Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #161333:
? ? ? ? na tej X21 budeš jazdiť na bicykli? Nenechaj sa pomýliť google.maps, po spádovej to nejde, tam je len chodník, a aj to veľmi strmý 🙂
Moj navrh k tej vyluke: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.217324,16.98246&spn=0.014212,0.038581&t=h&z=15&msid=217063167259390704182.00049c90ac3c3ec4718f4

- Vybrane spoje X21 by mohli ist na Opletalovu
- 20 a 22 by boli prejazdove (kvoli socialke na NOU), vikend by bolo treba este nejako inak poriesit (mozno vybrane spoje na Patronku)
Reply on: 810zssk #161331:
tam by sa oplatilo vybudovať turbokruháč. Najprv by vystavali tie odbočovacie cestičky, ktoré by mohli slúžiť ako prekládka cesty počas výstavby.
Reply on: Ike #161329:
Mozno by sa to dalo riesit otacanim premavky - rano do centra, vecer z centra 🙂

Inak dufam, ze toto nespravia ked budu stavat kruhac za Lamacom, lebo tam keby to zavreli tak je pruser ?
Reply on: MatejBA #161326:
hej, len mi už časom pripadá akoby DPB ani nemal nejaké extaktné požiadavky a nárok na usporiadanie interiéru. Síce sa hovorí, že výrobca by tam dopravnému podniku obrazne povedané namontoval aj chladničku keby chcel ? ale DPB všetko odoberá ako to je na technických nákresoch. Presne ako vyzerá SOR na technickom nákrese čo sa týka interiéru taký je aj tu, namiesto toho aby DPB ubral 4 sedadlá oproti 4. dverám aby sa dalo aj v zadnej časti vozidla kde stáť.
Reply on: Valec #161327:
Lenže polovica je už hotová a teraz idú robiť druhú... a veru neviem, či je tá hotová prispôsobená na obojsmernú premávku. Skôr si myslím, že práve tadiaľ pôjde ta do mesta 🙂
Reply on: no.ev.di. #161323:
Motor TEDOMu je sam o sebe tichy, najvacsi bordel tam robi diferak a vrtula chladenia.
Reply on: Viliam22 #161293:
Vyzerá to tak že nie. Však kruháč sa nemusí robiť celý naraz, ale aj po polovici.
Reply on: no.ev.di. #161325:
Podla mna by stacilo dat prec jednu zo "stien" priestoru na kociky (sice by sa prislo o 4 miesta na sedenie, ale zmestilo by sa viac ludi)
Reply on: MatejBA #161324:
a tak asi to malo dačo dočinenia s realitou, tiež som si všimol, že niektor časti nedržia v interiéri najpevnejšie a kritizoval som aj tú pomerne malú časť na státie oproti druhým dverám. Inak má tá značka potenciál dlho fungovať a aj na západe čo to predať.
Reply on: no.ev.di. #161323:
"či jak sa tu dakto bál, že mu niečo na hlavu padne z bokov stropu v interiéri."

Das bin ich ?
Reply on: Ike #161322:
alebo ako Tedom to vyriešil http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=425
nad zadným kolesom ako elegantnou čiernou šikmou zakryl tú potrebu vyvýšenej časti. Tedom pri stále celkom dobre cene a určitej kvalite interiére by mal šancu aj na západ niečo predať, ak by dotiahol určité nedostatky, z ktorých tu spomeniem slabú zvukovú izoláciu motora, či jak sa tu dakto bál, že mu niečo na hlavu padne z bokov stropu v interiéri.
Reply on: no.ev.di. #161320:
keď už nijak inak, dalo sa to farebne zamaskovať ?
Reply on: Petto #161318:
No viem, ze 24Tr bola bez ludi, preto predpokladam, ze aj toto, ale pre istotu som sa spytal 🙂 Nepoznam nikoho kto jazdi na tbusoch, ale tak pockam kym to bude jazdit v BB 🙂
Reply on: 810zssk #161319:
inak furt mi nedá spať toto : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=71798&idt=u&idg=5227&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=

to fakt na tej karosérií nevedel SOR nejak vyriešiť ten "schod" nejakou šikmou ako napr. Tedom to má spravené? Vyzerá to strašne amatérsky a hanbím sa za to aj na našich kĺbových SORkách ?
Reply on: no.ev.di. #161317:
Podla mna ma vacsi zmysel na kraji petrzalskej casti, dovod nizsie.
Reply on: 810zssk #161314:
Má to testovat Hrobustov, ani PO 24 Tr sa netestovala s ludmi,ale ak poznas nejakych vodicov ( maju to testovat viaceri 25 Tr- aci ) urcite sa da vopchat na testy - ak nebudu mat zrovna niekoho z vedenia dnu . Mne sa to mozno podari 🙂
Reply on: 810zssk #161316:
a tiež by mohlo byť radšej vybudované buď pri Kauflande alebo Technopole v strede Petržalky ?
Reply on: aquila #161310:
Som toho nazoru, ze obratisko nie je zbytocna investicia, akurat by (ako napisal Valec) mohlo byt mensie.
Reply on: 810zssk #161314:
už ma rozhodilo keď som videl ten hrbatý t-bus ? a viezť by som sa tým neviezol nikdy a dúfam, že ani nebudem musieť ? stačí mi, že vidím tie naše mizerné rozpadajúce sa NB 18 s fušerským interiérom. Na západe by taký autobus vykopali už na hraniciach naspäť ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.