Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Hug0 #161644:
Nie, takto 🙂 http://imgs.sk/images/SORTramTrainpng-76984.png

(vizaulica made in Paint :D)
Reply on: 810zssk #161643:
zlava do prava cez klb ? 😃
Reply on: luky133 #161640:
Yes a daju tam ten moj napad, ze na jednej strane elektrickova vyska a na druhej vlakova.. a aby Dunca porazilo tak to bude mat aj hrb, akurat nie zpredu dozadu, ale zlava do prava 😃
Reply on: no.ev.di. #161638:
Nemoze. On ti predal sluzby za urcitu cenu a za urcitych podmienok. Preto napriklad DPB musel nechat cestujucich s PCL zakupenymi pred 1.11.2007 jazdit aj na nocakoch bez priplatku.
Neviem, ci uz o tom niekto tu alebo niekde inde aspon trocha rozmyslal, ale dva malickosti v suvislosti s vedenim liniek v severnej casti Petrzalky znacne udivuju.

1. Preco premava L95 po zatvoreni Stareho mosta po Einsteinovej a nie rovno po Bosakovej? Teda podla mojeho odhadu by po nejakom rozumnom preprogramovani svetelnej krizovatky Sustekova / Bosakova (ktore za zrejme nezmenilo od cias ked sa dalo este odbocit z mosta Apollo na Bosakovu a teda je nezmyselne dlho 'zelena' pre smer od mosta na Furdekovu) trvala jazda len minimalne dlhsie aj so zastavkou(kami) na Bosakovej a dosiahlo by sa
a/ vyrazne lepsia dostupnost centra z oblasti Bosakova / Sustekova
b/ nemuseli by vozidla prechadzat cez zeleznicne priecestie (co je riziko ako bebezpecnostne tak aj technicke)
c/ nemusieli by vozidla 4x ostro zatacat v pravom uhle (co im rozhodne neprispieva)
d/ vyhli by sa pravidelnej zapche pred Mostom (sporadicky L95 vidiet aj pri Sustekovej - ked to nejde cez Einsteinovu)

2. Preco, ked sa urobila zastavka Rötngenova pre L88, tam nestoji aj L99? L88 byva velmi casto znacne vytazena a takto by jej ovela menej vytazena 99 urcite pomohla, okrem toho by boli niektore casti Petrzalky lepsie dostupne.

Tym, co sa tieto riesenia zdaju moc odvazne, by som chcel pripomenut, ze DP trvalo dobrych par mesiacov kym prisla na to, ze L88 by mala zastavovat pri Auparku. Dnes to je jedna z najvytazenejsich zastavok na linke.
Reply on: no.ev.di. #161639:
Čo ak sa práve teraz chystajú technici na nový SOR Tram-Train? ? Len jeho vývoj začnú až po tom ako EÚ odklepne projekt. ?
Reply on: Quakeman #161636:
nevyrába to SOR = pre DPB nezaujímavý tender ? (myslel som to zo srandy)
Reply on: S499.1023 #161634:
ja som sa iba pýtal, čo môže DPB spraviť, či by mohol požadovať od tých čo si kúpia ročné električenky doplatok. To je všetko, žiadny stihomam ani nič, iba dotaz, čo môže DPB spraviť a čo môže požadovať. ?

Re #161632 S499.1023: No dobre, teda. Jediný rozdiel je, že tam nebudú trčať tie panely z trate. Obchodná sa robila už 2x čo sa pamätám a po Špitálskej zatiaľ jazdili ostatné linky, čím bola oveľa viac zaťažovaná než Obchodná. Samozrejme nebudem ti nariekať, že Špitálska utrpela nejak, ale vyžadovalo by si to tiež opravu ako aj úpravu polôh zastávok na Špitálskej.
Reply on: Quakeman #161636:
Este doplnim, ze ten projekt co je na stranke mesta predpoklada dvojnasobnu cenu oproti beznym vozidlam.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tram-train cena takéhoto vozidla je cca 4-4,5mil. eur.
Reply on: no.ev.di. #161627:
Ak by si sa hlbsie zamyslel tak zistis, ze skrz tramtrain by nam mohla EU kompetne zrekonstruovat napr. aj tu Spitalsku.
Reply on: no.ev.di. #161618:
Prečo by ťa mal nútiť? Aký stihomam ta zase prenasleduje?
Reply on: Quakeman #161622:
Alebo Alstom... Ale obávam sa, že Dunčovi v manickej fáze nič nevysvetlíš...
Reply on: no.ev.di. #161627:
Ako si prišiel na to, že je Špitálska rozbitá a onedlho bude v takom stave ako Štefanovičova?
Reply on: Valec #161626:
To by nebolo zle 🙂 Nieco ako L17 do Race rano - a tych 13:40 by sa tiez dalo 🙂
Reply on: Valec #161624:
No to zalezi od toho, ze ci sa zvysi cena listkov. Ak sa zvysi cena PCL a umozni sa s nim cestovat aj na nocakoch tak by to zmysel davalo, ale ak sa cena nezvysi, akurat sa rozsiri platnost na nocaky tak by to bola kravina deluxe 🙂
Reply on: jolek #161621:
Robia to. Skus napisat na pk@dpb.sk, napis im, ze si ju pravidelne kupujes (pridaj aj cislo karty, nech si to vedia overit) a zrejme ti vyjdu v ustrety.
Reply on: Quakeman #161622:
a koľko také vozidlo stojí a kto ho prevádzkuje napr.? Serie ma na tom celom, že nemáme ani poriadne rozvinutú sieť električkových tratí, v centre máme dve žobráckej trate, Obchodnú kde sa jazdí pomaly, kvôli peším a Špitálsku, ktorá je rozbitá a onedlho bude v takom stave ako Štefanovičova a už ideme snívať sen o tram-train a pod kravinách! Tieto veci by mali nastupovať až bude električková sieť v takom stave, že ďalej sa nebude dať rozvíja, bude využitý na maximum jej potenciál a bude musieť nastúpiť systém kombinovania systémov.
Reply on: MatejBA #161625:
Tak predpokladám, že prvý býva plný preto, že naň ľudia čakajú dlhší čas a teda sa nazbierajú. Nevravím, že je to dobre že ide prvý až o 14:15, iba že pred 13:30 mi príde trocha zbytočne skoro. Takých 13:40 (kežde o cca 13:30 končí na školách 6. vyučovacia hodina) by bolo akurát. Zároveň je to čas, kedy začína popoludňajšia špička na L70, takže by aj tie prejazdy vyšli. A posledné sedlové L70 by mohli hneď pokračovať z Malej scény ako L133 na DD (ušetrí sa na prejazdoch). ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.