Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #163504:
ZSSK vozí v súčasnosti na trati 131 ročne cca 600 000 vlkm a dostáva od štátu na 1 vlkm 6,8 EUR.
Jančura bude voziť na trati 131 ročne cca 1 200 000 vlkm a dostane od štátu na 1 vlkm 5,9 EUR. (V zmluve je možné nájsť číslo 4,6 EUR na vlkm, ale to je tým, že pri Jančurovi bude platiť za použitie dc ministerstvo priamo ŽSR, kdežto ZSSK si za dc platí sama a je to v tej cene 6,8 za 1 vlkm)
Reply on: klasIK #163497:
hej, nešla cez Smolenickú, väčšinu Petržalky išla po Panónskej
Reply on: luky133 #163506:
No pokial je ta cena rovnaka ako vravis, zislo by sa to presetrit. Ked uz nam asi na take veci neodpovedia cez mail , mozno LAMPAREN na Markize by bola vhod ☺
Reply on: luky133 #163506:
A tak si sám odpoviem...
"Povinné uverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr sa týka len zmlúv uzatvorených po 1. januári 2011, objednávok tovarov a služieb vyhotovených po 1. januári 2011 a faktúr doručených alebo zaplatených po 1. januári 2011."

Takže je to čisto na ich rozhodnutí či by to zverejnili a je jasné, že určite by do toho nešli.
Reply on: TeBeCe #163485:
Škoda, že nie je zverejnená aj zmluva o dodávke autobusov SOR tak ako je zverejnená v prípade vozičkárskych Citelisov... Nevie niekto či si ju je možné vyžiadať vrámci infozákona? To by objasňovalo aj to ako je to s výbavou SORov. Lebo momentálne mám v PC dve faktúry z tej stránky jednu pre SOR s klímou a druhou bez nej a je tam ako všetci vieme rovnaká suma... Mať tu zmluvu tak by nebol problém rozpútať menší mediálny tlak... ?
Reply on: AAA #163501:
Treba pozornejšie čítať. Napísal som úsporu na vlkm, nie úsporu vlkm.
Reply on: Joyki #163499:
Nechcem povedat hlupost, ale nie je to tak, ze RegioJet ponukol viac km za menej penazi? Tak potom si to nikto neodnesie 😉

Ja som inak zvedavy ci takt bude..
Reply on: ufo #163462:
čo je vlastne mizerný GVD? Ak je na trati aspoň 6-7 párov Os vlakov, ktoré jazdia síce iba v špičke, avšak využité, nech jazdia ale v takte. A mimo tejto špičky vykonanej vlakovými spojmi budú jazdiť busy na menšie balíky ľudí.
Reply on: S499.1023 #163494:
narozdiel od teba ty hnidopich robí v jednej spoločnosti vyše 30 rokov. Tebe preskočilo ale totálne v tej lebeni. Ty z tej tvojej zaprdenej šéfovskej stoličky vieš veľké hnedé smradľavé pán Jeřábek, koľko sa v ZSSK načo vyhadzuje a už vonkoncom nevieš čo sa tam deje, tak ako tí čo tam pracujú. Prd vieš za aké ceny čo nakupuje ZSSK od ŽOS. Na to aby videl človek, že podnik v ktorom robí rozhadzuje peniaze nepotrebuje byť nikto odborník, ani mať VŠ aby odverklikoval ceny za ktoré sa čo nakupuje a akej kvality a ani nemusí byť boss vlakového dopravcu. Na jednej strane nazývaš ZSSK, že "zlodejská" s čím s tebou súhlasím, no keď už sa povie prečo a medzi dôvodmi figuruje aj ŽOS, tak zrazu zamietaš tento dôvod, takisto ako aj to, že vozne, ktoré máme sú o ničom (no zaujímavé, že v tých tak ospevovaných vozňoch moderných som sa viezol iba ak tak 2x do Trnavy a potom do ZA na ICéčku, ale na smer Galanta vždy staré humusy). Ty iba tak podsúvaš prázdne kecy, hovoríš iba kto aký je, kto ako na prd robí všetko, no nič ale absolútne nič nepomenuješ konkrétne, lebo keď ťa k tomu človek vyzve vždy sa vyparíš jak prd z gatí, alebo povieš "nájdi si to/vygoogli si". Potom na základe čoho je ZSSK teda zlodejská, keď vlastne všetko je podľa teba u nich v poriadku? ?

Re #163496 S499.1023: v podstate s odstupom času aj mne prišlo smiešne, že kto už sa môže vydávať len za mňa ? ten človek musel hodne klesnúť ?
Reply on: ufo #163500:
Ako môže takt na regionálnych tratiach SR priniesť úsporu vlkm? (ak teda nejdeme robiť takt vlak raz za 300 minút)
Reply on: Joyki #163499:
To, čo tam je teraz je len paródia na prímestkú dopravu, polhodinový kvázitakt ráno tam chvíľu je aj teraz, obsadenosť 80%, potom po siedmej ide vlak každú hodinu a obsadenosť je 110%.
Nemá zmysel voziť Spišské Podhradia, červené Skaly a pod. s nepoužiteľným gvd a s 5 ľuďmi vo vlaku.

Takt musí byť, no mal by priniesť úsporu na vlkm. A nie predraženú vozbu, ako je teraz pri tom smiešnom dopytovom grafikone.
Reply on: ufo #163462:
Ale RegioJet neviem koho bude tam voziť, ak takt bude 30-minútový (zastávkové a zrýchlené Os vlaky). Budú tam voziť za drahé peniaze vzduch? A za to, že tam dostali 2x viac vlkm, zaplatia iní na Slovensku popri regionálnych tratiach. (zrušené spoje)
Reply on: klasIK #163497:
Ano, presne tak.
Reply on: no.ev.di. #163448:
Mne sa zdá, že linka 123 vôbec nešla cez Smolenickú, ale obišla pekáreň a pokračovala priamo po Panónskej ceste. Či nie?
Reply on: no.ev.di. #163470:
Teraz som sa kráľovsky pobavil ? .
Reply on: 810zssk #163482:
Skôr sa mohli robiť Bdtmee, aby sa v tom dalo pohodlne sedieť. A majú výhodu oproti Bdt - široké dvojdielne dvere ideálne na regiovlaky a podvozky na 160km/h bez akýchkoľvek potrebných úprav.
Reply on: no.ev.di. #163454:
Tvoj otec je tiež zneuznaný špičkový odborník na všetko ako ty a Slávik ? ?
Reply on: 810zssk #163484:
Stálo by za to aspoň na imhd dostatočne zmedializovať, čo sa chystá - vyhadzovanie plne funkčného systému a náhrada o nič lepším, len preto že to asi niekto chce.
Iný dôvod sa nedá nájsť, rozumný vôbec.
Reply on: TeBeCe #163488:
Ale aj tak nechápem ten postup, dôjdu vozy s klimou, potom bez klimy, potom zase s klimou. Niečo na tom nie je v poriadku...
Reply on: MatejBA #163456:
Na toho súkromníka som zvedavý, ale imho jeho kalkulácie vychádzaujúce z relatívne veľkého nárastu cestujúcich, sa mi nezdajú veľmi reálne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement