To je ale úžasný hlupák, čo Ťa sprdol. Asi fanatický autíčkár. Isteže DP má investovaŤ do reklamy, jeho úlohou je predsa dostať do MHD ľudí z áut. Ale najprv by mohol spraviť niečo konkrétne.
I.
Teraz ma napadlo, že všetko dodané po 1. máji 2004 bude lacnejšie a to o clo, ktoré sa platiť samozrejme nebude podľa dohody o voľnom obchode. Takže aj ceny NPA busov pôjdu dole. Takisto odpadna zdržiavanie v colných skladoch.
No tú spotrebu som niekde čítal, ale zabudol som, sorry.
No tých 7mil asi naozaj málo. Tých 15 bude najpravdepodobnejšie. Veď Košice vyšiel solaris 12mil ak sa nemýlim. Takže plne klimatizovaný MB môže stáť aj tých 15 možno 14. Veď m@rtin by vedel povedať lepšie.
Nie. Škôd je síce veľa (postrhávané strechy domov, povyvracané stromy), ale myslím, že DP škodu neutrpel.
Ak tu ešte niekoho zaujíma osud Citara, ktorým ste sa pred časom vozili a tiež vzhľadom na to, že z vás asi málokto číta Prešovský Korzár, tak vedzte, že Citaro malo v Bardejove (kde bolo od utorka do nedele) nehodu, keď doň zo zadnej strany vrazila nejaká Tatrovka, či čo... Škoda je však asi len 3 000 Sk - vinu pripísali vodičovi Citara. Podľa riaditeľa prešovskej SAD-ky (plech narovnajú a autobus bude jazdiť ďalej".
Btw. uvedené vozidlo údajne zakúpila Nitra, takže sa s ním ešte budeme môcť previezť.
Nviete niekto jeho cenu? Ja som počul, že 15 mil., ale aj 10,5 mil. V tom Prešovskom Korzári dokonca napísali, že 7 mil., čo bude asi sprostosť. Tiež by ma zaujímala spotreba. Díky
Ja Etienna nepoznám. nie som ani v klube, tak mi prosím vysvetlite o čo ide.
m@rtin: Ono vieš mesto a VÚC (alebo župa, ako to bude) sú dve hlavy na jednom krku, čo sa Bratislavy týka. No a v tej druhej hlave (VUC) si asi spravil svoje lobbing. Vieš Siemens dokáže byť veľmo presvedčiví, hlavne v Bratislave. Siemens spomínam preto, že kto iný by dodával technológiu ak by sa stavalo metro. Tu už dostal toľko zakázok, že je to do očí bijúce. Uvidíme ako to celé dopadne. Ale aj tak by som rád videl to číslo v rozpočte na budúci rok na to metro. Zrejme pôjde zase len o milióny na projekty. Potom stretnutí na magistáte som úplne kapituloval a mám pocit, že ak by vláda dala záruku na úver od EIB tak nech sa stavá aj metro. Občania ktorý sa nevyznajú budú spokojný a basta. Už vôbec pomyslenie, že na trati pre 160km/hod bude jazdiť elina či metro 80km/hod, je pípovina, ale pár hláv si tvrdí stále svoje. Nakopal by som celú župu do prdele. Veď keď si človek z Trnavy bude vyberať medzi vlakom (160) a metrom (80) tak pôjde tým vlakom. Podľa mňa by sa to dalo jednoduchšie spraviť a výkony by robila železničná spoločnosť. Asi vieš na aké riešenie myslím.
13sk: takže neexistuje niečo také ako v Prešove, že stačí stáť a ty musíš zastaviť.
Čo Prešovačania, nepotrhalo vám vrchné vedenia? Veď Tornádo sa vám tam prehnalo. Má DP nejaké škody?
Já myslel, že návrh na stavbu metra po zvolení nového primátora už Bratislavu přešel? Proč proboha nepostaví na Petžalku tramvaje? Už mohly být desetkrát a za ušetřené peníze, které se vyhodily za projekty mohlo být spoustu nových tolejbusů nebo autobusů.
na zastavke na znamenie musis mavat rukami.Lebo vacsina vodicov ako napr.1301,4942,...ludi postavajucich na zast.na zn len tak,.ignoruju.Ja zastavim,lebo mam cas a hlavne radio vo voze-to je zaklad.Ale je vynimka.Napr. pre linku 506:pri jazde na jasovsku povinne zastavujeme aj bez mavania na sav,mierku,zochovej.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J