Suhlasim. Podmienka by mala byt bud dodanie nahradnych vozidiel (porovnatelnej kategorie - cize v tomto pripade klby), alebo peniaze za ktore by si ich DPB od niekoho prenajal
Existuju vynimky, napr. na verejnom priestranstve mozes tocit pre spravodajske, archivacne a tusim este nejake ucely... napr. nie je myslitelne aby si ziadal o povolenie kazdeho na fotke nejakej budovy.
+ no.ev.di : Precitajte si diskusiu pod linkom co som sem daval so SME.. pan Bella to tam celkom rozumne vysvetluje (..a Borik mu furt odporuje)..tak sa dozviete mozno viac nieco o (ne)zverejnovani fotiek ?
Urbina boli odstavené, lebo Branko sa potreboval pretŕčať pred novinármi, aké ohromné gesto urobil... a v 1216 nebol preliaty olej? nebol ohník zapríčinený aj klasickou "údržbou" á la dpb?
Re #159141 luky133: a ako náhrada prídu sory 7,5 lepšie by bolo, nech si tie imitácie busov vezmú naspäť, vrátia prachy a zaplatia pokutu...
Presne podobný názor zdieľam. ? CapaCity bol drahý, ale je to fakt kvalitný bus a cestovať v ňom je úplne iná kvalita ako v Sore. Keď to spozná aj moja mama, tak niečo na tom fakt bude. A celkovo mám pocit, že ľudia to v tých busoch dosť vnímajú, hlavne čo sa týka teploty v CapaCity a v Sore. Ako dobre, beriem, BA nie je až na takej úrovni aby sa tu mohlo kúpiť 100 ks CapaCity (aj keď by som bol fakt rád, keby sa ešte aspoň tá opcia na 15 ks uplatnila), ale nevidím nejaký vážny dôvod, aby sa nemohlo kúpiť napr. Citaro G. Vie mi niekto aspoň približne porovnať, ako je to s cenou 18 metrový Solaris vs Citaro G? Prípadne SOR NB 18 vs Citaro G? Niekde som totiž počul, že pred pár rokmi Mercedes na svoje Citaro ponúkol lepšiu cenu ako Solaris na svoj 15m bus.. neviem, či je to pravda.
Takže toľko. Bol by som fakt rád, keby sa tieto SORy nejakým zázrakom podarilo vrátiť do Libchav a kúpili sa buď Mercedesy alebo MANy. Bratislava by si to zaslúžila po toľkých rokoch, aj keď neverím veľmi, že k takému niečomu dôjde... aspoň plynové busy, ak vôbec ten tender bude niekedy, by mohli byť Mercedesy Citaro..
Ja myslím,že jediná správna cesta pre kúpu klb BUSov smeruje do Nemecka.Nie MB Capa City,ale skôr také Citaro alebo taký MAN.To sú overené,spoľahlivé a kvalitné značky ? Ja môžem s prepáčením os**ť koľko stojí jeden kus.Za tie peniaze čo stoja zákazník predsa očakáva,že to bude spoľahlivé a kvalitné.
Zoberme si nášho prvého síce ojazdeného Medveďa 4921ku:Ten BUS bol vyrobený v roku 2005 ako prototyp a prezentačné vozidlo zároveň.Jazdil nepretržite po väčších mestách po celej Európe až sa ho po testovaní tu v BA rozhodla IKEA&Avion odkúpiť.Ten voz nemal žiadne problémy a ani tuším nemá(pokiaľ viem tak nejazdí kvôli "nejasnej" farbe pri STK.Ak je tomu inak tak ma opravte).Nemá ani len náznaky praskania rámu či klbu ako SOR "Shity" NB18 ani len motor nevykazuje po toľkých najazdených km poruchy(možno).A ešte spomeniem,že sériové,ktoré máme (4901 až 4920 a 4922 až 4926) majú niektoré problém akurát ten že niektorí vodiči ich otĺkajú lebo nevedia s tým ešte jazdiť.To je asi všetko.
Máme tu ešte aj 12m CNG Citaro rovnako prototyp a jazdený.Tiež "lietal" po Európe a čo mu je?Nič
Ja dúfam v to,že nové predstavenstvo DPB sa konečne obráti aj na iné firmy na západe(MAN,Mercedes,Solaris...)a že po odchode Gardenera pošle kade ľahšie aj to všivavé J&T.
Kľudne vyjadrite svoj názor na tento príspevok ja som len navrhol cesty,ktoré by mohli byť garantované kvalitou.
Ja ti to kľudne zopakujem, ale nie tu za hysterického škrekotu ch.ru.ňa., ktorý nevníma žiadne argumenty. Som ešte stále presvedčený, že počiatočné problémy sa vyriešia a kĺbové SOR-ky budú v BA dlho a spoľahlivo jazdiť.
Ja myslím,že jediná správna cesta pre kúpu klb BUSov smeruje do Nemecka.Nie MB Capa City,ale skôr také Citaro alebo taký MAN.To sú overené,spo¾ahlivé a kvalitné znaèky ? Ja môžem s prepáèením os**ť ko¾ko stojí jeden kus.Za tie peniaze èo stoja zákazník predsa oèakáva,že to bude spo¾ahlivé a kvalitné.
Zoberme si nášho prvého síce ojazdeného Medveïa 4921ku:Ten BUS bol vyrobený v roku 2005 ako prototyp a prezentaèné vozidlo zároveò.Jazdil nepretržite po väèších mestách po celej Európe až sa ho po testovaní tu v BA rozhodla IKEA&Avion odkúpiť.Ten voz nemal žiadne problémy a ani tuším nemá(pokia¾ viem tak nejazdí kvôli "nejasnej" farbe pri STK.Ak je tomu inak tak ma opravte).Nemá ani len náznaky praskania rámu èi klbu ako SOR "Shity" NB18 ani len motor nevykazuje po to¾kých najazdených km poruchy(možno).A ešte spomeniem,že sériové,ktoré máme (4901 až 4920 a 4922 až 4926) majú niektoré problém akurát ten že niektorí vodièi ich otåkajú lebo nevedia s tým ešte jazdiť.To je asi všetko.
Máme tu ešte aj 12m CNG Citaro rovnako prototyp a jazdený.Tiež "lietal" po Európe a èo mu je?Niè
Ja dúfam v to,že nové predstavenstvo DPB sa koneène obráti aj na iné firmy na západe(MAN,Mercedes,Solaris...)a že po odchode Gardenera pošle kade ¾ahšie aj to všivavé J&T.
K¾udne vyjadrite svoj názor na tento príspevok ja som len navrhol cesty,ktoré by mohli byť garantované kvalitou.
s klbákom od Tedomu by som počkal až si na ňom vyláme zuby iné mesto, ktoré ich kúpi 10-20ks. Totiž aby si mesto, ktoré radikálne potrebuje obnoviť vozový park kĺbových autobusov dovolilo takto hazardovať iba preto, že Praha sa rozhodla pre SOR a brali tých neviem koľko klbákov ako keby už boli v Prahe, teda do referencií, pričom tie klbáky pre Prahu ešte boli iba vo výrobe prvé kusy. Takýto hazard si zaslúži pár faciek tým kto rozhodovali. Radšej si priplatiť za niečo čo je v premávke overené ako robiť testovací okruh Lichavám. To, že Praha si vybrala SOR mi je srdečne jedno, nech si vyberie aj MBCC predražené.
Praveze nejako teraz moc pribudaju CROSSWAYE u SK prepravcov. Na tzv. dedinskych spojoch je mensie percento SORov - najma SLOVAK LINES je SORovy , v Nitre detto kopa , LM tak 50:50 na vychode neznam ako je situacia
A čo sa týka Solarisu to čo sa stalo s 1216 a 1222 by sa už nestalo. Takže si myslím že Solaris je dobrý bus.
Možno kúpia TEDOM 18 CNG , ani ten nie je špatný. A myslím si že TEDOM má lepšiu budúcnosť ako SOR
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
roman2
Zoberme si nášho prvého síce ojazdeného Medveďa 4921ku:Ten BUS bol vyrobený v roku 2005 ako prototyp a prezentačné vozidlo zároveň.Jazdil nepretržite po väčších mestách po celej Európe až sa ho po testovaní tu v BA rozhodla IKEA&Avion odkúpiť.Ten voz nemal žiadne problémy a ani tuším nemá(pokiaľ viem tak nejazdí kvôli "nejasnej" farbe pri STK.Ak je tomu inak tak ma opravte).Nemá ani len náznaky praskania rámu či klbu ako SOR "Shity" NB18 ani len motor nevykazuje po toľkých najazdených km poruchy(možno).A ešte spomeniem,že sériové,ktoré máme (4901 až 4920 a 4922 až 4926) majú niektoré problém akurát ten že niektorí vodiči ich otĺkajú lebo nevedia s tým ešte jazdiť.To je asi všetko.
Máme tu ešte aj 12m CNG Citaro rovnako prototyp a jazdený.Tiež "lietal" po Európe a čo mu je?Nič
Ja dúfam v to,že nové predstavenstvo DPB sa konečne obráti aj na iné firmy na západe(MAN,Mercedes,Solaris...)a že po odchode Gardenera pošle kade ľahšie aj to všivavé J&T.
Kľudne vyjadrite svoj názor na tento príspevok ja som len navrhol cesty,ktoré by mohli byť garantované kvalitou.