Ja už naozaj neviem, ako to mám napísať, Vaša Tuposť. Autobusový dopravca nijako. Časové polohy spojov v režime záväzku verejnej služby stanovuje niekto iný.
no čo ty vieš, zimák dokázali tiež namiesto 25-30 miliónov postaviť za 90 mil., a to nehovorím o tom, že Lotyši alebo Česi stavali za takmer polovičnú cenu! A to ešte treba dodať, že my sme iba rekonštruovali starú haraburdu, zatiaľ čo ostatní budovali nové štadióny.
ešte by som sa ťa opýtal, že keď sa teda tak strašne chce šetriť prečo živíme tri ŽOS-ky? Trnava, Vrútky a Zvolen. V jednej z nich má vraj nejaký politik prsty a berie zasrané prachy za mizernú robotu a modernizáciu dookola jedno a toho istého, namiesto toho aby sme peniaze dali do nových vozňov, furt sa iba rekonštruuje ? toto ulievanie peňazí, už ale nikoho netrápi.
No buď sa myslel diaľničný most cez Dunaj ako súčasť D4, alebo fakt mysleli Starý Most, ale tam by stačilo podľa všetkých projektov a prepočtov cca +- 25-30mil €, keby sa na tom všetci chceli nabaliť a čo najviac vytunelovať ?, tak to bude 45 mil., určite nie 250. A ak to má byť v SKK tak je to zasa moc málo a na ten zvyšok mesto nenaškrabe ?
menší OT : Na TA3 dnes bola diskusia s človeko zo zápasnického zväzu. Došlo aj na meno nášho olympijského medailistu Davida Musuľbesa, ktorému primátor Andrej Ďurkovský prisľúbil byt. Dodnes sa tak nestalo a tak náš reprezentant trávi čas v Rusku a je z prístupu Slovenska a aj nášho mesta sklamaný.
Poznámka moja k tomu : Hlavne, že si KDHáci porozdeľovali byty, no jeden jediný byt nenašli pre človeka, ktorý niečo dokázal. ?
do Partizánskeho to ide dobre... čo sa týka Topoľčian, tak tam ma cp.sk poslal do Piešťan a odtiaľ do Topoľčian, čiže obchádzka.
"Keby niekto požadoval nadväznosť" - koľko ľudí sa myslí pod počtom "niekto". Som zvedavý, že ako autobusový dopravca zareaguje ak budú požiadavky na autobusové spoje v približných polohách vlakov.
tak to sa asi budeš musieť pozrieť lepšie, prípadne použi vyhľadávanie klávesovou skratkou ctrl+f a zadaj 250 - v článku je táto číslica použitá len 2 krát ?
len pripomeniem, že v stredu o 17:00 hod. sa bude konať diskusia k Nosnému dopravnému systému (NDS).
Diskutovať sa bude v priestoroch Kongresového centra Technopol na Kutlíkovej ulici. Na diskusii sa zúčastní bratislavský primátor Milan Ftáčnik, hlavný dopravný inžinier mesta Tibor Schlosser a generálny riaditeľ spoločnosti Metro Bratislava Vladimír Kovalčík.
...Samospráva doposiaľ zaevidovala 59 pripomienok, pričom viac ako polovica diskutujúcich vníma pozitívne zámer viesť koľajovú dopravu - električku do Petržalky.
Neviem ako TVOJ cp.sk ale môj ukazuje približne raz za hodinu spojenie s prestupom do 20 minút (nielen v Bánovciach) a do Pratizánskeho sú tam aj priame spoje.
Okrem toho ty zo zásady absolútne zabúdaš na to, že by mohla byť časová poloha spojov upravená, keby to niekto požadoval.
ja tam vidím číslo 250 mil. EUR iba v tom rámiku s názvom zámer vlády : "Presuny v rámci programu doprava: 250 mil. eur" a nikde tam nie je nič písané o moste.
si pozri na www.cp.sk aká je pramalá možnosť v Bánovciach prestupovať medzi spojmi TN-Bánovce z/na spoje Bánovce - Topoľčany a Bánovce - Partizánske. Všetky odchody busov do Topoľčian a Partizánskeho su v réžií SAD Prievidza tak spravené "geniálne", že sú vykonané 10-20min pred tým ako príde autobus z Trenčína alebo úplne mimo...
A rozmýšľal si niekedy nad tým, aká asi môže byť tranzitná frekvencia Trenčín - Topoľčany alebo Trenčín - Partizánske (o Chynoranoch nehovorím vôbec, pretože to je riť, natretá na modro, o ktorej by 99% obyvateľov Slovenska ani nevedelo, keby tam nebol železničný uzol)? Myslíš, že pre tie davy nebude postačovať spojenie s jedným prestupom cca. raz za hodinu? Myslíš, že pre nejaký úplně nezaujímavý prepravný prúd je potrebné zaisťovať priame spojenie (ktoré, mimochodom, ponúka železnica do Topoľčian raz denne a do Partizánskeho, NA ROZDIEL OD AUTOBUSU, vôbec?
? ok... ale na margo toho katastrofálneho spojenia s Trenčínom hovoríš čo? Autobusom ak chceš ísť z Trenčína ďalej ako do Bánoviec n. Bebravou, tak to máš dobre na figu. Bez tak si myslím, že vlakom je to lepšie aj keď sa zastávka nachádza na konci dediny, lebo vlakom to trvá o hodinu kratšie jak autobusom v niektorých prípadoch, ďalej určite netrvá v každom prípade cesta k počiatočnej a z cieľovej stanice ďalej do danej obce viac ako 20-30min, pričom povedzme si na rovinu, že ani k/od autobusu to nemá človek vždy ideálne a musí sa presúvať pešo. V prípade žeby som si mal vybrať v takom Maďarsku či pôjdem na trati Gyor - Hegyeshalom vlakom alebo autobusom tak na celej čiare vyhráva vlak, lebo jazdí husto, navyše tam jazdia IC,EC ale aj R či klasické osobáky, ktoré hradia moderné a pohodlné vozidlá od Siemensu zatiaľ čo u autobusov, to nie je úplne ideálne, keďže tam ešte stále majú aj staré Ikarusy v premávke a videl som dokonca aj SORky dáke.
no.ev.di.