pre mňa za mňa si mel čo chceš. Mohol si molestovať Záhradníka aby spravil niečo zmysluplné pre Karlovku a nie iba populistické ťahy. Tvoja L133 si dlho v tejto podobe nepožije. ?
Alebo keď štyri vagóny vezú troch cestujúcich. Nejaké amatérske nekvalitné foto a video. Trasa Bratislava-Nové mesto - Bratislava-Petržalka.
Inak od 1.4.2011 s najvacsou pravdepodobnostou pride k zruseniu vsetkych vlakov na trati 132 v useku Nove Mesto-Petrzalka. Spoje sa objavili aj v navrhu na redukciu spojov.
hovorím práve to, že tie zmeny na L50,68,78 a 95 sú vynútené a v žiadnom prípade reakcie na požiadavky Petržalčanov. To len dakto z DD už nevie čo od dobroty tak si vymýšľa v štýle "však oni mali zmeny..." ?
L68 dopadla tak ako dopadla vďaka neschopnosti magoriátu konať v prípade vybudovania odbočky z mosta Apollo na Bosákovu. Nosná L95 sa dostala z intervalu 3/7-8/4//7-8 na 5/7-8/5//7-8 a teraz vďaka neschopností magoriátu jazdí okľukou cez Apollo. L68 pôvodne obojsmerne premávajúca rýchlo od Lachovej cez Bosákovu a most Apollo sa teraz serie cez Ovsište a opäť vďaka indisponovanosti, nie kvôli požiadavkám Petržalčanov.
Čo sa týka zachádzky L32 cez Janotovu a Baníkovu, tak taká bola požiadavka ľudí v Karlovke aby takto premávala.
L96 a 196 síce posilnili tiež, no Ikea a Avion na to prispievajú ak sa nemýlim. Nepamätám sa tiež, žeby niekto z Petržalky požadoval celotýždenne L96. Tiež sa raconálne predlžoval interval na L93 a 94 poobede (tu sa ušetrilo). Tiež sa predĺžil interval v rannej špičke na L88 zo 6 na 8min. Dole šla kapacita na L95. Kde je teda tých 8 zmien v Petržalke?
ty si teda brzda! Choď sa teraz hádať s každým lebo VIP z DD sa L133 páči.
1. L59 chodí vyťažená dosť, pridanie spojov bolo opodstatnené vzhľadom na vyťaženosť! Vyženosť tvojej protekčnej L133 môže o takej vyťaženosti ako má L59 snívať!
2. L98 tiež mala poobede opodstatnene posilnenú kapacitu nakoľko okrem nej už poriadny interval na Betliarskej má L99. Skús tam žiť ty, ty Karloveský mudrlant, jak by si nariekal, že ti tam nechodí L93 a 95 ?
3. L180 som nikdy nepodporoval, stačilo by predĺžiť iba vybrané spoje L80 k cintorínu!
Aké ďalšie zmeny v prospech občanov Petržalky nastali ešte?
Myslíš L82?! Kto z Petržalky žiadal L82? NIKTO! Či má sa divadlo Aréna presťahovať inam aby tá linka nepremávala v Petržalke? Na L87 teda nastali "strašné" zmeny, ktoré zaťažili vozový park. Namiesto klbákov sa nasadzujú kraťase a kratší je iba interval cez sedlo kvôli EUBA, či aj tá sa má presťahovať?! Zmena L84 je blbosť, prosím sťažnosti adresovať do domova dôchodcov v Ovsišti, ktorí sa sťažovali, že nemajú cez týždeň priame spojenie na Hodžko! Ja niesom zo zmeny L84 nadšený detto!
Suma sumárum L84 neschvaľujem, L87 boli zmeny vyvolané objektívnou potrebou EUBA, L82 neschvaľujem rovnako ako L180, L98 bola poobede posilnená opodstatnene (interval 7-8min pri tej vyťaženosti - radím si odsledovať - absolútne OK). Naproti tomu vy v Karlovke absolútne ignorujete fakt, že L135 využíva minimum ľudí a opodstatnené sú akurát tak linky 35 a 36. L133 má prehnaný interval. Najpr sa pozri aké kraviny požaduje KV, potom ukazuj prstom na iné m.č.!
Ale vsak v tuneli tramtrain jazdit nema... Asi budu mat len jeden typ - s nizkou podlahou a ten bude jazdit len na tratiach kde sa to da.. alebo to spravia tak, ze na pravom boku vozidla bude nizka podlaha a na lavom vysoka - na tratiach s vysokymi nastupistami sa bude stat napravo od nastupista.
Jasne, ale len ak ratas za zlepsenia napr. predlzenie 78 (co je len napravenie chyby, ktora bola spravena par tyzdnov predtym), alebo zhorsenie v podobe zmeny 84...
"Medzi menej efektívne zmeny z nášho pohľadu patril vznik nových liniek pre úzku skupinu cestujúcich, konkrétne vznik liniek 27, 35, 36, 82, 133, 135, 139, 147, 156 a 180. Myslíme si, že vzhľadom na nami pozorované nízke využívanie ponúkanej kapacity týchto liniek (často sa v autobuse vozí iba vodič, resp. ojedinelí cestujúci), ako aj demografickú štruktúru svojich zákazníkov sú tržby dopravcu z ich prevádzky minimálne."
Ukazte mi kedy vozi vodic iba seba a do 5 ludi na 133 ?
Vyzerá to, akoby by rátali s dvoma typmi vozidiel tram-train - nízkou nástupnou hranou (zrejme preto sú napojenia z električkovej siete v Janíkovom dvore a v Ružinove, nakoľko na trati do Rusoviec a trati 131 nie sú koridorové nástupištia - a s vysokou nástupnou hranou pre premávku v tuneli a na ostatných železničných tratiach.
Trate v meste (Obchodná, Námestie SNP, Karvašova) by nemali byť čisto 1435 mm, ale pre oba rozchody, čiže 1000/1435 mm.
Vždy sa rátalo s počtom 8, pradávny návrh imhd rátal s počtom 8 (zhustenie v južnej časti Petržalky), rozhodne by nemala byť zastávka Einsteinova, dostupnosť zo zastávky Bosákova je priateľná.
no zbohom ? minimálne zastávka pri Einsteinovej, Lietavskej a Gessayovej sú kraviny! Zastávku cca Lúčanka by som posunul ako je a-bus zastávka Lúčanka, to isté posunul zastávku ako je Šintavská. Tá zastávka ako je Gessayova by sa dala ospravedlniť kvôli tomu, že tam má stáť Petržalka City. Dnes by význam nemala.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony
Trate v meste (Obchodná, Námestie SNP, Karvašova) by nemali byť čisto 1435 mm, ale pre oba rozchody, čiže 1000/1435 mm.