Mohu se zeptat, z čeho usuzuješ, že jsou v prdeli? Ten článek na "24" je z 6. 8. 2010! Pokud je mi známo, trhlinky před 4. dveřmi byly v Soru opravené a od té doby s kloubáky NB18 větší problémy v Praze nejsou.
Nechcem Ti kaziť radosť, ale tých 12-metrových Solarisov je trocha viac - http://tinyurl.com/solaris-12-kosice ? A prečo ho nikto nekupuje? Neponúka takú výhodnú cenu, aby si ho mohli dovoliť aj menšie podniky. Tam určite uprednostnia kvantitu pred kvalitou.
Domnievaš sa, že má zmysel snažiť sa na túto tému objektívne a racionálne diskutovať práve s Dunčom ? ? Pokiaľ neprijmeš dogmu, že SOR je fuj, tak si platený agent Libcháv ? .
to, že má celodennú službu je pekné ale koľko km, vlastne najazdí ten SOR za taký týždeň v NR a BA? Podľa mňa je v tom podstatný rozdiel. Mi snáď nechceš povedať, že u vás tie SORky vychádzajú o 4 ráno z vozovne a končia niektoré aj o pol noci službu, príp. aj nočné žeby mali?! Podľa mňa sa SOR snažil vyrobiť tie Bratislavské a Pražské SORky čo najrýchlejšie nakoľko to je nemalý balík autobusov, zatiaľ čo na dva Prešovské mal času a priestoru to vyrobiť.
V MHD Nitra jazdí:
- 9 ks SOR NB 18, z toho 9 ks jazdí na celodenných poradiach
- 13 ks Van Hool AG300 z toho 3 ks jazdia na celodenných poradiach a 10 ks na delených
K občasnému operatívnemu prehodeniu vozov na linky a poradia, ktoré bežne nejazdia, samozrejme dochádza, ale aj tak by ma zaujímalo, z čoho je vyvodená veta o tom, že pomaly viac jazdia second-hand Van Hooly.
Ešte prosím do štatistiky doplniť 2 prešovské SOR NB 18, ktoré jazdia na rozdiel od nitrianskych 7 dní v týždni a tiež od rána do večera a nemajú žiaden problém z tých, ktoré má Bratislava.
SOR sa buď začne viac snažiť alebo mu už nepomôžu ani mafiánske styky s dopravcami. Však už nevedia kam z konopí, tak klamú a zavádzajú. Raz povedia pre Slovenské médiá, že takéto problémy inde nemajú na margo problémov v BA, potom pre CZ denníky a webportály uvedú, že takéto problémy majú iba v Prahe a povedia, že v BA, NR či Tábore jazdia v pohode, ibaže nepovedia, že v NR jazdia iba PO-PI a podaktoré dni iba v špičkách a že pomaly viac jazdia second-hand Van Hooly ?
vždy máš ušetrené nervy a náklady keď kúpiš dajme tomu dva testované kusy a nejak ich necháš dožiť vo svojom vozovom parku ako keď kúpiš 100 plechovíc za bezkonkurenčnú cenu a potom sa ďalších 8 rokov trháš zo sna pri predstave, čo s nimi ďalší deň, čo sa tentokrát poserie na nich a ako ti to zasiahne do výpravy ako keď ti vypadnú dva šmejdy.
čo blázniš? DPB sa nechá dobrovoľne osierať od SORu... a poukázal by som ešte na toto drzé tvrdenie SOR-u!!! Citujem z článku :"Podle jednatele společnosti SOR Petra Hájka jsou na vině pražské silnice, v jiných městech totiž dodavatel tyto závady nezaznamenal."
ok, potom keď SOR, Tedom a Solaris niesú nič moc tak už ostáva iba Citelis, Van Hool, Volvo, MAN a Mercedes. A jak poznám ochotu Slovákov platiť za kvalitu, tak voľba padá na Citelis.
otázne je, že dokedy tieto prúsery s klbákmi od SOR budú trvať. Je možné, že po dlhšom čase sa ohlásia iné časti autobusu. Inak ma zaujímalo vždy, že prečo je na Slovensku iba jeden jediný 12m Solaris (Prešov) a iba tri klbáky (Košice) ? veď aký to je skvelý autobus a nikto ho na Slovensku nekupuje z dopravcov ?
no.ev.di.