Pre mna za mna nech si skusaju, ale nech do toho netahaju ZSSK (v inej forme ako predajcu listkov). Som dorazne proti tomu aby ZSSK prevadzkovala taketo nezmysly, specialne v tomto obdobi.
Napokon, v SR maju len dve zastavky tak mozu byt alternativnym dopravcom.. nech si dohodnu ze ZSSK im v SR bude predavat listky za ich tarifu (+ podiel pre ZSSK) a na vnutrostatne useky nech si stanovia vlastnu cenu + akceptuju BID (snad by na to stat vedel zatlacit, predpokladam, ze musi udelit licenciu). Kedze na trase Petrzalka-Rusovce by boli jediny dopravca, nie je problem s vzajomnym uznavanim cestovnych listkov.
a myslíš, že tie vlakové spoje by boli limitované využívaní iba pre ľudí z Rajky? Práveže MÁV má záujem prepravovať z/do Bratislavy aj iných ľudí ako z Rajky. Nechce sa mi tu vypisovať zoznam zastávok medzi Rajkou a Gyorom, ktorými prejde Os vlak. Z týchto všetkých staníc je podľa MÁV potenciál prepravovať ľudí do Bratislavy. Nech to vyskúšajú, buď sa popália alebo uspejú. Roky sa nad vlakom z Maďarska do BA cez Rajku iba láme palica zo stupídneho dôvodu, že ľudia nevyužívali Pannoniu, resp. Amicus premávajúci v úplne tupom čase ? a ak nie pre tento dôvod tak pre to, že keď tie vlaky "zdochli" tak premávali slabo využívané a neochvejná logika Slovákov káže : Nebolo to využívané vtedy, nebude ani dnes ?
Asi ti to nema dovod vysvetlovat, ale tak skusat treba.. aj keby tam bolo tolko ludi ako v busoch, stale sa to neoplati a je bus lepsi. A ludi tam bude menej, lebo stanica v Rajke je pre mnohych viac od ruky ako bus, nehovoriac o tom aky CP tam bude.
Najlepsie pre Rajku by bolo (ak tam uz ta doprava musi byt) predlzit vybrane spoje 91ky.
určite premávajú, však z Rakúska a z juhu cez Maďarsko čo chodia vlaky, to sú dva smery, čiže na 100% nákladné vlaky chodia v úseku Petržalka - ÚNS, ÚNS-ku navyše plní aj prístav, Slovnaft a ešte nejaký terminál čo tam je na Lúčnej. V Rajke som videl vlaky ČD Cargo, takže nejaký ten nákladný vlak určite prejde, aj v Rusovciach vždy zaručenie niečo stojí, vždy aspoň dve koľaje plné, čo som tam videl. Úsek Rajka - Petržalka nemusí dlho ostať bez vlakovej obsluhy, záleží však na ochote Slovenskej strany sem pustiť Maďarské elektrické jednotky. Zaujímavé to bude aj z pohľadu využívanosti a súboja L801 vs. vlak, že čo pritiahne viac a či vlak neuberie L801 zákazníkov, lebo :
1. V Petržalke bude neporovnateľne rýchlejšie = úspora času
2. Prestup na ŽST Petržalka na L59,80,91,93,94,191 = lepšie spojenie s mestom
súhlasím, občas využívam OS vlak (odchod 16:25 z Petržalky) do PK. V Petržalke nastupuje do vlaku max. 10 ľudí a na ÚNS nenastupuje nikto, naplní sa až na Novom meste a na Predmestí. To isté aj ráno v smere do Petržalky.
Rýchlik od Trnavy, ktorý premáva do Petržalky vo večerných hodinách asi tiež nie je využívaný, premáva tuším iba v piatok, alebo iba v nedeľu...
tak to je kus údu ? ten snáď chodil na rozumy k Slávikovi ? hlavne, že keď sa cez Starý most promenádovali autá, tak kolaps nehrozil ? Slovenské médiá stoja asi za to čo program TV HNOJ.
Veď práve.. Žeby tejto trati cez Prístavný most "zvonil umieračik"?
Re #164509 Joyki: Za akým účelom jazdia rakúske nákladné vlaky na ŽST Východné? Koľko minút približne trvá ich zdržanie na ŽST Petržalka z dôvodu nutnosti výmeny rušňov (kvôli inej trakčnej sústave)?
Ked s TREŽkou nikto nechodí...
Chodia tam nákl. vlaky, najma rakúske do žst Východ (Rendez). A osobná doprava taktiež bola tam velmi veelmi slabá. vsetci vystupujú na predmestí alebo v Novom Meste.
no.ev.di.