo využívané a neochvejná logika Slovákov káže : Nebolo to využívané vtedy, nebude ani dnes ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.