Keď si zoberiem, že už pred 14 rokmi sme tu testovali NP autobus a prvý plne nízkopodlažný tu je sprevádzkovaný až v roku 2006 a potom až o tri roky 12m a najpotrebnejšie klbáky až v tomto roku, tak sme stále pozadu oproti zvyšku dopravných podnikov, ktoré sa márne snažíme dohnať, keď ešte aj kúpime kĺbové autobusy, ktoré sa rovnajú úrovni designu 18m Karosa Citybusu, ktorý už je na trhu riadne dlhý čas.
asi tak narovnako to je, aj v jednom aj druhom ak dakto stojí v uličke je problém okolo neho prejsť. Skôr na SORke vidím ako nevýhodu v tom, že naproti štvrtým dverám tam sú nacpané sedačky, zatiaľ čo MBCC tam má priestor na státie. Keby mal hentak vyriešenú SOR 18 vlečku, tak by to bolo opäť o niečo lepšie.
No som svedkom toho,že keď čakám na nočák,tak vidím prichádzať N44 na Hodžovo a hneď prepne na N47 a ide na Valašskú...N72 som iba raz videl t-bus ale už hodnú dobu vídam bus....
To je 6207, už to bude asi rok čo nezasahuje do premávky, ale aby mohol jazdiť tiež dostal Buse transparenty.
A ináč by ma zaujímalo, kde udelali soudruzi z NDR chybu, keď ani podľa dopr. príkazu ani podľa žiadnej z noviniek dnes t-busy nemajú chodiť podľa prázdninových CP, ale podľa cp pre šk. rok, no na www.dpb.sk u 201, 202.. pre dnešný deň automaticky dá prázdninový CP..
K článku o konci linkových tabúľ mám otázku, že či už ani u trolejbusov nie je žiadny s plastovou tabuľou? Ani ten 26-ročný historičák, čo ešte zasahuje do premávky?
Radovid