Dnes na L27 obťažovala "geriatria" šoféra 1906, že prečo bola premiestnená nejaká zastávka na tejto linke a už sa vyhrážali petíciou ? tí starí mi lezú na nervy, nič iné nemajú na starosti ako obťažovať s kravinami a potom sa na základe ich debilných požiadavok menia dobré linky na hovädské...
dnes o 16:35 som na Koprivnicovej videl prechádzať minibus 1908, na displeji mal L36 a šiel smerom akoby k Horárskej studni? Neviete či DPB nezamýšľa presunúť trasu L27 od Žatevnej cez Jadranskú, popri Horárskej studni a cez Koprivnicovú s otočkou cez zast. Švanterova a ulice Hanulova, Bezekova a J. Hronca a späť po Koprivnicovej? Svoj návrh na L27 som do DPB zaslal, tak ma napadlo či nemerali, že koľko by trvala cesta po takejto trase? Čo sa týka L27 tak v tejto trase ako je by som ju rovno zrušil, na jednu jazdu pripadá v priemere 6-7 ľudí, pričom som vyškrtol z počtov takých blbov čo si vyvážali rite medzi zastávkami, ktoré obsluhuje L83, t.j. Alexyho - Žatevná - Štepná - Homolova - Pri kríži. Na prepravu "geriatrie" a pre zábavu harantov fakt nemusíme zavádzať linku. V novej trase cez Koprivnickú, Horársku studňu a na okraj Tavárikovej osady by som jej dal šancu 3-4 mesiace, keby to nejazdilo využité tak zrušiť. Mimochodom okrem jednej ulice pri Horárskej studni sú ostatné neprejazdné pre minibus, ešte horšie než v Karlovke kde parkujú jak blbci. A Tavárikova osada ma totálne zaskočila, tam od vyústenia Bezekovej ulice sa Švantnerova postupne zužuje a cesta veľmi rýchlo mizne a je strmá navyše poriadne, ale po Bezekovu to je v pohode. Dnes som si mnou navrhovanú trasu L27 celú prešiel pešo, takže mám už konečne reálny obraz o tom ako by mohol ten minibus premávať ☺
dnes o 16:35 som na Koprivnicovej videl prechádzať minibus 1908, na displeji mal L36 a šiel smerom akoby k Horárskej studni? Neviete či DPB nezamýšľa presunúť trasu L27 od Žatevnej cez Jadranskú, popri Horárskej studni a cez Koprivnicovú s otočkou cez zast. Švanterova a ulice Hanulova, Bezekova a J. Hronca a späť po Koprivnicovej? Svoj návrh na L27 som do DPB zaslal, tak ma napadlo či nemerali, že koľko by trvala cesta po takejto trase? Čo sa týka L27 tak v tejto trase ako je by som ju rovno zrušil, na jednu jazdu pripadá v priemere 6-7 ľudí, pričom som vyškrtol z počtov takých blbov čo si vyvážali rite medzi zastávkami, ktoré obsluhuje L83, t.j. Alexyho - Žatevná - Štepná - Homolova - Pri kríži. Na prepravu "geriatrie" a pre zábavu harantov fakt nemusíme zavádzať linku. V novej trase cez Koprivnickú, Horársku studňu a na okraj Tavárikovej osady by som jej dal šancu 3-4 mesiace, keby to nejazdilo využité tak zrušiť. Mimochodom okrem jednej ulice pri Horárskej studni sú ostatné neprejazdné pre minibus, ešte horšie než v Karlovke kde parkujú jak blbci. A Tavárikova osada ma totálne zaskočila, tam od vyústenia Bezekovej ulice sa Švantnerova postupne zužuje a cesta veľmi rýchlo mizne a je strmá navyše poriadne, ale po Bezekovu to je v pohode. Dnes som si mnou navrhovanú trasu L27 celú prešiel pešo, takže mám už konečne reálny obraz o tom ako by mohol ten minibus premávať ☺
Valec
http://www.bid.sk/cestujuci/aktuality/obmedzenia-v-doprave-pocas-csob-bratislava-marathon-2011/