Ved jasne ze ano, mozes zatraktivnit interval ( na co som narazal ), preferenciu ( hoc to radsej nie-vieme ako vzdy dopadlo ) alebo vozidla ( nakupom novych elin - no nie su "love" )
to je tak nahnuté, že podľa mňa keby sa autobus ešte naklonil, tak tí ľudia sa vysypú von a nástupná hrana autobusu by bola pod hranou chodníka, čo by bola fakt rarita alebo iba ak tak jav á la Albania ?
máš pravdu, pred pár rokmi mi z dpb odpísali, že zastávka "budí dojem dočasnej", ale je to problém mesta a nie dpb...
btw. bol by taký veľký problém zlúčiť zastávky Hálova a Jungmannova? takisto by bolo možno vhodné uvažovať o zrušení Vavilovovej, veď hneď za semaformi je Farského...
Re #160137 no.ev.di.: to na Duláku je predsa kneeling verzia BA, nie? no a k jungmannke (smer Pe), sú tam dva krásne výtlky; to už viem, že bude "buch" a zastavíme, rozbehneme sa a potom ešte jeden "buch" - toť sa dosť často podarí chytiť výtlk pri označíku...
Tie panely ako nástupište sú špecifická vec, je to pozostatok dočasného provizória na "jeden furt" (jednotka dočasnosti). Možno (neviem), že to ani nie je vecou DPB, ale mestskej časti.
Stav zastávkových ník, resp. zastavovacích priestorov zastávok nerieši DPB, ale správca komunikácií (viď jeden z predchádzajúcich príspevkov). DPB permanentne opravy žiada, ale z finančných dôvodov sa na meste odkladajú.
Čo sa týka prístreškov, lavičiek, to je nadštandardná výbava zastávky, ostáva to už dlhé roky v kompetencii mesta a mestských častí, pokiaľ na to majú peniaze. Štandardnou výbavou zastávky je stĺpik s označníkom, názvom zastávky, číslami liniek, ktoré tam zastavujú a cestovné poriadky (prípadne info oznamy, ak je ich kde nalepiť, umiestniť). Aj kýbel na smeti je nadštandardný.
ďalším dobrým príkladom katastrofálneho stavu zastávok je zastávka Dulovo nám. v smere do Petržalky pre L50,66 a 68. Každým rokom je stav zastávky horší a autobusy v nej stojace sú viac a viac naklonené doprava. Zaujímavé je, že tam kde mohla oprava zastávok počkať, tak napr. takú Jungmannovu v smere z mesta DPB vytrvalo ignoruje roky napriek tomu, že nástupný ostrovček pozostáva iba z akýchsi improvizovaných panelov, nie je tam žiadny prístrešok (hlavne, že na Peknej ceste pre L75 a 156 je) hoc tam veľa ľudí prestupuje a je tam pošta a tiež škola. Slávne na tom nie je ani Nám. hraničiarov kde je riadna frekvencia spojov a prestupný bod medzi L88 a ostatnými linkami. A takto by sa dalo pokračovať ďalej určite aj v iných m.č.
Keby to bolo také jednoduché a lacné, asi by to robili. Lenže je vlhko, tie diery treba upraviť pred vyasfaltovaním, často sú veľmi hlboké, že len asfalt by nestačil, treba aj betón, ten musí vytvrdnúť. Medzitým tam niekto vletí, lebo jám je veľa... a sme tam, kde sme boli na začiatku. Je to proste začarovaný kruh. Za posledné roky som bol svedkom niekoľkých "vysprávok" nástupišťa linky 21 a 210 na Autobusovej stanici. Sú tam vyjazdené hlboké koľaje , hlavne od ťažkých trolejbusov. Už niekoľkokrát to vyrovnali suchým asfaltom, zavalcovali, ale postupne sa všetko vymlelo a diery sú možno ešte hlbšie. A to je len jedno miesto z tisícov. ?
Na opravu všetkých výtlkov naozaj treba veľa peňazí, ale na zaplátanie tých najhorších by stačilo oveľa menej. Neverím, že jeden traktor s horúcim asfaltom a zopár chlapov k tomu stojí až tak veľa, keď sa to porovná s výškou škôd, ktoré môžu jamy spôsobiť.
Petto