Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Este k D.D.

Preto som skor suhlasil s trolejbusom,
lebo ani ja si neviem moc dobre predstavit,
odkial a kam a kde by koncila trat a tak...
Lebo je fakt, ze elektricky sa ne/za/pchaju.
Argument ze troliky budu mat na DD problemy so stanim v zapchach ma nepresviedca, podla mna by sa dalo ustriehnut prejazdnost tzv. BUS prudu. Faktom ale je ze by ich bolo treba dotiahnut z vacsej dialky. Na sidlisku by este mohol zavazit fakt, ze troliky su o cosi menej hlucne. aspon ja si teda myslim, a kedze by to tam chodilo pod oknami bytov tak aj toto by mohol byt argument
Mas pravdu TeBeCe. Aj ja som si to vsimol,
ked som isiel v sobotu po Sancovej. V oboch
prudoch isli klbove trofle a kedze viem
ze normalne tam take nechoia, som sa pozrel
na cislo linky. Teda ma to zarazilo, lebo
210 chodim denne, je to moja oblubena linka.
Teda je sranda ked cez pracovne dni davaju klasicke
dlzky a byva naplneny az po strop /a to nehovorim
o piarku/. A cez vikend daju "harmonyky", ktore
chodia takmer prazdne. Ale snad vedia, co robia...
Nie je privelky luxus davat na linku 210 klbove trolejbusy ?? Sak som ich dnes videl a chodia uplne prazdne...
Symon (sajmon)

Symon (sajmon)

Mne sa tiez velmi paci napad s tymi elektrickami
na Dlhe Diely. Ale by ma zaujimalo, kde sa napoja
na povodnu trasu. Ked si to tak predstavim, tak asi
na MOLECOVEJ. Nie ? A kolko by to malo novych zastavok ? Kedy to planuju uskutocnit ? Kde by bolo
obratisko ?
Keby na DD mali premavat trolejbusy tak by museli predlzit trat z dd az neviemkam do mesta ato by urcite bolo drahsie ako elektricky a este jedna vyhoda oproti trolejbusom,elektricky nestoja v kolonach aut, ktore smeruju rano do mesta.
Bon-Cu: heh...a ja tu byvam stale :-))
Nebyvam, ale ste pred 4 rokmy
som byval:-))). A svojho casu som cestoval az az.
Teda nie ze teraz by som necestoval, ci o com to tu
pisem. Dokonca som byval pod D.D.
Oplati sa vobec na takom kusku stavat trolejbus ?? Ked uz nieco postavit tak nech to stoji za to..napr. elektricku :-))
Bon-Cu: ty to nevies posudit..nebyvas tu :-)))
Inak v Rime premaval taky autobustek dlhy asi 3 metre. Voslo sa do neho 8 ludkov na sedenie a zopar na statie. Palivo pouzival el.energiu a premaval najcentrovatejsim cetrom Rima kazdu xvilku.....
Ten novy "predlzeny" SOR je fakt dobry:-)
Inac, dlhsie som tu nebol a teraz som si
vsimol ze na pretrase su elektricky na D.D.
Myslim, ze sa mi to moc nepaci. Celkovo sa
mi moc nepaci, ak trat odboci od hlavnej trate a
skonci po jednej ,ci dvoch zastavkach. V tomto
pripade by to asi tak dopadlo. Alebo nie?
Jednoznacne som za trolejbusy...
KLF:
zrovna sa tam chystám, bývam totiž kúsok odtial.
No tak v tom pripade tam nabehnite s fotakmi ! Sice to nie je meststa verzia, ale medzimestska a ani nie je z BA, ale je prefektna ! Tusim ma este aj povodny nater. Chodte sa tam niekto pozriet na tu RTO kym tam este je.
Inak teraz som si spomenul na mesto Kosice. Tam ked idu eliny z centra hore na sidlisko Terasa okolo Amfiteatru, tak tam je tiez dost dobry kopec.....a eliny tam v pohode chodia. Takze asi aj DD by boli v pohode.....ale aj tak sa mi troliky lubia viac....ja mam rad ked eliny maju jednu zastavku kazdy kilometer a chodia velmi velmi rychlo......a to by tam tak nebolo....skor by tam bola zastavka kazdych 200m (tak ako je to v BA) zvykom
ahojte, dlhšie som tu nebol
KLF: nijej to ona, my me išli naším mestským histričákom č. 236 (už to viem naspamäť s písania tých pokecov k fotkám, hehe).
Trať na DD:
Pokial si pamätám, sa ing. Weigel vyjadril, že na žiadnom úseku na dlhé diely nepresahuje stúpanie 8 percent. Čiže eliny to podla mňa vyšlapú. A trať by som riešil uprostred vozovky spolu pre eliny a autá (napre. ako v rači, alebo bývalá trať na Štefánikovej) s tým, že by zostala štvorprúdová. Zatiaľ tam zápchy niesú, akurát dole pri vyústení na riviéru možno stojí sem-tam pár áut. Tam by sa to ale dalo rozšíriť. A keď sa v územnom pláne ráta s metrom tak iba toto: HAHAHAHAHAHA!
K tomu SCI-FI článku:
ten SOR B4.8 vlastne navrhol Spectre, ja som iba urobil zvyšné vozidlá a popis. takže aby ma neobvyňoval s krádeže nápadov. d3k0 to asi nevedel. Onáč môj obľúbený hlod je SOR B1.5!
CAUTE ! Nema niekto stare harmonogramy elektriciek,
ktore chodili v blizkej alebo dalejkej minulosti ?
Nemuseli by to byt cele harmonogramy, stacilo by
iba zoznam zastavok. Dakujem !
KOKOS, KED CHCETE VIDIET PERFEKTNE ZACHOVALU, PRIAM MUZEALNU A POJAZDNU RTO, TAK CHODTE NA TU CESTU CO IDE NAD TRATOU, NAD PIONERSKOU A TAM JEDNA MEDZIMESTSKA STOJI. JE Z LIPTOVSKEHO MIKULASA.
Ak je to ta s ktorou ste boli v KE, tak nic... ;)) Ale ti, co ju nevideli, si ju tam mozu ist vyfotit a pozriet ! Odporucam cim skor, ak by nahodou chcela ist nazad.
Tatrovecka: Chybaju nam iba technicke udaje... Rovnako aj B741 (motory LIAZ a MAN). K RO a RTO pre zmenu nemame evidencny stav... Ostatne busy musi niekto este najskor nakreslit.
Ja osobne som uz dlho nevidel 3041 a 3047, naposledy som ich videl odstavene v Krasnanoch spolu s dalsimi dvoma, ale potom odtial zmizli, tak neviem ci niekde jazdia, ci boli preradene, alebo ci ich niekam lepsie skovali...
spectre: mozem ti poslat par obrazkov Karosy B 731,... a ake informacie konkretne vam o nej chybaju ???

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.