Reply on: J #16093:
no ale ked nakúpiš toľko nových vozov, to aby si "nakúpil" aj celé osadenstvo dielní. Však ako tu zasvätenci píšu, tak terajší údržbári sú upny idioti, ktorí by kladivami búšili do všetkeho a na všetko serú. Ak tam ostanú pôvodní údržbári tak sú to vyhodené prachy von oknom
J
frenky: bola schôdza teraz v máji? A čo bolo napíš viac, bo bol hokej a tak som tam nebol. A zase to dostal Siemens, myslím si, že pán Lunáček zase inkasuje prašulky?
si: vtedy sme za naše problémy vinili čechov teraz je najväčší problém našej ekonomiky a štátu cigáni. Proste Slovač je taká, že vždy nájde chybu niekde inde. Som si istý, že po prvom máji 2004 to bude EU. Je to proste naša vlastnosť. Všetci chceme nízke dane, odvody všetko bezplatne (vzdelanie+zdravoníctvo) a čo najvyššie platy a dôchodky. Ale skade má ten štát zobrať prachy to už nikoho netrápi.
Z: to máš svätú pravdu, že tender v roku 2005 je pol po dvanástej. Naozaj by bolo najlepšie si teraz zobrať príklad z Prahy keď brala úver 5md. CZK od EIB s odložením splatnosti na desať rokov. Nám by stačilo 5mld. SKK. Veď to by v roku 2004 znamenalo nové trolíky a veeeľa busov. eliny ešte vydržia, ale trate nie. Potom by mesto už každým rokom odkladalo peniaze na splatenie dlhu (200,250,300,350,400,500,600,700,800,900 mil.) Neskôr sa rozpočet bude vyvýjať lepšie a nebude to také zaťaženie, ktoré by ohrozovalo investičné či rozvojové programy.
Andrej (Anndy 008): jasné, diskutovať treba o všetkom čo sa diskutovať dá, len aby to bolo v medziach slušnosti bez osočovania. Každý by mal trochu pozreť na svoj štýl a ešte raz si prečítať čo napísal, či to náhodou nevyznie urážlivo. to sa týka od m@rtina, cez mňa až po deka. No niekedy sa človek musí aj vyventilovať, no tu je ten probém, že nevidíš či je dotyčný iba nasraný alebo svoje slová myslí smrteľne vážne.