preco potom nimi vsetci cestuju a radsej nenastupia do 33 a pockaju si na 133?
ale suhlasim s tym ze by sa mohlo nieco spravit s DD , niektore linky by sa dali zrusit, chodi tam nehorazne vela autobusov v porovnani s inymi castami, vsetci vieme vdaka komu...
ani sa necudujem tym, co su z DD ze im 133 tak vyhovuje a nechcu za ziadnu cenu pocut o jej ruseni , jednoducho ked si zoberiete len cestu k novemu mostu, v pohode sa da usetrit aj okolo 5 minut, nemusia prestupovat + 133 je rychlejsia ako elektricka, skorej by som uvazoval zhorsit trochu interval na L33, keby byvam na DD ani mne a myslim si, ze nikomu by sa nechcelo prestupovat na elektricky ked mozu ist rychlejsie a priamo, viem ze elektricka by mala fungovat ako nosny system ale naozaj tak nefunguje, kedze je pomalsia ako autobusy a stoji pomaly vsade kde sa len da, zastavky tak na husto
a konecne nejake dobre spravy zastavky na znamenie a rusenie 156 a podobne, este by mohli aj par elektrickovych zastavok zrusit, zacat by mali vazovovou a nepostavit tu novu pred trnavskym mytom
Ved viem ako si to myslel, len som narazal na to ze takcitak to bude vzduchoprazdno spojene aspon do 1 linky a usetri sa ovela viac .?
Na 82ke boli 2 vozy 4 soferi ,
na 180 bol1 voz 1 sofer ,
na 89 vyzera ze bude 1 voz 1 sofer
+ asi sa usetri daco aj na vikendovej 51 a zrusenej 156
Inak 3502 je evidovany o5 medzi schopnymi nevyradenymi vozidlami ?
minibusy treba primárne na L35,44,135 a 147, t.j. tam kde by sa ani SOR B(N) 9.5 nenatrepal v niektorých úseko trasy. Na L151 už som videl aj SORku 9.5, takže tam sa nič nedeje ak nie je minibus.
Najrozumnejšie by bolo, keby L36 zrušili úplne. Zachádzka na Polianky sa dá riešiť aj inak.
A na L89 bude SOR BN9,5 tak akurát. Vždy lepšie ako minibus, namiesto ktorého by tam aj tak na 90% bola Karosa (dopadlo by to tak ako na L36)
Pochybujem, že to bude minibus, lebo tie nedokážeme vypravovať ani tam, kde ich teraz treba, na 36 sú bežne aj oba vozy Vrakosy. Rozumnejšie by bolo, keby urobili 36 opäť oficiálne "normálnu", jazdili by tam tie 2 SORky, čo by sa ušetrili po zlúčení 82 a 180 a zrušení 156 a 89 by bola oficiálne minibusová, kde by jazdili v prípade nedostatku minibusov tiež SORky. Alternatívnou minibusovou linkou k 89 by ešte mohla byť 54.
K skratenej L51 cez vikend.Urcite je to rozumne riesenie a hlavne jeden bus bude stacit na vypravu. Trochu budu hromzit ludia iba v sobotu dopoludnia ,ked je otvorena trznica.
L89 bude aj po novom vozit vzduch. Bude to vlastne iba presmerovana L180. K sadu by stacili urcene spoje po skonceni predstaveni ako to tu uz odznelo.
ty si teda trkvas! Nevieš mi povedať na aké H by bol dobrý 6min interval na L32 a kde by si vykúzlil tie vozidlá a výkony navyše na takú frekvenciu spojov aby boli L32 a 133 v preklade a zároveň ponúkali rovnakú kapacitu ako 32+33+133? Uznávam, že skrátenie intervalu bol na L32 dobrý a opodstatnený ťah, dokonca by som cez víkend dal tiež 20min interval, veď to nie je nejaká linka na periférií ako L56 či 65 aby premávala každých 30min, hoci cez víkend nebehá tak veľa ľudí na Kramáre s tou linkou, opodstatnenie by to malo. 12min interval v špičke na L32 postačuje. Ako aj "Trolleybus" povedal trefne, tak problém je hlavne v tom, že všetci sa narvú do L32 a 133 a L33 nechajú tak prázdnu ísť. V takomto bordeli nemalo vôbec význam budovať trať na DD a oveľa perspektívnejšia by bol trolejbusová trať od ASMN do Eurovey a po moste Apollo do Ovsišťa, kde by to aj dakto ocenil, že tam premáva L210 a mohla by sa L78 skrátiť po ASMN. Mohli sa ušetri peniaze, nakúpiť pár 15m autobusov pre priamu linku DD - Eurovea a na L33 mohli aj naďalej premávať plesnivé Karosy a TAMBUSy a nikomu by to nevadilo zjavne keď sa tu tak piští furt po L133. ?
Ak niekto tvrdí že L133 je plná na prasknutie zabudne dodať, že väčšina ľudí nechá odísť poloprázdnu L33 (príp. 32) a natrepú sa do L133. Ak niekto ide k Malej scéne nie je dôvod aby musel 2x prestupovať. Z Dlhých Dielov sa predsa dá ísť L32 a 33 na Molecovú odtiaľ električkami č. 4 a 12 na Šafárikovo námestie, odkiaľ je to aj peším presunom na Malú scénu len na skok, príp. sa dá využiť L95, ktorá chodí veľmi často.
Čo sa týka L32 a 33 pred zavedením L133 v rannej špičke mali spoločný interval 5 minút. Takež ak by sa DPB k nemu vrátil, L133 by sa mohla zredukovať, alebo úplne zrušiť.
Zabudni na L133, čo máš proti tej linke, podaj si sťažnosti že ju chceš zrušit lebo ti nevyhovuje a vlastne ved ty nebyvas na DD tak čo sa do toho vlastne staráš, staraj sa o to čo tebe jazdí pod barákom, ta linka nech kludne zostane a je velmi dobrá, ráno aj poobede vozí dosť ľudi, keď sa zruší tak pod tvojím barákom začne demonštrovať kopu ludí tak ako v Egypte... ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david1
L89 bude aj po novom vozit vzduch. Bude to vlastne iba presmerovana L180. K sadu by stacili urcene spoje po skonceni predstaveni ako to tu uz odznelo.