Reply on: Miro22 #159162:
Takisto zdielam tvoj aj romanov2 nazor. Ale kvoli zjednocovaniu voz.parku by som uprednostnil MB Citaro, nakolko tu uz mame capy. Ale ide hlavne o cenu. Tiez neviem za aku sumu su MB citaro alebo MAN, popripade este Volvo. Ale mozno to bude tak, ako tvrdi S499.1023, ze sa to da dokopy a SOR budu dlho jazdit ?
roman2
Zoberme si nášho prvého síce ojazdeného Medveïa 4921ku:Ten BUS bol vyrobený v roku 2005 ako prototyp a prezentaèné vozidlo zároveò.Jazdil nepretržite po väèších mestách po celej Európe až sa ho po testovaní tu v BA rozhodla IKEA&Avion odkúpiť.Ten voz nemal žiadne problémy a ani tuším nemá(pokia¾ viem tak nejazdí kvôli "nejasnej" farbe pri STK.Ak je tomu inak tak ma opravte).Nemá ani len náznaky praskania rámu èi klbu ako SOR "Shity" NB18 ani len motor nevykazuje po to¾kých najazdených km poruchy(možno).A ešte spomeniem,že sériové,ktoré máme (4901 až 4920 a 4922 až 4926) majú niektoré problém akurát ten že niektorí vodièi ich otåkajú lebo nevedia s tým ešte jazdiť.To je asi všetko.
Máme tu ešte aj 12m CNG Citaro rovnako prototyp a jazdený.Tiež "lietal" po Európe a èo mu je?Niè
Ja dúfam v to,že nové predstavenstvo DPB sa koneène obráti aj na iné firmy na západe(MAN,Mercedes,Solaris...)a že po odchode Gardenera pošle kade ¾ahšie aj to všivavé J&T.
K¾udne vyjadrite svoj názor na tento príspevok ja som len navrhol cesty,ktoré by mohli byť garantované kvalitou.