hlavne, že som ja a pár tých čo boli proti SOR-u vyšli vždy za idiotov. A fakt jak si povedal, tí čo SOR tak urputne bránili, tak teraz akoby sa vyparili. ?
Nože mi ešte raz pripomeňte aký je to ten SOR úsporný, ekonomický, konštrukčne revolučný a neviem ešte aký autobus? Aká to bola pre Bratislavu bohovská kúpa, pretože si mesto nemôže dovoliť vyhadzovať peniaze za drahšie vozidlá? Akosi tu tieto hlasy utíchli...
Re #159130 no.ev.di.: Pokiaľ si dobre pamätám znenie zákona o ochrane osobných údajov, je nezákonné urobiť niečí audiovizuálny záznam ak s tým daná osoba nesúhlasí. Keby sa tí revízori nesprávali ako vypatlaní kreténi a namiesto hustých rečí zavolali políciu oni, mohol to byť práve sťažovateľ, ktorému by za jeho konanie hrozil prúser. Takto mi to pripadá ako zrážka blbcov.
snáď nikto nečakal niečo iné od výrobcu, ktorý šetrí na všetkom čom sa dá, ešte aj hrb dokáže na autobus dať. Logicky pri klbáku nemôže nastať nič iné ako to, že konštrukcia, ktorá má byť pevná nevydrží toľko koľko by mala.
neviem prečo tam ten profil je, podľa mňa je protizákonné aby hentak uverejňovali niekoho fotky na internete bez jeho vedomia a tipujem, že aj proti jeho vôli. Na FB raz dali spolužiakovu fotku ako spí v posteli iba v slipoch a ten sa tak nasral, že im hrozil súdom ak to nedajú okamžite preč.
Neuveritelne. Neuveritelne. Zaujimalo by ma, aku nahradu skody dostane DPB. Zaujimalo by ma, ci raz aspon niekto niekomu da po papuli za to ze Bratislavu "obdaroval" tymito hovienkami.
Myslim si, ze ked zacinala este s kratasmi k lignoprojektu, tak jazdila len v spicke tusim. Ci sa mylim? No teraz ich je viac, ale zas aj viac studentov. A vacsina cestuje z horskeho parku. Ja len hovorim, ze taka expresna linka by nebola na skodu. Ona by nemusela ist cez bajkalsku, ale by isla tak ako 68 a za miletickou by isla bud po jegeho(ak bude zastavka zimak za krizovatkou) ak nie, tak by mohla pokracovat priamo na trnavske myto a odtial po svojej byvalej trase) Odbremenila by linku 68, ktora chodi riadne plna. Ale to ja len tak. Neberte to ako navrh. To su len uvahy. ?
Keď si EU vydupala celodennú a sobotňajšiu premávku linky 120 (i keď čo ma pamäť neklame, tak 120 mala vždy celodennú premávku), tak pri EU stála akurát tak linka 21 a 118 a to ešte časť školy bola aj inde (tuším pri Zimáku). Dnes tam majú celodenne 68, 87, 88 a 98.
Re #159110 Peon: Pekne si to pomenoval, jasné že je to kšeft, však preto všetky zľavnené platby treba robiť tou kartou. Som zvedavý, keď mesto zverejní všetky zmluvy tak ako chce, čo zaujímavé sa v nich dozvieme. ?
Re #159112 Peon: Ak to zažiješ opäť, tak rovno posielaj sťažnosť na odbor dopravy BSK. Číslo linky aj spoja máš na lístku. Odchody sú závazné, aj minútový nádskok je na pokutu.
Re #159117 Peon: To si povolil DP sám sebe (a svojim zamestnancom), isto by mu to pri viacerých a neustálych stažnostiach neakceptoval jeho objednávateľ.
A dalo by sa aj v Slovak Lines sťažovať na predčasný odchod? Ak sa nemýlim, ich palubné počítače nedokážu predčasný odchod vodičovi dokázať.
Podľa mňa by sa mal v prímestskej doprave oficiálne povoliť náskok do 2 minút vrátane (nie z prvej zastávky samozrejme) s tým, že by to ako poznámka v CP bolo výrazne napísané a informovali by o tom aj médiá zozačiatku.
"povolený náskok v DPB".. to je veľmi relatívne..
zatiaľ čo viem jedine u trolejbusov pozerajú zakaždým všetkým vodičom DAT-karty po každej jednej službe a automaticky za každú zastávku kde ide vodič +2 a viac má dolé istú čiastku z prémií ( po starom 50 SKK). Teda tolerovaný náskok u trolejbusov je +1min. okrem konečnej. Ale aj tu sa nájdu vodiči, ktorí si môžu bez postihovania dolviť ľubovolný náskok a podľa toho aj jazdia.
V ostatných prípadoch nemám vedomosť, že by pozerali automaticky DAT kartu všetkým vodičom. U električiek dajme tomu pozerajú karty námatkovo a čo viem v Krasňanoch sa toleruje na trase +1. Ale napr. v Juráku už strhli vodičovi prémie aj za +1.
A u autobusov prakticky čo prevádzka to iný prístup. Vzáasade platí u všetkých 4 kolón že DAT-karty pozerajú iba ak dojde na vodiča sťažnosť. Ale vtedy strhnú prémie vodičovi aj keď išiel na +1 (čo som počul kolóny 1, 2 a najnovšie aj 4) zasa na 3 DP učia že tolerovaný náskok je +2 min.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
zatiaľ čo viem jedine u trolejbusov pozerajú zakaždým všetkým vodičom DAT-karty po každej jednej službe a automaticky za každú zastávku kde ide vodič +2 a viac má dolé istú čiastku z prémií ( po starom 50 SKK). Teda tolerovaný náskok u trolejbusov je +1min. okrem konečnej. Ale aj tu sa nájdu vodiči, ktorí si môžu bez postihovania dolviť ľubovolný náskok a podľa toho aj jazdia.
V ostatných prípadoch nemám vedomosť, že by pozerali automaticky DAT kartu všetkým vodičom. U električiek dajme tomu pozerajú karty námatkovo a čo viem v Krasňanoch sa toleruje na trase +1. Ale napr. v Juráku už strhli vodičovi prémie aj za +1.
A u autobusov prakticky čo prevádzka to iný prístup. Vzáasade platí u všetkých 4 kolón že DAT-karty pozerajú iba ak dojde na vodiča sťažnosť. Ale vtedy strhnú prémie vodičovi aj keď išiel na +1 (čo som počul kolóny 1, 2 a najnovšie aj 4) zasa na 3 DP učia že tolerovaný náskok je +2 min.