Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #160062:
chýbajú mu tam aj zbytočné 82 a 180 😉
V akom stave je GO 7795-6 ???
Reply on: no.ev.di. #160137:
Tie panely ako nástupište sú špecifická vec, je to pozostatok dočasného provizória na "jeden furt" (jednotka dočasnosti). Možno (neviem), že to ani nie je vecou DPB, ale mestskej časti.
Stav zastávkových ník, resp. zastavovacích priestorov zastávok nerieši DPB, ale správca komunikácií (viď jeden z predchádzajúcich príspevkov). DPB permanentne opravy žiada, ale z finančných dôvodov sa na meste odkladajú.
Čo sa týka prístreškov, lavičiek, to je nadštandardná výbava zastávky, ostáva to už dlhé roky v kompetencii mesta a mestských častí, pokiaľ na to majú peniaze. Štandardnou výbavou zastávky je stĺpik s označníkom, názvom zastávky, číslami liniek, ktoré tam zastavujú a cestovné poriadky (prípadne info oznamy, ak je ich kde nalepiť, umiestniť). Aj kýbel na smeti je nadštandardný.
Reply on: Z #160130:
Taktiež súhlasím s tým, že niečo by sa malo robiť s tými cestami. A aký pracovný režim má vlastne brigádny šofér?
Reply on: dopravak123 #160135:
ďalším dobrým príkladom katastrofálneho stavu zastávok je zastávka Dulovo nám. v smere do Petržalky pre L50,66 a 68. Každým rokom je stav zastávky horší a autobusy v nej stojace sú viac a viac naklonené doprava. Zaujímavé je, že tam kde mohla oprava zastávok počkať, tak napr. takú Jungmannovu v smere z mesta DPB vytrvalo ignoruje roky napriek tomu, že nástupný ostrovček pozostáva iba z akýchsi improvizovaných panelov, nie je tam žiadny prístrešok (hlavne, že na Peknej ceste pre L75 a 156 je) hoc tam veľa ľudí prestupuje a je tam pošta a tiež škola. Slávne na tom nie je ani Nám. hraničiarov kde je riadna frekvencia spojov a prestupný bod medzi L88 a ostatnými linkami. A takto by sa dalo pokračovať ďalej určite aj v iných m.č.
Reply on: Z #160124:
pravda
Reply on: luky1 #160134:
Keby to bolo také jednoduché a lacné, asi by to robili. Lenže je vlhko, tie diery treba upraviť pred vyasfaltovaním, často sú veľmi hlboké, že len asfalt by nestačil, treba aj betón, ten musí vytvrdnúť. Medzitým tam niekto vletí, lebo jám je veľa... a sme tam, kde sme boli na začiatku. Je to proste začarovaný kruh. Za posledné roky som bol svedkom niekoľkých "vysprávok" nástupišťa linky 21 a 210 na Autobusovej stanici. Sú tam vyjazdené hlboké koľaje , hlavne od ťažkých trolejbusov. Už niekoľkokrát to vyrovnali suchým asfaltom, zavalcovali, ale postupne sa všetko vymlelo a diery sú možno ešte hlbšie. A to je len jedno miesto z tisícov. ?
Reply on: dopravak123 #160129:


Na opravu všetkých výtlkov naozaj treba veľa peňazí, ale na zaplátanie tých najhorších by stačilo oveľa menej. Neverím, že jeden traktor s horúcim asfaltom a zopár chlapov k tomu stojí až tak veľa, keď sa to porovná s výškou škôd, ktoré môžu jamy spôsobiť.
Reply on: Z #160124:
tak tak súhlasím s tebou ?
Reply on: Z #160124:
Presne tak, súhlasím s príspevkom.
Reply on: Z #160124:
Úplne s tebou súhlasím. Tento tvoj príspevok by bolo dobré poslať kompetentným, možno by sa im aspoň trochu otvorili oči. ?
Reply on: 44 #160128:
Teraz už nejazdievam, brigáda mi skončila v 2006tom. ? Stretnúť ma bolo možné na všetkých linkách, čo vypravovala tretia dopravná. A moje najobľúbenejšie? 80ka, stará 82ka cez Prístav, alebo 99na. Veľmi rada som točievala aj Dlhé diely.
Reply on: luky1 #160127:
Samozrejme, že sa dá zistiť. Správcom mestských komunikácií je mesto zastúpené Magistrátom. Lenže musia na to byť aj peniaze, v tomto prípade veľa peňazí. No a tie nejak chýbajú... ?
Reply on: Z #160122:
Ake linky jazdievas??? 🙂 A na akom buse si?
Reply on: Z #160124:


Tiež súhlas. A nedá sa zistiť, kto konkrétne a menovite je zodpovedný za to, že sa tie výtlky neodstraňujú? A to nielen v Petržalke...
Reply on: Z #160124:
presne tak. Suhlasim. ?
Reply on: Z #160124:
? plny suhlas s prispevkom..
A keď už sme tu tak pri sťažnostiach, pridám sem jednu od nemých červených tvárí s hviezdou na čele z dvoch petržalských hlavných radiál....

Áno - máme nové, krásne, moderné Mercedesy. Aj ďalšie nové autobusy, ale toto je odkaz práve od tých prvých. Máme totiž aj cesty, ktoré nie sú zďaleka v takom stave ako spomínané busy. Hlavne dve najdôležitejšie radiály, prvá obsluhovaná linkou 95 a druhá linkou 93/94 - hovorím o petržalskej strane. Hlavne na 95kovej radiále sú výmole nezriedka veľkosti MALEJ VANE, široké aj meter a hlboké cez 20 centimetrov. Tie krásne, nové a moderné Mercedesy (+ aj nové SORy) cez tie kadluby kľučkujú každý boží deň - niekedy sú bohužiaľ tie výmole tak nahusto, že im nie je možné sa vyhnúť...dokonca zastávka Topoľčianska v smere na Vyšehradskú už vyzerá ako tankodrom, kde by sa vyžil HUMMER a kde už nie je možné zastať pri ostrovčeku, ale vyše metra od neho, aby sa biedne vozidlo dožilo ďalších vozokilometrov...Áno, boria sa s tým aj ďalšie nové vozidlá, ale...Mercedes je pojem...a za pojem sa platí...a myslím, že menšou investíciou je lopata asfaltu do každého kadluba, ako za každú prkotinu nacpať do nových súčiastok nie sem-tam euro...je to MERCEDES...tam to budú desiatky, stovky, a pri vážnejších opravách tisícky EUR. Tie vozy nemôžu stáť - niet už totiž čo namiesto nich vypraviť...a ani na dvore nestojí pár kusov na náhradné diely. Niekto možno povie, že sa ho to netýka...ale všetko so všetkým súvisí. Každý platíme dane...ak bude namiesto pľacky asfaltu rentabilnejší nákup zničených náhradných dielov na moderné vozidlá, zaplatíme to bez rozdielu, či sa niekto autobusmi vozí alebo nie...Tiež nebude mať väčší význam rozčuľovať sa, prečo zasa stúpa cestovné...a tak ďalej...Mercedes, aj keď je špička, NIE JE HUMMER - jemu padanie do tých rozšľahaných korýt nepôsobí radosť...ak tam rozflákne pneumatiku, vypadne spoj a zase sa to len týka všetkých...ak tam zničí tlmiče alebo nápravy - buď sa nové kúpia za mastné prachy alebo bude o jeden stojaci CapaCity viac...Zastávky a cesty od Technopolu na koniec sú v strašnom stave...niekedy sa hlboké jamy dajú obísť len prejazdom do protismeru...takisto bus pruhy na trati 93/94 na Rusovskej ceste sú ako na Dakare...a tie krásne vozy do toho, čo sa nedá obísť, padajú každý deň...ja som za pľacku asfaltu, prosím...kto sa pridá? ?
Reply on: no.ev.di. #160119:
A čšo keby si prestal kádrovať, kam sa tí ľudia chcú dostať? Podstatné je, že sa tam chcú dostať.
Reply on: MatejBA #160093:
Hehe, kým len pocit, je fšetko fporiadku. Frenky by Ti vedel porozprávať, aké je to v reále - keď sa raz onehdá viezol na mojej linke v plynovej krátkej Karose a na konečnej mi doniesol okienko, ktoré chcel zavrieť a vypadlo mu do náručia... ? Zlaté Tedomy, čo "len" vŕzgajú... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.