Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #162698:
nevidis do toho, tak to radsej neries.
Reply on: no.ev.di. #162695:
Ale nemozes popriet, ze za ery BZ zazil podnik od 1998 (ci mozno aj este skorsej doby) najlepsie casy co sa tyka vozoveho parku ci poctu vodicov a inych veci (neriesme teraz politicke linky!) ?
Reply on: Mike #162693:
No jo..ale eliny su stare... tie pseudo K2S a T3xxx neakceptujem ako nove. TBusy rovnako. Stale na ludi prsi na zastavkach, lebo nie je pristresok, doprava chodi podla vetra a ziadna preferencia, nevraviac o neefektivnosti prestupovania... ? ? Este nedozrel cas ?
Reply on: MatejBA #162692:
to načasovanie BMK viac uškodilo ako pomohlo ? mesto má dlhy a ide rozdávať ľuďom zľavy, keď už vidím, že mesto má finančné problémy, tak asi nejdem rozdávať zľavy. Ten Ďurkovský je typický vzor KDHáckeho katolíckeho arogantného amatéra. "Najlepšie" na tom všetko je, že voči nikomu nebude vyvodená žiadna trestnoprávna zodpovednosť. Každý takýto funkcionár by mal pred nástupom podpísať dokument, že preberá plnú právnu zodpovednosť za hospodárenie daného podniku/mesta. Ak sa vyskytnú nezrovnalosti, tak mu hrozí basa bezpodmienečne.
Reply on: Mike #162693:
jednoznačne škrty na L133, spojenie 35+36+135 do trasy Tesco - Polianky - Borská - Kuklovská, bez obsluhy ostane celá trasa L135 a ul. Nad lúčkami, Veternicova a Hlaváčikova okrem Kuklovskej, kadiaľ by obojsmerne šla nová linka z Tesca v i=20//30, príp. ak by pomohlo zrušila by sa obchzádzka cez Šaštínsku a Sološnícku. Tiež by som kadeľahšie poslal L27, možno aj L151 pôjde het na určitý čas a zostanú iba L DD-Polianky-Tesco (35 alebo 36), 44 a 147 (možno). Jeden minibus by sa presunul potom na L89. Záhradník porozdával vzkm, porozhadzoval spolu s Ďurkovským peniaze ako keby bola anarchia a teraz na to bude mesto doplácať.

P.S.: Doba "BZ" tak úplne neskončila... Derkay má stále pod palcom "Gardenescu"
Reply on: Mike #162693:
Suhlasim. Analogicky k IAD - ked zdrazie benzin, tiez mi neobmedzia jeho pridel namiesto zvysenia ceny s odovodnenim, ze by to malo dopad na rodinny rozpocet. Preco mi idu znizovat obsluznost namiesto prirodzeneho dorovnania ceny? Samozrejme, ak su nejake linky neefektivne v starych cenach, su iste aj v novych a treba ich zrusit. Ale nie vo vazbe na zvysovanie cien vstupov za poslednych n rokov.
Reply on: MatejBA #162692:
Teraz to vyzerá na dilemu, buď zásadnejšie škrtať vozokm, alebo nechať tento objem výkonov a zvýšiť cestovné... samozrejme nejaké úpravy minibusov a bežných liniek ešte budú, ale to nebudú nejaké citeľné zmeny...
Ja síce nemám nejaké extra ekonomické vzdelanie, ale od zavedenia eura napr. sa postupne nenápadne zdražujú potraviny, ceny pohonných hmôt, energií a neviem čoho ešte, koľko zamestnancov má tak nastavené mzdové podmienky, že sa im priebežne valorizujú mzdy...
ale všetci budú kričať len preboha to cestovné nech sa nezdražuje .. ako keby to nejako zásadne ovplyvnilo ich osobný rozpočet..
Kedysi bol argument, že "vozíme sa v starých šrotoch, tak za čo chcú zvyšovať to cestovné?" Ale teraz jazdíme v nových soroch, citelisoch, tedomoch, mercedesoch kapacity,...priemerný vek autobusov je celkom akceptovateľné číslo
Ale tak za tým treba hľadať aj politiku (dopravná komisia, stačí jej predseda, vedenie mesta, vedenie DPB, kto je z akých strán..)
http://bratislava.sme.sk/c/5811666/mhd-na-hokej-doplati.html - vsak co na tom, ze to skonci ako pred nastupom BZ ery - zaplaty starych autobusov, rusenie spojov, redukovanie vsetkeho, nedostatok vodicov - hlavne ze cestovne nepojde hore ?
Reply on: S499.1023 #162690:
pravda... len vtedy verili, že ak príde nová vláda, tak tí čo sa tam držali za druhej Mickeyho vlády pôjdu do prdele... prezliekli, kabáty, začali rozkrádať pre Smer a boli tam ďalej, našťastie teraz sa spakovali no zas ich nahradili svätuškári z KDH a doviezli novú "inteligenciu" ? človek po 50-ke už ťažko niečo nájde a vykašľú sa mu všade na jeho 35 ročnú prax u železníc... tak to je, pár kolegov od rodičov čo v rámci "šetrenia" odišlo, resp. bolo prepustených (pričom akurát takí tí paraziti čo vyhlasujú robotu iných za svoju zostali) majú problém nájsť prácu a to sa ešte nevie, že kto všetko si zbalí švestky a ľudia sa tam modlia aby tí schopní zostali a nie tí príživníci a neschopáci
Reply on: no.ev.di. #162689:
Za tých 10 rokov, čo to tam podĺa teba stojí za vylíž, by si hádam niečo našli. Ja by som v takej robote, z ktorej by som sa denne vracal psychicky zničený, nerobil.
Reply on: Ámos #162682:
v dnešnej dobe, je strašne ľahké si nájsť prácu, že ty trúba?! ? sa ti to hovorí od spoza PC... a to isté ten druhý k(t)rtko, čo si myslí podobné...

Re #162683 AAA: to by som netvrdil... keď nemáš čo napísať, tak aspoň nepíš radšej vôbec, keď si robíš z toho dobrý deň ?
Reply on: dopravak123 #162687:
Dosť často možno je ale teraz má úplnú pravdu.
Reply on: Ámos #162682:
Dosť často si trápny 😞
Reply on: Solider #162672:
Ešte sa Cargo nepredal, ale ak sa predá, tak bude mať z neho "nervy" ten kupec (chcel by som vedieť to pozadie predaja). Pokoj ale asi nebude.
Reply on: Ike #162644:
Je toto vôbec možné? ? Podal si sťažnosť na ZSSK?
Reply on: no.ev.di. #162658:
Takže ty ako 3 ročný si vedel analyzovať ekonomiku ŽSR, však ty si múdrejší ako Einstein. ?
Reply on: no.ev.di. #162679:
nech idu inam, ked sa im nelubi.
Reply on: Solider #162672:
a myslíš,že keď to je takto na menšie časti rozdelené, že títo zlodeji nevedia všetky tri zložky vytunelovať???

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.