To s tým sťahovaním CP sa môže stať len u nás na Slovensku. Poznám desiatky prípadov "pánov podnikateľov" kde sa dvaja nevedia dohodnúť na spoločnom riešení. Takže toto ma vôbec neprekvapuje.Ako keby nebolo jedno či sa pozriem na túto stránku alebo mám to offline v mobile z tejto stránky.Je jásné, že výrobca s tým má dosť práce,ale myslím, že už dnes keď má na to systém, to je pre neho "malina". A on práve v tejto dobe hádže polená pod nohy ľuďom čo by s ním chceli možno aj spolupracovať. (možno aj pán JP-programátor CPMobil). Nech si užívajú tú svoju slávu, stratení tu na webe.
Bubak
SOR BN12 (červený)
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/5416545860/
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/5415927427/
Ale chcel by som si niečo prosím vás vyriešiť. Kedže presne neviem a posledné čo je mi známe o týchto dvoch autobusoch, okrem toho, že sa jedná o takz. "Ba testovačky SORu" je, že boli určená pre medzinárodnú linku do Rajky. A kedže to nevyhrali, tak zostali nevyužité. Je to presné a je to tak? Ak nie, tak ma opravte. Ďakujem.
btw: Okrem toho vozový park v NR obohatil zatiaľ jedna NB12 a Crossway LE, linky zde:
Irisbus Crossway LE #NR-603FV
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/5416536208/
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/5415917065/
SOR NB12 NR-662FV
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/5416550398/
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/5416555868/
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/5416561298/
?