Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #162055:
zaiste, že je uveriteľný zdroj a myslím, že ho tu aj niektorí poznajú ? rozhodne s ním je reč na akékoľvek zlepšováky čo sa týkajú MHD, aj som s ním robil ten návrh električkového linkovania s 8//15 intervalom. Ešte pridám perlu v podobe toho, že argumenty proti nosným L93 a 95 sú také, že "však ani električky nepremávajú v takom intervale, tak načo by to mala mať nejaká Petržalka". Ibaže kapacita večer na radiálach pri dvoch linkách je 960os/h v Ružinove, 1320 os/h na Vajnorskej a Dúbravsko/KV radiále, 1140os/h na Račianskej. Zatiaľ čo L95 ponúka hodinovú kapacitu 660os/h a rovnako aj L93. Na Petržalke sa podarilo ušetriť také vzkm už len reorganizáciou liniek a presunutím vozovne ako aj využívaní dojazdov/výjazdov z vozovne, že až! Teraz sú na rade ostatné m.č., aby sa vykonala racionalizácia!
Reply on: MatejBA #162004:
A ešte by potom 94 mohla zachádzať k nejakemu kostolu, aby sa Dunčo vrcholne vytočil. ? ? ?
Reply on: kecho #162055:
Ved ja tiez nie som zastanca 6 min. intervalu , hoc osobne mi to vyhovuje . Ja som len narazal na situaciu,co chces dat na 133 ked nezmenis prepychový interval. CNG vrakosa nemoze ist,lebo vieme preco a inu moznost ako Solaris nemas.
Pozicky busov medzi vozovnami existuju , no myslim iba v nudzovych situaciach napr. ked nie su mikrobusy ( ex . L180 ) alebo ked boli Ikarusy z 2.DP ci vrakosy cng na 4.DP
Reply on: 810zssk #161983:
Dopravca si môže tie podmienky postaviť ako chce, pokiaľ to nie je v rozpore s licenciou a so zákonom. A okrem toho takáto vnútroštátna preprava je zakázaná v nejakom zákone, alebo medzinárodnej zmluve, pokiaľ ju príslušný orgán nepovolí.
Reply on: Petto #162044:
zmenil interval? 😉 je problém požičať si tedomy medzi 1. a 2. kolónou? a čo tak luxusný B(n)9-10,5? 😉
včera som sa po17tej napríklad viezol tým luxusom od lanfranconi pod most, lebo to práve prišlo. síce ide o opačný smer, ako potrebujú dlhodielske bezprestupné a expresné primadony, ale počet ľudí tam bol asi 8 - nato chceš drať solaris? 😉
Re #162043 Marek1978: "skrátiť súčasnú 83 po stanicu a 84 natiahnuť po kríž " je jedno, akými číslami ich označíš, či 81-2-3-4, ale de facto je to to isté, čo som napísal 😉
Re #162040 no.ev.di.: nemyslel som konkrétne, ale či je to uveriteľný zdroj 😉
Re #162035 Marek1978: a bol by problém vymeniť68 a 96 s mere do mesta? 68 a 196 cez Bosákovu a 96 cez Šustekovu? podĺa mňa by sa ušetrili km, keďže 68 jazdí častejšie a okrem toho to bola pôvodne "nosná" linka, takže robiť zachádzky dokola jej príliš neprospeje. okrem toho z oblasti šustkova-bulíkova vlatne nič nejde za prístavný most, ale na apollo rovno dva busy. rovnako od euba ide iba 98čka na bajkalskú, čo je cez víkend pri int 15 veľká výhra, ale na apollo jazdí všetko ostatné...
Jak sa vravi s krizkem po funuse
http://zverejnovanie.dpb.sk/
Reply on: Petto #162052:
Ak este vies o nejakych zmenach, napis mi ich do mailu alebo sem ?
Reply on: TeBeCe #162048:
SI dufam robis srandu, lebo kratas v spicke na L70 je pohroma - aspon v useku AS-NM
Ak este vies
Reply on: Marek1978 #162049:
89 asi nie, kedze ma 30 min.interval. Sorry.
Reply on: TeBeCe #162048:
To bol iba taký návrh, akože sa ušetrí na prejazdoch 70/133 a naopak (nová budova SND - Nový most) a na výjazdoch a dojazdoch keď je 70ka kĺbová delená. A navyše, tak by už nebolo dosť tedomov na 133 ku,..
Reply on: Ruslan #162047:
Ale ked sa uberie linke 93 a 94, tak na linku 94 nemozes dat Solarisy. A Zbytocne ich brat linke 88, tam stacia. A z Farskeho sa dostanu linkou 89, 99 na Jungmanku a tam prestup. Cize ziadna katastrofa.
Reply on: Petto #162044:
po novom maju byt udajne tedomy celodenne na 70.
Reply on: Marek1978 #162045:
L68 chodí vyťažená dosť a často mešká, takže tam by som to nechal tak ako je, skôr by som ubral na L93, L94.
Na L184 by v sedle postačovali solarisy? Ak áno, tak by mohli robiť prejazd z L94.
Reply on: Marek1978 #162045:
ale musela by sa buď L83, alebo L88 presunúť cez Farského ako náhrada za L84, takže, ak by išla L83 cez Farského, tak by bol preklad na Jungmannovej.
Reply on: Ruslan #162038:
Vozidla by boli:

Linka 81 potrebuje 8 vozov pri 8min. int. = zrusenie linky 84.
Linka 88, 83 ostane tak ako je.
Linka 94 len spicka
Cize potrebujeme cca 11 vozov na linku 184 pri 8min. int. 2 mame z linky 184, cize ostava 9 vozov. Bud ich ziskaju tym, ze daju int. na 93,94 po 6min t.j. preklad 3min. Potom mozno 68 int. 5min, ale to treba zistit, kolko ludi cestuje na Tr.myto a kolko prestupuje na linku 98 na Bajkalsku, lebo to by potom vsetko brala linka 184. Cize vozy by sa nasli a navyse Petrzalka ma este nejake vozy k dispozicii. Otazne je dokedy. Ak pridu nejake nove, nebude problem.
Reply on: kecho #162032:
A co by si dal na 133 ? ked nie su Tedomy volne, schopne ? asi poznam tvoju odpoved,ale vies ze to tam ist nemoze , okrem toho aj na celodennej 32ke je dnes Mitsubischi Autopalace Solaris
Reply on: kecho #162042:
Zle si si vsimol. Linka 83 by ostala, ale z Ovsista a od Technopolu by isla linka 81 na Stanicu. Takze netreba ziadnu posilu 183. Spravi sa preklad od Hraniciarov s linkou 83 4 minuty.
Reply on: no.ev.di. #162040:
mucha=bźź, tj muchovo nám=bzučák 😉
Re #162033 Ruslan: čiže ak so si dobre všimol, tak skrátiť súčasnú 83 po stanicu a 84 natiahnuť po kríž + v špičke nový bus euba...
to by možno radšej mohlo ostať aj teraz ako je, zrejme km najlacnejšie by vyšla pri zachovanbí súčasných trás 183 Dostihová-hraničiarov-Dvory-stanica, prípadne zrušiť 94, posilniť 93 a 183 by potom nešla na stanicu ale cez Vazku, len to by tam musel byť väčší interval, lebo by bola blbosť aby z vazky išlo niečo v int 5...
Reply on: Ruslan #162038:
na linke 83 nepotrebujes pridavat vozy, nakolko od Nam.hraniciarov je to k Technopolu a do ovsista rovnako. Cize 15 poradi bude stacit, tak ako je dnes.
Reply on: kecho #162032:
nebudem hovoriť od koho, podstatné je, že ten človek kedysi robil u DPB a pozná sa tam s ľuďmi dobre, teda vie čo sa deje. Nechápem ale čo si myslel tým "na bzučáka" u L78. Každopádne by bolo k veci ešte raz ten systém liniek v Petržalke prehodnotiť, lebo za tie roky sa toho nemálo zmenilo a využívanosť daných liniek sa vykryštalizovala do takých podôb, že niekde by to chcelo ubrať, inde pridať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement