ale prd to tak fungovalo. Fungovalo to iba v prípade tzv. politických liniek : 156,135,35,36 a 133. L156 je zbytočná, na L133 sa vyhadzujú peniaze namiesto podporovania toho aby ľudia cestovali električkou, L35 a 135 by stačili iba v úseku Kuklovská - Borská a L36 by som viedol v trase Tesco-Polianky-Švantnerova-Koprivnicova-Horárska studňa-Štepná-Tranovského a späť obsluhovanú komplet minibusmi. Ostatné m.č. keď chceli opodstatnené zmeny, tak až pri takýchto veciach s začalo vypočítavať všetko a magistrát spolu s DPB odpovedali, že je to nad rámec výkonov ale keď sa zavelilo pre zbytočné linky, tak to odklepli okamžite.
No praveze castokrat su tie plesnive Karosy lepsie do snehu ako cacane bakelitove somariny, ake tam jazdia teraz. ? Ked uz pre nic ine, tak preto, ze s manualom sa lahsie da vyhrabat zo snehu, ako s automatom.
...to, čo rastie pod Tebou, sú NOHY. Sú super tým, že sú univerzálne, stálym používaním naberajú na kvalite a dá sa na nich dostať prakticky kamkoľvek...a dokonca zadarmo. ?
Toto nie je celkom presné. Jazdila som Dlhé diely viac menej pravidelne v zimnom období - a veru nie s takými čačanými vecičkami, aké tam premávajú teraz, bola to stará plesnivá Karosa (a až raz TAMBUS) - a nestalo sa mi, žeby som sa nedostala na kopec...ani na Kramároch som nemala väčší problém (L32). Maximálne tam boli nejaké smiešne minúty meškania, ale výpadok nikdy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek1978