Prečo tam púšťať vôbec automobily? V diskusii pod článkom množstvo ľudí presadzuje nech sa pešia zóna zásobuje na bicykloch, vozíkoch či inom prostriedku a podľa mňa je to vcelku dobré riešenie. Kto chce mať prevádzku v centre musí rátať s obmedzeniami. A neraz som videl okolo obeda chlapíkov z DHL ako roznášali balíčky práve na nejakom vozíku a neboli to malé balíčky... Alebo keď už púšťať automobily do pešej zóny tak merať rýchlosť a pokutovať za jej prekročenie a napr. pokutovať aj za to keď nezabezpečia osobu na dohľad pri cúvaní ako sa to píše v zákone. ?
To co v tej pesej zone robia vozidla s kadejakymi povoleniami je otrasne... vjazd (aj pre zasobovanie) by mal byt obmedzeny na vecer a v mensiom rozsahu..
Základnáý problém vidím v tvojeje funkčnej negramotnosti. V článku je jasne napísané "problémy s pevnosťou konštrukcie vozidla, tentokrát v oblasti kĺbového spojenia". To SA NEROVNÁ "problémy s kĺbom".
Keď sa raz náhodou TEN-T zrealizuje tak to bude najväčší úspech Slovenska v ére samostatnosti ? keďže tu si pomaly treba pýtať povolenie aj na to že sa chceš ísť s prepáčením vysrať ?
takže sa môžeme dodatočne ešte raz poďakovať lolovcom a im podobným za ich snívanie, ktoré spôsobilo to, že tá elina ešte nie je v Pe...
Pamätám si, že Ftáčnik v rámci niečoho predvolebného tvrdil, že koľaje určite budú a na posúdenie budú dva varianty - lacnejšia električka alebo hybrid. takže hybrid tým pádom snáď definitívne padá...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos