Na taku blbost si kde prisiel? Nie, nic podobneho neplati a snad ani nikdy platit nebude. A nech hladam ako hladam nikde nenachadzam informaciu ze by vodic v Londyne cez prestavku nemohol pouzivat mobil. Bol by som ochotny sa s tym stotoznit v pripade sukromnych hovorov v case ked su vo vozidle cestujuci, ale inak do toho nikoho nic nie je.
Je obdivuhodné, že jak si DPB dokáže ten poondiaty SOR zastávať.
- "Nemožno hovoriť o nekvalitných autobusoch. DPB, a.s. prevádzkuje vozidlá od českého výrobcu SOR už viac ako desať rokov."
- "Strata nevznikla. Na kontroly vozidiel je vyhradený plánovaný čas v rámci pravidiel údržby vozidiel MHD v Bratislave tak, aby nebola ohrozená pravidelná výprava podľa platných grafikonov."
Zaujímavé, že Prahe strata vznikala a SOR siahol do peňaženky a nám zázrakom nie...
to myslíš vážne? ako napr. naposledy v banovinách, že pri prechode pásmami si musíš cviknúť ešte jeden lístok?
Re #160257 dopravak123: mňa minule týmto "potešil" jeden polovodič z 94ky, ktorý od Floriánskeho telefeonoval až skoro po Dvory - niekoľkokrát som sa po ceste čudoval, ako je možné, že sme sa nevybúrali... ? ale takí "krížovkári" sú zas celkom fajn - keď zastaví na semaforoch na červenú, vytiahne noviny, napíše si 2-3 slová a ide ďalej
Podľa dopravného a návestného predpisu pre autobusovú dopravu (D 1/3) je o. i. zakázané počas jazdy telefonovať a tiež mať slúchadlo (slúchadlá) v ušiach. Čiže aj handsfree je zakázané. Telefonovanie vyložene odvádza pozornosť od vedenia vozidla a slúchadlá v ušiach istým spôsobom rozptyľujú a bránia počutiu rôznych zvukových znamení, či už vo vozidle, alebo v premávke (ide vozidlo s pusteným majákom a sirénou). Bohužiaľ v DPB je zopár takýchto vodičov - expertov, čo si myslia, že môžu, resp. dokážu všetko (napr. aj lúštenie krížoviek za jazdy, štrikovanie a pod.).
Mimochodom - sťažnosť bola podaná aj do DPB, alebo ju ten pán poslal do tej redakcie. Ak to poslal len do redakcie a tá nech to rieši ďalej, tak to mohol poslať aj do lampárne. Najhoršie sú sťažnosti, ktoré sú poslané do médií a vedúci nespratníka sa o veci dozvie posledný, napr. od hovorcu, riaditeľa, ktorí sa to dozvedeli z tlače. Ak nie som spokojný s kvalitou pečiva, tak napíšem do pekárne a nie do Katolíckych novín...
Neplatí niečo také, že vodič MHD nesmie v pracovnom čase (ktorý je definovaný aj zákonníkom práce) používať mobilný telefón (bez ohľadu na (na)použitie hands free)? Dokonca v niektorých mestách ho nesmie použiť v kabíne bez ohľadu na to, či vykonáva spoj, alebo má prestávku (Londýn).
Keď už teda riešil niečo súrne tak si mal dať aspoň hand´s-free ? také slúchadla stoja maximálne 20 euro a za použitie hand´s-free mu nemožno nič vytknúť ? (aspoň myslím).Ruky má na volante a tým pádom ma BUS pod kontrolou.
V každom prípade chyba to bola.Popravde si neviem predstaviť ako sa dá šoférovať BUS a do toho používať dva mobily naraz ? to si evidentne chlapec verí ?
A ešte sa vrátim k hand´s free systému:Keď už teda vodiči MHD telefonujú tak ho môžu použiť?Či by nemali počas jazdy vôbec telefonovať? ?
irizar