Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SORBN12 #159444:
PSK je Prešovský samosprávny kraj, však? A to by ste chceli diaľkovú linku prevádzkovať alebo medzinárodnú? Ak mi môžeš na toto odpísať, ale nechceš tu, skús na peon@chello.sk ? Teda ale podnikať v malom v tomto v čase krízy a vysokého mýta, to máte veru odvážne ambície. ?
................

................

Reply on: Technopol #159474:
Práve preto sa mi tvoj návrh tak páči, aj vlk sa nasýti aj ovca zostane celá. ? Ale ten nápad z prejazdamy z L80 nie je podľa mňa dobrý, lebo buď by si musel mať na L80 dva Sory 9,5 metrové alebo na L82 dva 12 metrové autobusy, čo by bolo zbytočné.
................

................

Reply on: Technopol #159473:
Ja som cheľ mať trasu cez Záporožskú a Kremnickú kvôli ľudom idúcim z Auparku na tieto zastávky, teraz musia chodiť pešo na Einstainovu a tam na L80 a L88, takto im toto odpadlo, ale nenapadol mi dôvod prestupu na Dvoroch, tým by si pomohol viacerým ľudom, takže uznávam, že tvoja trasa je lepšia. ? Nezabúdaj ale, že na Rontegenovej nestojí L99 a nejaký dôvod to zrejme má, hlavne smerom k ZŠT Petržalka to asi nie je technicky možné, lebo hneď za zastávkou musí odbočiť doprava, rovnako by tam teda ani nemohla stáť tvoja L82.
Reply on: Technopol #159473:
Výhoda je že sa ušetrí jeden voz + vodič a premávka liniek môže začať až po rannej špičke tak ako je to teraz na 180. Vozidlá by mohli byť prejazdy z ranných 80
Reply on: ................ #159468:
časy udava google pre auta , nie ja 🙂 ratam s tým že by to busu trvalo o 3-4 min dlhšie.
A to že som nedaval 82 cez Kremnicku je kvôli prestupom.

k cintorínu z petržalky 88 (Rontgenova) 80, 99 (ŽST)
z mesta buď priamo pod (Novým mostom), alebo (Dvory), resp 80 (ŽST), 88 (Rontgenova)
k nábrežiu z petržalky (Dvory - tu stoja linky z každej časti Petr.), z oblasti kremnickej to majú pešou dochádzkou alebo môžu využiť Rontgenovu resp Einsteinovu
z mesta primo spod nového mosta resp. 80/88 (Einsteinová) a prestup na 82 idúcu z Petržalky
................

................

Reply on: Marek1978 #159470:
Máš pravdu, ďakujem ?
................

................

Reply on: Ruslan #159462:
Ďaľší, čo chce rušiť L82, ale vo svojom návrhu má nakoniec rovnakú alebo väčšiu výpravu. Tá trasa L99 je tak zbytočná zachádzka, že až. Tá linka by mala premávať k nemocnici Antolskú skôr ako L95. Je to spolu z L93 nosná linka a mali by mať priamu trasu, na kľukatenie je tu L99, aj keď všetko z mierou. ? Naviac, nepochopil som, čo by chodilo spodom ako teraz L93?
Reply on: ................ #159469:
si sa nemusel opravovat ? Slovesa sa pisu s makkym "i" ?
................

................

Reply on: ................ #159468:
*vyjazdily samozrejme
................

................

Reply on: Technopol #159461:
Toto je nápad hodný realizovania. ☺ Len by som zmenil trocha trasu, namiesto cez zástavky Rontgenova, Dvory a Einsteinova by som dal cez zástavky Záporožská a Kremnická. Pri tom čase 15 minút pod Nový most a 16 späť si podľa mňa ale moc optimistycký ? Nič to však nemení na fakte, že dve vozy by to pri 30 minútovom intervale vyjazdili, pri mojej aj tvojej trase.
................

................

Reply on: MatejBA #159454:
Zbavil by si sa síce L82, ale v konečnom dôsledku by si potreboval viac vozov do výpravy, a ten interval by tam bol dosť zbytočný, zo zástavok Hálová a Jungmanova je dobré spojenie k Auparku a zo zástavky Farského cez pracovný týždeň tiež. Odtiaľ naviac chodí veľa ľudí do Auparku aj pešo.
Reply on: pressburger #159465:
Presne. Poprel by sa zmysel celej zmeny v roku 2005. Dobrej zmeny...
Reply on: Ruslan #159462:
Tým pádom spravíš L93 a 95 kľukatými. Ale navrhované boli ako priame linky, ktoré sa rýchlo majú dostať do centra... Jedinou kľukatou linkou má byť 99... Preto zmeny 93 a 95 je somarina...
................

................

Reply on: TomJ #159453:
Podľa mňa výborný nápad. ? Avšak nerealizovetelný pre dva dôvody a to: Aupark si pokial viem stále zachádzku L50 platí, aj keď by k Auparku v podstate stále premávala, možno by až tak nevadilo, že by nestála rovno pred hlavným vchodom. Avšak drúhy dôvod je jasný, L50 určite nie je linka, ktorá by mala mať priebežnú konečnú, bol by to strašný chaos.
Reply on: Ruslan #159462:
L95 plní funkciu "dočasnej náhrady" za električku. Aký zmysel má odkláňať ju na Antolskú, ak už teraz vieme, že je otázkou času, kedy sa bude musieť odtiaľ zase zobrať?
Reply on: Technopol #159457:
Navrhujem nasledovné riešenie:

L82 Zrušiť.
L99 (mierne upravená trasa): Ovsište - Ovsištské nám. - Bulíkova - Šustekova - Mlynarovičova (bez zmeny) - Farského (ako dnešná L82) - Sad J. Kráľa (riešené zachádzaním určených spojov v smere na Vyšehradskú, v opačnom smere bez zachádzky) - ďalej po Einsteinovej na Dvory - ŽST Petržalka - ďalej bez zmeny po svojej trase po Lúky II., odtiaľ by zastavovala na zastávkach: ZŠ Budatínska - Lúky V. - Vyšehradská (tu by mala konečnú)
L93 (mierne upravená trasa): Vyšehradská - Lúčanka - Znievska - Budatínska (ďalej po svojej trase) na Hl. st.
L95 (mierne zmenená trasa) Šafárikovo nám. - Lúčanka (bez zmeny) a odtiaľ by pokračovala cez: Ľubovnianska - Nemocnica Antolská - Antolská (tak ako kedysi)
L180 ponechať v súčastnom stave, prípadne by miesto Holíčskej mala konečnú pri OC Danubia (Carrefour), v tom prípade by zo Smolenickej pokračovala cez Lúky II. na C Danubia. (ale to by si ju asi musel Carrefour zaplatiť)

- takto by sa aspoň čiastočne zrušil súbeh L99 a L84 a L99 by nahradila aj L82. K Sadu J. Kráľa by mohol slúžiť prestup na Farského (L84, L95) a na Šustekovej (L68, L78, L84)
Reply on: Petto #159459:
Priznám sa, že na tie zápchy som pri tom pláne akosi nemyslel, ale máš pravdu, v takom prípade by to naozaj chodilo všelijak. A koľko je vlastne v špičke oficiálne prestávka pri Auparku?
Reply on: TomJ #159453:
Si sa zblaznil ??? z 50ky urobit ofiacialne okruznu linku. Okrem toho Aupark si platil tusim zastavku AUPARK rovno pred budovou ( iste obdobie aj zachadzku zo Safka k Auparku ) neviem ako je to teraz. Je dobre, ze linka 50 ma este stale dve konecne , keby bola len 1 , to by si uz chodili kadejak vozidla - v sucasnosti v poobednej spicke prakticky interval 6 minut neexistuje , normalka ze chodia za sebou 2 vozidla a potom dlho dlho nic
Reply on: Technopol #159457:
Na Viedenskej vraj MHD nechcú, ale dalo by sa to vyriešiť aj ináč: Cintorín - Matador - stanica - Hálová a ďalej ako dnešná 82. Netreba, aby to chodilo až pod most, veď z centra na Hálovú ide 83 a 88, v po-pi aj 84, alebo sa dá prestúpiť pri stanici z linky 80.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.